Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 33-vuotias mies ja haluaisin alkaa harrastamaan zumbaa

Vierailija
09.09.2017 |

Lähinnä kyselen tässä, että miten haastava kyseinen laji on käytännössä? Tarvitaanko jotain varusteita? Paljonko harrastaminen normaalisti maksaa? Jne. perustietoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se oo naisten harrastus?

Vierailija
2/6 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se oo naisten harrastus?

Ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisätossut, esim. pelitossut käyvät. T-paita ja shortsit. Hinnat vaihtelevat sen mukaan, miten hieno paikka. Ehkä lukko kaapin oveen. Yleensä ei tarvitse jumppa-alustaa, koska pysytään pystyssä.

Vierailija
4/6 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, voisko joku vielä kertoa hyviä harrastuspaikkoja pk-seudulta?

AP

Vierailija
5/6 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihana laji. Itse voi kuntonsa mukaan vaikuttaa siihen, kuinka raskasta se on. Voi vetää hillitysti tai vastaavasti kohottaa sykettä hypyillä ja tekemällä esim kyykkäykset todella huolella.

Hyvät kengät on tarpeen jos kunnolla meinaa zumbata. Sisälenkkarit siis ja kevyet sisäliikuntavaatteet. Juomapullo ja hikipyyhe kannattaa ottaa mukaan.

Edullisimmat tunnit on yksityisten zumbaohjaajien vetämät tunnit, joita pidetään esim. koulujen tiloissa tai vastaavissa.

Vierailija
6/6 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tarvittavat välineet on jo mainittu ketjussa. Ei ole erityisen rankka laji, olen osallistunut siihen melko rapakuntoisenakin. Saattaa tosin ottaa polviin ja nilkkoihin, jos niiden kanssa on ongelmia. Hyvä ja hauska laji, suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi