Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun
Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.
Kommentit (500)
Olen puoliksi ulkomaalainen ja selvästi ihan perussuomalaista tummempi. No se on varmaan monelle helppo keskustelunavaus, että mistäpäin olet, mutta kyllästyttää kun samat jutut saat kertoa monta kertaa illan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Olen puoliksi ulkomaalainen ja selvästi ihan perussuomalaista tummempi. No se on varmaan monelle helppo keskustelunavaus, että mistäpäin olet, mutta kyllästyttää kun samat jutut saat kertoa monta kertaa illan aikana.
No voi kauhia. Olisi kannattanut vanhempiesi löytää kumppani ihan omalta kotiseudultaan. Mitäs läksit niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehui koko illan kaveriani kauniiksi ja koetti laittaa käsiä ympärille ym, hiukan ennen valomerkkiä kääntyi sitten minuun päin ja sanoi "sä oot ruma mutta on sullaki pillu että miten ois?" Tässä' vaiheessa kaverin kärsivällisyys loppui ja kippasi siiderin jämät tyypin päähän käskien häipyä, ennen kuin...
Ennenkuin mitä? Miltä muuten tuntuisi sinusta saada jonkun juomat päällesi? Kirkuisit kuin syötävä.
Miltä tuosta juomat päälleen saaneesta tuntuisi pitää muita ihmisinä? Joillekin miehille selvästi ylivoimaisen vaikeaa.
Eli mielestäsi fyysinen aggressio on hyväksyttävää kun koet henkisen turvavyöhykkeesi uhatuksi?
Joihinkin naisiin kohdistuu jatkuvasti tuota henkistä väkivaltaa joka varmasti jättää pahemman jäljet kuin se että saa yhden juoman päähän kun on itse urpo.
Eli nainen saa käydä päälle koska naisten sortaminen nyyh. Onnea vaan elämään väkivaltainen hyypiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehui koko illan kaveriani kauniiksi ja koetti laittaa käsiä ympärille ym, hiukan ennen valomerkkiä kääntyi sitten minuun päin ja sanoi "sä oot ruma mutta on sullaki pillu että miten ois?" Tässä' vaiheessa kaverin kärsivällisyys loppui ja kippasi siiderin jämät tyypin päähän käskien häipyä, ennen kuin...
Ennenkuin mitä? Miltä muuten tuntuisi sinusta saada jonkun juomat päällesi? Kirkuisit kuin syötävä.
Miltä tuosta juomat päälleen saaneesta tuntuisi pitää muita ihmisinä? Joillekin miehille selvästi ylivoimaisen vaikeaa.
Eli mielestäsi fyysinen aggressio on hyväksyttävää kun koet henkisen turvavyöhykkeesi uhatuksi?
Henkisesti vastaaminen henkisesti jälkeenjääneelle ei tuota tulosta.
Joten on ihan ok käydä fyysisesti kimppuun? Mitä jos asetelma oliskin toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Naiset muuten tykkäävät käyttää jalan hieromista pöydän alla peliliikkeenä. Ainakin neljä eri naista käyttänyt minuun. Varmaan sopiva, kun siitä ei paljastu helposti. Ihan hauska kyllä.
Ai sitäkö se onkin.. damn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti vastaaminen henkisesti jälkeenjääneelle ei tuota tulosta.
Joten on ihan ok käydä fyysisesti kimppuun? Mitä jos asetelma oliskin toisin päin?
Jännä että tartuit tuohon juoman päälle kaatamiseen kun täällä on esimerkkejä joissa on käyty toiseen käsiksi fyysisesti.
Miksi koet että se on pahempi?
Söin puiston penkillä banaanin välipalaksi.
Hetken kuluttua luokseni singahti jostakin mies, joka totesi: "Huomasin, että osaat ottaa suihin... lähdettäiskös testaamaan käytännössä?"
Mulkaisin pahasti ja vastasin:"Sun kusista m***a en tod. testaisi!"
Mikä ihana yritys.
Oltiin päästy jo mun luo, mut sit tää tyyppi kysyi että "hengitätsä aina noin raskaasti?" Wtf.
"sä lähet mun mukaan" ja nappas olkapäälle ja lähti kävelemään baarista ulos. :D
Vierailija kirjoitti:
Ensin haukuttu mm ulkonäköni ja olemukseni ja hetken päästä sama ihminen olettanut pääsevänsä suutelemaan kanssani.
Vau. Yleensä tämä menee toisin päin. Ensin kännissä lirkutetaan ja yritetään iholle ja sitten aletaan haukkua ulkonäköä ja luonnetta kun seura ei kelpaa.
Olikohan tuossa miehellä ideana se, että laittaa ensin sun itsetunnon nollille ja sitten ikään kuin "armosta" suostuu suutelemaan, jolloin sinä raukkaparka, jota on juuri haukuttu, tietenkin kiitollisena otat kaiken huomion vastaan. Käänteistä psykologiaa.... :)
Vierailija kirjoitti:
Istuimme tyttöjen kanssa pöydässä, kun äkkiä pääni yli laskettiin eteeni drinkki.
Tarjoilija sanoi sen tulleen minulle "herralta tuolla." Ruuhkassa taaempana seisoi joku perus-Pertsa vilkuttelemassa minulle odottaen vastakaikua. En todellakaan välittänyt mistään terävistä enkä kaivannut kyseisen herran seuraa edes kiitollisuudesta. Mitä voin tehdä? Toisekseen, mistä minä tiedän, mitä tyrmäystippoja sekaan on laitettu?En siis juonut, mutta nyökkäsin kiitokseksi tuolle päälle ruuhkassa.
Kohta tuo Pertsa roikkui pöytämme laidalla ja odotti jotakin hehkutusta elkeestään. Sanoi, että olen koko paikan kaunein ja plaa plaa. Kysyi, onko hyvä juoma. Odotti jotakin kai tästä suuresta elkeestään. Annoin juoman sille ja totesin, etten juo teräviä, kiitos vaan. Lähti sitten suuttuneena pois.
Mitä hittoa mä sille olin velkaa? Silti jäi vähän tympeä maku. Luuliko se, että annan sille jonkun viiden euron juoman tähden?
Tuo tekee heti epäluuloiseksi, jos tarjoaa teräviä. Tuntuu, että haluaa juottaa känniin. En minäkään uskalla tuntemattomilta ottaa juomia vastaan. Varsinkaan jos ei näe, kun se drinkki tehdään ja saa sen tosiaan suoraan käteen eikä tarvitse pelätä, että sinne on jotakin tipautettu sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä jo aikamoista tarinointia.
Jos vihjailet että liiottelen tai valehtelen, niin en. Minulla on silmälasit, töpselinenä ja ihottumaa silmäluomissa, eli kedon kaunein kukkanen en ole ja kun vieressä vielä oli 180cm blondi luonnonkiharoilla, niin...
se "ruma jolla on pillu"
Vai että ihan silmälasit, hui kauheaa. :D Kuulostaa että sulla on itsetunto-ongelmia eikä ulkonäköongelmia.
Mun suosikkeja ainakin on aina olleet silmälasipäiset lyhyet naiset. Hiusten värillä ei väliä. :)
Ei hitto pakko kysyä nyt taas mistä nämä alapeukut tulevat? Pitäis varmaan vaan haukkua naisia? :D
En ymmärtänyt miksi sulle tuli alapeukkuja. "Töpselinenä" kun tosiaan voi olla myös se tosi suloinen nöpönenä, mistä monet naiset olisivat kateellisia. Ja silmälasit eivät tarkoita automaattisesti rumuutta. Ihottuma luomissa varmasti laskee kirjoittajan itsetuntoa, mutta välttämättä muut eivät siihen edes kiinnitä huomiota. Varsinkaan pimeässä baarissa. Hän voi olla tosi suloinen tapaus, vaikkei olekaan pitkä blondi kuten kaverinsa.
Tämä tapahtui yökerhossa noin vuosi sitten. Aika humalassa oleva mies tuli tekemään tuttavuutta tanssilattialla, siinä jotain juteltiin, ei paljoa, koska mies niin humalassa. Yhtäkkiä tarttui mua tukasta ja veti lujaa niin, että sattui. Käskin lopettaa. Vielä jotain höpöteltiin ja taas tarttui minua lujaa tukasta ja veti, jolloin lähdin ärtyneenä pois. Loppuillan mies katsoi mua hämmentyneenä aina kun tuli vastaan.
Ihme tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
" mullha oish iso rullakepaphi houshuissa" hönki keski-ikäinen , kaljuutuva mies aamuyöllä kebabpaikan jonossa minun, 20v tytön korvaan ja puristeli perseestä. Yäk!
Sen sijaan nykyinen mies sai minut 10v sitten iskettyä meluisasta yökerhosta , kun ehdotti että lähtisimme hänen luokseen leipomaan pullaa :D Ja mies muuten aamulla alkoi leipoa niitä pullia! En ole sitä ennen, enkä sen jälkeen nähnyt kun parimetrinen krapulainen kaljupää leipoo muuten alasti, mutta essu päällä :D
aaaw -naked apron, ei ole turhaan japanilaisen sarjakuvan trooppi.
Näin on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vihjailet että liiottelen tai valehtelen, niin en. Minulla on silmälasit, töpselinenä ja ihottumaa silmäluomissa, eli kedon kaunein kukkanen en ole ja kun vieressä vielä oli 180cm blondi luonnonkiharoilla, niin...
se "ruma jolla on pillu"
180cm on huono asia naiselle, ei hyvä. Tiedäthän sinä sen?
Totta. 178cm + yli 10cm korkkarit ja olen baarin kaikkien miesten yläpuolella. Iskemään tulevat vain eksoottiset kääpiöt. Aviomies löytyi istuen. Yllättyi sitten treffeillä pituutta mutta sitten olikin jo myöhäistä.
Missä kääpiöbaarissa olet ollut?
m195cm
Vierailija kirjoitti:
Näin on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se "ruma jolla on pillu"
180cm on huono asia naiselle, ei hyvä. Tiedäthän sinä sen?
Totta. 178cm + yli 10cm korkkarit ja olen baarin kaikkien miesten yläpuolella. Iskemään tulevat vain eksoottiset kääpiöt. Aviomies löytyi istuen. Yllättyi sitten treffeillä pituutta mutta sitten olikin jo myöhäistä.
Missä kääpiöbaarissa olet ollut?
m195cm
Oulun hevimesta?
Minkähänlaisia iskurepliikkejä tämä Lielahden tappaja 35v on käyttänyt, kun sillä oli ex-naisia eri paikkakunnilla roppakaupalla, mm. opettaja ja sairaanhoitaja. Kuvastakaan päätellen tyyppi ei ollut mikään unelmavävy. Mikähän siinä on, että ihan fiksujen naisten iskeminen näille hepuille on niin helppoa. Jos tyypillä ei ole muuta tekemistä vankilassa, niin kannattaisi kirjoitta opas: "Kuinka täysääliökin voi iskeä naisen"
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun
Mies yritti minuun Jyväskylän Videodivaria http://videodivari.fi . . mutta minuun ei käytetyt pelit uppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuimme tyttöjen kanssa pöydässä, kun äkkiä pääni yli laskettiin eteeni drinkki.
Tarjoilija sanoi sen tulleen minulle "herralta tuolla." Ruuhkassa taaempana seisoi joku perus-Pertsa vilkuttelemassa minulle odottaen vastakaikua. En todellakaan välittänyt mistään terävistä enkä kaivannut kyseisen herran seuraa edes kiitollisuudesta. Mitä voin tehdä? Toisekseen, mistä minä tiedän, mitä tyrmäystippoja sekaan on laitettu?En siis juonut, mutta nyökkäsin kiitokseksi tuolle päälle ruuhkassa.
Kohta tuo Pertsa roikkui pöytämme laidalla ja odotti jotakin hehkutusta elkeestään. Sanoi, että olen koko paikan kaunein ja plaa plaa. Kysyi, onko hyvä juoma. Odotti jotakin kai tästä suuresta elkeestään. Annoin juoman sille ja totesin, etten juo teräviä, kiitos vaan. Lähti sitten suuttuneena pois.
Mitä hittoa mä sille olin velkaa? Silti jäi vähän tympeä maku. Luuliko se, että annan sille jonkun viiden euron juoman tähden?
No mistä hinnasta olisit antanut?
Komeille ja älykkäille kundeille annan ihan ilmaiseksikin.
"-kin" ? Eli välillä annat rahastakin?
Kerran kysyttiin ihan vaan suoraan "saanksmä"