Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adlibriksen toimitusajat, menee hermot

Vierailija
09.09.2017 |

Oon aina ottanut sen ilmaisen toimituksen ja aina saanut venata pari viikkoa pakettia, nyt viime kerrallakin kesti 11 päivää ennen kuin tuli toimitusvahvistus, ja siitä 3 päivää että paketti oli noudettavissa, ei ihan päde noi niiden ilmoittamat käsittely- ja toimitusajat.

Onko se 2,90e maksava toimitus oikeesti paljonkin nopeampi?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitoin tilauksen Adlibrikseen 11 päivää sitten ja niitä kirjoja ei ole vielä edes lähetetty. Pitää varmaan ottaa huomenna yhteyttä ja kysyä mikä tuossa oikein maksaa, ei siellä ikinä aikaisemmin ihan noin kauan ole kestänyt.

Aleen liittyvä ruuhka?

Vierailija
22/43 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tilauksen 2,5 viikkoa sitten. Tilausvahvistus tullut, mutta ei edelleenkään toimitusvahvistusta eli tuotteita ei näy ei kuulu, eivät ole vielä matkallakaan.  Toimituslupaus oli 1-4 arkipäivää. Höpönhöpön. Taisi olla viimeinen kerta kun tuolta tilaan yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ihan äskettäin Adlibrikseltä. Tilauksen tein maanantaina, saman viikon perjantaina oli jo paketti noudettavissa. Eli ei tarvinnut kauan odotella. Ja oli ilmainen toimitus.

Vierailija
24/43 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan adlibrikselta yleensä useamman erikoisemman kirjan, jotka niiden pitää sitten erikseen tilata kustantajalta, ja lähes joka kerta toimitua on venynyt kaksiviikkoiseksi. Viimeksi kesti 20 päivää. Tosin yleensä saan myös sähköpostin, että joku kirjoista on viivästynyt toimittajalta.

Vierailija
25/43 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin lankaa 29.10. heti perään 12.11. (kahden viikon päästä) sain sähköpostin jossa kiiteltiin kärsivällisyydestä, ei oo kuulunut mitään sen jälkeen.

Sähköposteihin ei vastata enkä muista ikinä nähneeni että sivuston chat olisi auki vaikka sitä mainostetaankin näppäränä tapana ottaa yhteyttä asiakaspalveluun :(

Vierailija
26/43 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sähköposteihin ei vastata. Oon huomannut saman. Palautin tuotteen ja ei ole hyvitetty. Meni kyllä maku kyseisestä lafkasta. 

Vierailija
27/43 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin ekan kerran tosta kaupasta yhden kirjan vähän aikaa sitten ja hermostuin, kun en viikkoon saanut ollenkaan ilmoitusta postituksesta. Sitten tulikin tekstari, että tilaus on noudettavissa. Eli viikko meni, mikä on ihan ok, mutta ei jäänyt kovin hyvää kuvaa kaupasta kuitenkaan.

Vierailija
28/43 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sunnuntaina 11.11., eilen 14.11. tuli ilmoitus että tuotteet lähetetty. Kaikki näkyy tulevan samassa toimituksessa. Lähetysseuranta näyttää että aamulla paketti lajiteltu Schenkerillä, varmaan huomenna tulee saapumisilmoitus.

Aina mulla on tullut se ilmainen toimitus nopeasti. Onko sitten kiinni siitä mitä tilaa? Yleensä tilaan lastenkirjoja ja tietokirjallisuutta.

Vierailija
29/43 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kesti tosi kauan, että sain tilaukseni. Laitoin sitten sähköpostia sinne ja senkin vastauksessa kesti monta päivää. Pistin silloin vähän kesän piikkiin, mutta tätä luettuani haen kyllä ainakin kiireelliset kirjat (kuten lahjaksi menevät) kivijalkakaupasta.

Vierailija
30/43 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 12 päivää sitten, vielä ei ole tilausta edes lähetetty. Pitäisi tehdä vielä toinen tilaus ennen joulua. Sillä olisi 23 päivää aikaa ehtiä perille, en taida uskaltaa ottaa riskiä.

Vierailija
31/43 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus! Mikä siinä noin kauan kestää muka?

Vierailija
32/43 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa olisin katsonut aikaisemmin kokemuksia kyseiseltä puljulta. Kyllä luotto meni adlinrikseen totaalisesti! Olen yli viikon odottanut toimimistani. Paketti on edelleen tilassa "odottaa tuotteita toimittajalta " en ymmärrä, lisättäköön vielä, että ennen kun tein tilaukseni niin varmistin adlibriksen asiakaspalvelusta kyseisen kirjan toimitus aikoja ja sielä minulle luvattiin toimitukseksi 2-5 pv ja maksoin vielä kirjan etukäteen ja toimitukseen otin sen 2.90e maksavan toimituksen! Kyllä vain harmittaa ja kyseistä kirjaa kun ei muualta netin kautta saa ja myymälisssä tuote on loppuun myyty!!!

Vierailija
33/43 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin kokemus oli, että myivät mulle "ei oota" eli muutaman päivän päästä tuli ilmoitus, että tuotetta ei olekaan. Rahat palautettiin, mutta menetin lahjakortin tuohon. Mulla oli alennuskuponki ostaessa, enkä saa sitä takaisin eli en pääsekään hyödyntämään sitä lahjakorttia. Huono palvelu.

Vierailija
34/43 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanut neljä viikkoa toimitusta, pieni osa on nyt matkalla ja yksi tuote on kuulemma loppu kokonaan. Kaikki oli ”postitetaan 1-3 päivässä”. Asiakaspalvelu ei vastaa yhteydenottoihin.

En tilaa enää ikinä

Vierailija
35/43 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hitto edes lukee jotain kirjoja tänä päivänä... Netistä saa ladattua audiokirjan ja iPadilla eBook, tulee heti mailiin ja samantien luettavissa/kuunneltavissa. 

Jotain idioottihipstereitä, jotka vaatii "sen tuntuman". Urpot... Ansaitsettekin ne pitkät toimitusajat.

Vierailija
36/43 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hitto edes lukee jotain kirjoja tänä päivänä... Netistä saa ladattua audiokirjan ja iPadilla eBook, tulee heti mailiin ja samantien luettavissa/kuunneltavissa. 

Jotain idioottihipstereitä, jotka vaatii "sen tuntuman". Urpot... Ansaitsettekin ne pitkät toimitusajat.

No mä esim. koitin tilata lapsille sellaisen soivan laulukirjan. Ei oikein toimi tuollainen käytännössä vain e-muodossa eli olisi ollut kiva saada se konkreettisesti, mutta sepäs kappas vain olikin loppunut varastosta.

Vierailija
37/43 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 päivää sitten tilattu tavaraa, joista viimeiset kaksi on ollut "varastolla käsittelyssä".  Joopa joo. Kumma ettei kuluttaja-asiamies jo tee katteettomille toimitusaikalupauksille mitään. Pitäisi olla lakisääteinen aika toimittaa luvatussa ajassa, sitten alkaa kertymään sakkoa/alennusta. Pitäisikin tehdä tästä kansalaisaloite!

Vierailija
38/43 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus tehty 22.11. Ekat kaksi tuotetta saapui 2,5 viikossa, loput kaksi ei ole tullut vieläkään vaikka neljä viikkoa kulunut. Tämä lähetys nro 2 on heidän tietojensa mukaan "matkalla", mutta siellä ei tapahdu yhtään mitään. Lähetysseurannan mukaan kuljetus on tilattu 14.12. (viisi pv sitten), mutta sen jälkeen ei mitään.

En kyllä tilaa koskaan enää.

Vierailija
39/43 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tilauksen 12.2. Toimitusajaksi sanotaan 2-5 päivää mutta ei ole vieläkään lähtenyt. Miksi edes tilasin, tämä oli nyt kolmas vastaava kokemus. Sama juttu muuten cdonin kanssa, näyttävät olevan jotenkin kytkyssä toisiinsa

Vierailija
40/43 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää, ettei Adlibris enää anna valita sinulle sopivinta Postin noutopaikkaa. Lähettävät nyt postinumeron perusteella, minkä seurauksena haen pakettini nykyisin vartin automatkan päästä. Ennen hain tuosta kolmen minuutin kävelymatkan päästä. Aivan älyvapaata. Lopetin vuosi sitten tilaamasta Adlibriksestä tämän takia, ja saan nyt Bookdepositoryn paketit suoraan kotiin. Ilmaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän