Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adlibriksen toimitusajat, menee hermot

Vierailija
09.09.2017 |

Oon aina ottanut sen ilmaisen toimituksen ja aina saanut venata pari viikkoa pakettia, nyt viime kerrallakin kesti 11 päivää ennen kuin tuli toimitusvahvistus, ja siitä 3 päivää että paketti oli noudettavissa, ei ihan päde noi niiden ilmoittamat käsittely- ja toimitusajat.

Onko se 2,90e maksava toimitus oikeesti paljonkin nopeampi?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain viimeksi paketin viikossa. Siis sen ilmasen toimituksen.

Vierailija
2/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se maksullinen toimituskaan ole minulle ainakaan ikinä saapunut ajallaan, aina menee pari päivää yli luvatun ajan. Mutta eniten Adlibriksessä ärsyttää se, että ne eivät voi lähettää edes saman päivän aikana lähettämiään kirjoja samassa paketissa, vaan tunnin-parin välein tulee kolmekin viestiä, että olemme nyt lähettäneet YHDEN kirjan, ja sitten se kolmen kirjan tilaus saapuu saman päivän aikana Postiin jokainen kirja erillisessä pahvipaketissa, ja jokaisesta erillinen saapumisilmoitus puhelimessa. Aaaaargh!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu oli mulla! Yleensä toimituskuluiltaan ilmainenkin paketti tullut parissa päivässä.

Nyt viimeksi tilasin lauantaina 26.8., toimitus lähti Adlibriksestä ma 4.9. ja paketti oli Ärrällä noudettavissa vasta torstaina 7.9. eli eilen.

Tilasin lankoja ja yllätys - heti 7.9. tuli sähköpostiin mainos uudesta lankatarjouksesta, miten ne saavatkin aina mainostaa alena tai tarjouksena? Normaalihinnalla ei kannata lankoja Adlibriksestä tosiaan tilata kun ne ovat suurimman osan vuodesta alennetulla hinnalla.

Vierailija
4/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kylläpä sinulla on kestänyt. Mun tilaukset tuolla ilmaisella toimituksella tullut ihan muutamassa päivässä.

Viimeksi pari viikkoa sitten tein tilauksen keskiviikkona myöhään illalla, niin maanantaiaamuna tuli ilmoitus, että paketti on noudettavissa ärrältä.

Vierailija
5/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kukkaruukkuun mutta kun tossa itsekin tuli lankoja tilattua, niin onko se Socki-sukkalanka käytössä/pesussa kuinka kestävää?

Vierailija
6/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta kukkaruukkuun mutta kun tossa itsekin tuli lankoja tilattua, niin onko se Socki-sukkalanka käytössä/pesussa kuinka kestävää?

On se yhtä kestävää kuin 7 veljestä, ei valittamista paitsi monestakaan langasta ei tule nättiä sukkaa vaikka kerällä värit näyttävät hyviltä.

Vierailija
7/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Mulla on aina tullut ilmaisella nopeasti. Ikinä ei oo tarvinnut odotella kuin max 7 päivää.

Vierailija
8/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Mulla on aina tullut ilmaisella nopeasti. Ikinä ei oo tarvinnut odotella kuin max 7 päivää.

Juu ei tätä ongelmaa aikaisemmin ole ollutkaan kuin nyt vasta.

Vierailija
9/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se maksullinen toimituskaan ole minulle ainakaan ikinä saapunut ajallaan, aina menee pari päivää yli luvatun ajan. Mutta eniten Adlibriksessä ärsyttää se, että ne eivät voi lähettää edes saman päivän aikana lähettämiään kirjoja samassa paketissa, vaan tunnin-parin välein tulee kolmekin viestiä, että olemme nyt lähettäneet YHDEN kirjan, ja sitten se kolmen kirjan tilaus saapuu saman päivän aikana Postiin jokainen kirja erillisessä pahvipaketissa, ja jokaisesta erillinen saapumisilmoitus puhelimessa. Aaaaargh!!

Mua ärsytti tämä toimintatapa myös ihan hirveästi ja joku kerta sitten avauduin Ärrän tädille asiasta. Hän tiesi kertoa, että Adlibriksen kirjoja tulee useammasta eri varastosta, mistä johtuu sitten tuo, että saattaa samana tai peräkkäisinä päivinä tulla useampi paketti yhdestä tilauksesta. Ärsyttävää, mutta jos tuo on tosiaan se syy, niin tietysti ihan ymmärrettävää.

Mulla on toiminut ilmaiset toimitusajat pääsääntöisesti hyvin. Pari kertaa on kuitenkin käynyt niin, että paketti on jäänyt johonkin matkan varrelle pyörimään ja se vasta ärsyttävää onkin, kun typerä Klarnahan laittaa laskun matkaan heti, kun on saanut ilmoituksen, että tuote on lähetetty toimittajalta. Laskun maksuaika alkaa sitten juosta heti siitä ja on tosiaan sitten käynyt niin, että eräpäivä on tullut, mutta pakettia ei. Olen kyllä saanut lisää maksuaikaa olemalla yhteydessä toimittajaan, mutta turhaa ylimääräistä säätöä kuitenkin.

Vierailija
10/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän se ilmainen toimitusvaihtoehtokin on poistunut, halvin tais olla 1,50€

Vierailija
11/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adlibris myy olematonta tavaraa. Joskus joku kirja on heillä varastossa tai muuten nopeasti saatavilla niin silloin se tulee äkkiä. Välillä alkavat vasta tilauksen tultua metsästämään mistä tilatun kirjan voisi hankkia vaikka väittävätkin tilauksen olevan "pakkausvaiheessa".

Vierailija
12/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se yhtä kestävää kuin 7 veljestä, ei valittamista paitsi monestakaan langasta ei tule nättiä sukkaa vaikka kerällä värit näyttävät hyviltä.

7 veljestä ja kestävä ei kyllä kuulu samaan lauseeseen. 7 veljestä lörpsähtää ja nyppyyntyy alta aikayksikön, sukista tulee muodottomia eivätkä ne pysy jalassa. Laatu laskee samaa vauhtia kuin Novitan hinnat nousee. Suosittelen tutustumaan esim. Regian lankoihin ja Taito Shopin lankavalikoimaan, sitten tiedät mitä kestävä tarkoittaa.

Vierailija
13/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle tulee ilmainen toimitus, kun tilaus on vähintään 9,90 €. Jos on alle sen, niin sitten on 1,50 € toimitus, mutta niinhän se on ollut jo ties kuinka kauan.

Mä olen pääsääntöisesti tyytyväinen Adlibrikseen, mutta Klarna ärsyttää. Maksaisin mielummin vaikka jo tilaushetkellä ostokseni kuin käyttäisin Klarnaa, mutta eipä tuossa ole vaihtoehtoja.

Vierailija
14/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu viikko meni tuolla alle kahden euron toimituksella. Ärsytti.

Vierailija
15/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on paketti aina tullut todella nopeasti siinä ilmaisella toimituksella. Opiskelen joten tilaan paljon oppikirjoja, sekä harrastan käsitöitä joten tilaan paljon lankoja myös sieltä.

Ainoa mikä ärsyttää on Klarna, ja se että ilmaisen toimituksen saa vain lähimmälle Ärrälle. Meidän lähiärrän myyjät on niin inhottavia ruttunaamoja että en viitsisi siellä asioida ollenkaan, ja olenkin alkanut tilaamaan maksullisesti muuta kautta nykyään myös Adlibris-paketit.

Vierailija
16/43 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestääkö se neljänkympin pesun, vaikka vyötteessä lukee pesu 30 asteessa?

Vierailija
17/43 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle tulee ilmainen toimitus, kun tilaus on vähintään 9,90 €. Jos on alle sen, niin sitten on 1,50 € toimitus, mutta niinhän se on ollut jo ties kuinka kauan.

Mä olen pääsääntöisesti tyytyväinen Adlibrikseen, mutta Klarna ärsyttää. Maksaisin mielummin vaikka jo tilaushetkellä ostokseni kuin käyttäisin Klarnaa, mutta eipä tuossa ole vaihtoehtoja.

Siis, miksi et muka voi maksaa tilaushetkellä? Itse maksan aina heti tilauksen yhteydessä.

Vierailija
18/43 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.bookdepository.com/ tuolta löytyy halvimmalla ainakin englanninkieliset kirjat. 

www.ebates.com cash back sivuston kautta heti 10$ takaisin ekasta tilauksesta!

Vierailija
19/43 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin tilauksen Adlibrikseen 11 päivää sitten ja niitä kirjoja ei ole vielä edes lähetetty. Pitää varmaan ottaa huomenna yhteyttä ja kysyä mikä tuossa oikein maksaa, ei siellä ikinä aikaisemmin ihan noin kauan ole kestänyt.

Vierailija
20/43 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, miksi et muka voi maksaa tilaushetkellä? Itse maksan aina heti tilauksen yhteydessä.

Adlibriksellä ei ole kaikkien pankkien maksupainikkeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme