Miksi ikäiseni miehet eivät lähesty minua? Vain nuoremmat.
Haluan oikean parisuhteen eikä se varmaan onnistu 10-20 vuotta nuoremman miehen kanssa. Olen 45. Ikäiseni miehet eivät minua kuitenkaan lähesty. Ei tulla baarissa tai muualla juttelemaan, katselevat etäältä kyllä pitkään. Nuoremmat miehet sitten tekevät tuttavuutta innokkaasti, Tinder-matchejakin on noilta mister finlandeilta pilvin pimein ja haluavat tavata. Mitä tekisin toisin?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmat miehet lähestyy koska nuoret naiset on älyttömän nirsoja.
Yleensä tavismiehellä saattaa olla netissä tilanne että ainoat naiset jolta tulee vastakaikua on vanhemmat naiset.
Voi olla niin, mutta itse en poimi ns. tavismiehiä. Koska pitää tehdä karsintaa, valitsen vain parhaat.
Ap
Valehtele ikäsi. Niin ne miehetkin tekevät. Ja etsivät aina paljon itseään nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tavismiehellä saattaa olla netissä tilanne että ainoat naiset jolta tulee vastakaikua on vanhemmat naiset.
Voi olla niin, mutta itse en poimi ns. tavismiehiä. Koska pitää tehdä karsintaa, valitsen vain parhaat.
Ap
Ehkäpä juuri tämän takia ikäisesi miehet kiertävät sinusta kaukaa koska on tiedossa ettei sinulle oikeasti kelpaa kukaan.
Aloittajan ikä on 45v ja hän "valitsee vain parhaat"... :D
Ymmärtänet varmaan että et voi olla enää yhtä nirso kuin silloin parhaassa 16-25v iässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse lähesty?
On niin vähän hyviä sinkkuja.
Ap
Jos et ole kiinnostunut nuorista miehistä niin miksi sitten olet tinderin ikähaarukaksi noin nuoret? Piti vissiin saada kohottaa omaa itsetuntoa..
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtänet varmaan että et voi olla enää yhtä nirso kuin silloin parhaassa 16-25v iässä.
En myöskään voi tavata kaikkia halukkaita. Ei riitä aika eikä oma kiinnostus. Välillä en jaksa tavata edes niitä mielenkiintoisimpia, kun tarjontaa on liikaa. Väärää tarjontaa. Ihan kiva, että mies on superhyvännäköinen, treenattu ja itsevarma, mutta kun se ei riitä.
Ap
Jaa-a. Vaikea kyllä nyt sanoa, mistä voisi kiikastaa, kun muhun kyllä ikäiseni miehet ottavat kovastikin yhteyttä ja kontaktia. Ehkä olet vaikeasti lähestyttävän oloinen? Tai sitten arvioit väärin oman viehätysvoimasi? Tai sitten miehet arvioivat, että sinulla ei ole heille mitään sellaista tarjottavaa, jota he eivät saisi nuoremmaltakin? Koska faktahan on se, että me ollaan jo iäkkäitä sinkkumarkkinoille. Pitää olla jotain annettavaa, jos meinaa jotain saadakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole kiinnostunut nuorista miehistä niin miksi sitten olet tinderin ikähaarukaksi noin nuoret? Piti vissiin saada kohottaa omaa itsetuntoa..
Ne pompsahtelee sieltä ihan itsestään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Vaikea kyllä nyt sanoa, mistä voisi kiikastaa, kun muhun kyllä ikäiseni miehet ottavat kovastikin yhteyttä ja kontaktia. Ehkä olet vaikeasti lähestyttävän oloinen? Tai sitten arvioit väärin oman viehätysvoimasi? Tai sitten miehet arvioivat, että sinulla ei ole heille mitään sellaista tarjottavaa, jota he eivät saisi nuoremmaltakin? Koska faktahan on se, että me ollaan jo iäkkäitä sinkkumarkkinoille. Pitää olla jotain annettavaa, jos meinaa jotain saadakin.
Ajattelen, että ehkä ikäiseni miehet etsivät nuorempia naisia. Tosin minua luullaan aina nuoremmaksi, kun ikä ei ole esille. Esim. Tinderissä on. Rajaudun ehkä ulkopuolelle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että ehkä ikäiseni miehet etsivät nuorempia naisia. Tosin minua luullaan aina nuoremmaksi, kun ikä ei ole esille. Esim. Tinderissä on. Rajaudun ehkä ulkopuolelle.
Ap
Tottakai ne etsii nuorempaa, miehet yleensä etsivät nuorempaa. Se ei ole mitään uutta, mutta edelleen, kyllä ne muhun yhteyttä ottaa. Mutta tähän on helppo ratkaisu, piilota se ikä. Kai sulla muutama euro on panostaa tinderin maksulliseen versioon, kun tämä asia niin kovin sinua vielä vaivaakin. Ja livenä taas tämän ei pitäisi olla ongelma, koska eikö ikäistesi miesten nimenomaan pitäisi sinua lähestyä, jos etsivät nuorempaa, ja sinua luullaan aina ikäistäsi nuoremmaksi? Kyllä mä edelleen kehotan sua katsomaan peiliin. Yleensä se vastaus löytyy sieltä kuitenkin. Eihän vaan ole naama nurinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTottakai ne etsii nuorempaa, miehet yleensä etsivät nuorempaa. Se ei ole mitään uutta, mutta edelleen, kyllä ne muhun yhteyttä ottaa. Mutta tähän on helppo ratkaisu, piilota se ikä. Kai sulla muutama euro on panostaa tinderin maksulliseen versioon, kun tämä asia niin kovin sinua vielä vaivaakin. Ja livenä taas tämän ei pitäisi olla ongelma, koska eikö ikäistesi miesten nimenomaan pitäisi sinua lähestyä, jos etsivät nuorempaa, ja sinua luullaan aina ikäistäsi nuoremmaksi? Kyllä mä edelleen kehotan sua katsomaan peiliin. Yleensä se vastaus löytyy sieltä kuitenkin. Eihän vaan ole naama nurinpäin?
No jotain vikaa minussa täytyy olla! Livenä en tapaa kuin varattuja ikäisiäni. He kyllä sitten lähestyvät... Missä ne eronneet ovat? Yksi syy voi tietysti olla nirsouteni. Teen kyllä hyvin rankkaa karsintaa. En tarvitsisi kuin yhden hyvän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse lähesty?
Ap
Hyvät miessinkut ei viihdy bilebareissa, eikä missään baareissa. Laajenna reviiriäsi ja tee aloite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse lähesty?
ApHyvät miessinkut ei viihdy bilebareissa, eikä missään baareissa. Laajenna reviiriäsi ja tee aloite.
Kerro, missä he ovat!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki valitse parhaat niistä joita on tarjolla?
Nuoremmat saattaa haluta lähinnä seksiä ja vanhemmat jotka haluaa parisuhteen lähestyy nuorempia. On varmasti olemassa myös samanikäisiä jotka aloittaa suhteen, mutta kenties vaikeampi löytää kuin kaksvitosena (jolloin 25 v miehelle kelpaa se samanikäinen eli 25 v nainen oikein hyvin).
Mistä johtuu että miestä nuoremmat naiset ovat töllöttäneet silmänsä ja hjärttaninssa kipeäksi, sitten alkavat itkeä perässä "väärää" miestä, "liian sellainen", jne. Muuta höirintää.
Johtuuko ettei ole esiliinaa mukana ja sosiaalinen käyttäytyminen on todella vaikea rasti?
Mistä johtuu että miestä nuoremmat naiset ovat töllöttäneet silmänsä ja hjärttaninssa kipeäksi, sitten alkavat itkeä perässä "väärää" miestä, "liian sellainen", jne. Muuta höirintää.
Johtuuko ettei ole esiliinaa mukana ja sosiaalinen käyttäytyminen on todella vaikea rasti?
Katseleeko ne siellä hiekkalaatikolla sua?