Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä sadevarusteet syksyn sateisiin?

Vierailija
09.09.2017 |

Ulkoiletteko sadepäivinä? Kuinka hyvät sadevarusteet teillä on, onko kylmä vihmova vesisade vain pukeutumiskysymys?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nyt viime vuosien aikana vihdoin koittanut hommata kunnon vedenkestäviäkin ulkovaatteita. Pari takkia (pitää vettä vaikka satais ihan kaatamalla niskaan, muttei hiosta), ulkohousut, goretex lenkkarit ja kaupunkiin sopivat kumpparitkin tilasin netistä alennuksesta. Ne kumpparit on vaan kokoa liian isot ja lonksuu ärsyttävästi jaloissa.

Kun on pari pientä lasta ja koira, eikä ajokorttia, on melkeinpä pakko pystyä hyvin ulkoilemaan säällä kuin säällä.

Nykyään kolmekymppisenä mammana hirvittää katsoa teinejä tuolla kylmässä kaatosateessa, revityissä farkuissa ja litimärissä tennareissa 😬 Vaikka hyvin on muistissa, kun olin itse ihan samanlainen!

Minkä merkkiset takit sulla on? Oliko kalliit? On muuten tosiaan jännä miten asenne muuttuu kun ikää tulee lisää, ei huvita enää kastua vesisateessa :)

Mulla on Didriksonin sellaiset jokasään takit. Parkamallinen ja toinen lyhyempi, en muista enää hintaa... Päälle satasen kuitenkin. Ei nyt silleen paha hinta, kun ovat mun mielestä laadultaan hyviä :)

Vierailija
22/25 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissäkin oli nyt jokasääntakkeja irrotettavalla vuorella! Hinta oli joku kolmisenkymppiä. Ostin ihan huvikseni kokeiluun, nyt kun vielä satais oikein kunnolla niin pääsis testaamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissäkin oli nyt jokasääntakkeja irrotettavalla vuorella! Hinta oli joku kolmisenkymppiä. Ostin ihan huvikseni kokeiluun, nyt kun vielä satais oikein kunnolla niin pääsis testaamaan!

Onpas halpa. Kirjoita sitten tähän ketjuun että pitikö vettä. Miä en ole tähän mennessä missään nähnyt niin halpaa vedenpitävää takkia. Kolmenkympin takit on yleensä tuulitakkeja jotka ei pidä vettä.

Vierailija
24/25 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, sadevaate ei oikein sovi pyöräilijälle koska sen alla hikoilee niin kovasti. Töihin on silti pakko polkea säässä kuin säässä, pahimmillaan alusvaatteetkin ovat märät viimeistä säiettä myöten, vesi kurnuttaa kengissä joka askeleella, eivätkä nämä ehdi kuivua päivän aikana työpaikan kalseassa ilmastoidussa pukukopissa. Ei ole herkkua asua Suomessa, ei todellakaan.

Mieluummin olet siis läpimärkä kuin laitat pitkän sadetakin ja kumisaappaat päälle pyöräillessä. No ihan miten haluat, oma valintasi.

Vierailija
25/25 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri äsken ostamassa ihanat uudet nilkkurikumisaappaat mutta kaunista sadetakkia en löydä mistään! Kaverilla oli juuri sellainen citykelpoinen sadetakki jonka haluaisin mutta vastaavaa ei vaan löydy. Mitään keltaista rukkaa en todellakaan halua, purjehtiessa sain niistä tarpeekseni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä