Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun
Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.
Kommentit (500)
Olen absolutisti, mutta menin kerran parin naispuolisen, nuoremman tyokaverin kanssa suosittuun kuppilaan duunin jalkeen. Juteltiin mukavia ja sitten nain sisaan hiippailevan ilmielavan Viktor Kallborrek-tyypin. Siis ihan oikeasti, valkea puku ja kengat ja mustaksi varjatyt hiukset ja viikset. Ristin hanet heti sirkustirehtooriksi. Ukko killisteli minua baaritiskilta ja hetken paasta tarjoilija toi poytaan oluttuopin "yhdelta herralta". Annoin oluen toiselle tyokaverilleni ja eikos hetken paasta tulee toinen oluttuoppi "yhdelta herralta". Toinen tyokaveri sai oluen.
Minua alkoi hirvittaa koko otus. Sanoin tytoille, etta nyt mina lahden, johon nama, etta ala nyt, kun saadaan ilmaista kaljaa! Otin ja luikahdin kuitenkin tieheni, vilkuilin viela taakseni, ettei vaan Viktor seuraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne kaikki nolot naiset, jotka tähän ketjuun ovat kirjoittaneet. On todella noloa tehdä itsestään narsistinen Besserwisser.
Sitten vain googlettamaan besserwisser, niin osaat käyttää sitä seuraavalla kerralla oikein. :D
Et taida osata saksaa, etkä muitakaan kieliä.
Et taida osata peruskielioppisääntöjä, kuten sitä, ettei kieltä vaihdeta kesken lauseen, vaikka kirjoittaisikin lainasanan. Kyllä se ihan suomen kielioppisääntöjen mukaan pienellä kirjoitetaan, kun kirjoitat suomea.
Levittelet nyt täysin virheellisiä käsityksiä. Missään suomen kielen oppikirjassa ei kielletä kielen vaihtamista kesken lauseen. Eikä minkään muunkaan kielen oppikirjassa. Kerropa nyt missä oppikirjassa se on kielletty? Myös jälkimmäinen väittämäsi on absurdi. Ei saksan kieli voi muuttua suomeksi, jos saksankielistä sanaa käytetään muuten suomenkielisessä lauseessa. Pieni määrä opiskelua voisi olla sinulle hyväksi.
Nuorena miehenä yksi heppu näytti mallia miten naisia isketään. Siihen aikaan pankkiautomaatti sylki saldolapun pyytämättä ja näitä oli sitten aina automaatin roskis täynnä. Hän keräsi sieltä kortteja, joissa oli iso saldo ja pisti taskuunsa. Baarissa naisen kanssa juteltuaan hän kaivoi taskujaan ja mukamas löysi jonkun lapun, johon kirjoitti puhelinnumeronsa. Oli kuulemma aluksi oikeinpitänyt kirjaa miten lapussa ollut saldo vaikutti siihen soittaako nainen vai ei.
Jos minä en tietäisi kontekstia, kuvittelisin tämän olevan satiirisia vitsejä. Mitä ihmettä? Muistan itsekkin kun tanssitin naispuolista ystävääni ja siihen jostain sompautui keski-ikäinen äijä hinkkaamaan jalkoväliään. Piti itse puuttua asiaan ja sanoa kansansankarille suorat sanat. Kummatkin pääteltiin miten ällöä oli, eipä tanssittu enää.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä yksi heppu näytti mallia miten naisia isketään. Siihen aikaan pankkiautomaatti sylki saldolapun pyytämättä ja näitä oli sitten aina automaatin roskis täynnä. Hän keräsi sieltä kortteja, joissa oli iso saldo ja pisti taskuunsa. Baarissa naisen kanssa juteltuaan hän kaivoi taskujaan ja mukamas löysi jonkun lapun, johon kirjoitti puhelinnumeronsa. Oli kuulemma aluksi oikeinpitänyt kirjaa miten lapussa ollut saldo vaikutti siihen soittaako nainen vai ei.
Voin kuvitella, että miehellä on ollut vientiä ja tähän retkuun on mimmiä langennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella, että miehellä on ollut vientiä ja tähän retkuun on mimmiä langennut.
Enpä usko. Tuohon ei lankea kuin ehkä pahimmat gold diggerit ja nekin katoaa kuin pieru saharaan siinä vaiheessa kun mies ehdottaa muhinointia jossain toyota yariksen takapenkillä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Pankkikortin ja sen tunnusluvun tyrkyttäminen, että olisin käynyt automaatilla tarkistamassa tilisaldon.
Tästä lienee aikaa? Koska nyt varmaan varakkailla on älypuhelin, josta voi paljon helpommin näyttää mobiilipankin saldon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko. Tuohon ei lankea kuin ehkä pahimmat gold diggerit ja nekin katoaa kuin pieru saharaan siinä vaiheessa kun mies ehdottaa muhinointia jossain toyota yariksen takapenkillä. 😂
Muhinointi kelpaa näille vaikka mopoautossa siihen asti, kunnes selviää että tilin saldokuitti ei ollutkaan oma.
Ei sattunut minulle, mutta katselin viime vuonna ulkomailla yhdessä ravintolassa erästä epätoivoista pokausyritystä.
Olin syömässä ystäväni kanssa ravintolassa joka oli isossa ostoskeskuksessa, samassa rakennuksessa rautatieaseman kanssa. Tuossa ravintolassa, italialaistyyppinen, oli aika paljon porukkaa matkalaukkujen kanssa, tekemässä ihan samaa mitä minäkin kaverini kanssa, eli odottamassa jatkoyhteyttä.
Istuttiin kaverin kanssa niin, että mun kasvot oli kauppakeskuksen käytävää päin, takanani olevassa pöydässä oli vähän päälle parikymppinen nainen laukkuineen istumassa, oli tuossa vaiheessa saanut jo jotain alkuruokaa, söi niitä samalla kun luki kirjaa, hänelläkin kasvot käytävää päin.
Parin pöydän päässä, lähellä sitä kauppakeskuksen käytävää istui ehkä 30 - 40 vuotias mies kasvot meihin päin. Hänellä oli läppäri pöydällä ja näytti tekevän töitä, muistiinpanoja, puheluita jne. ruokaa odotellessaan.
Siinä meni jonkun aikaa, mies huitoi käsillä ilmaa, välillä seisoi tuolinsa takana. Kauluspaita oli poissa housuista ja napit ylhäältä aika pitkälle alas auki. Tuli mieleen että se heppu on joku italialainen kun oli jotenkin niin mahtipontisen oloiset elkeet. No, ylipäätään sitä tuli seurattua kun oli suoraan nähtävillä edessä.
Sit tää mies sai ruokansa ja istahti syömään. Siinä samalla zoomaili ravintolasalia ja huomasin miten sen katse nauliutui vähän mun ohi, arvatenkin takanani istuvaan naiseen.
Sit toi mies kutsui tarjoilijan luokseen kohta, osoitteli haarukallaan mun ohi ja kohta jo tarjoilija(parka) siirtyi mun takanani olevan naisen luo ja sanoi hänelle englanniksi "tuo mies lähellä ovea haluaisi tietää matkustatko yksin ja voisitteko liittyä hänen seuraansa".
Nainen sanoi vaan "no" ja tarjoilija kävi välittämässä terveiset miehelle.
Mies jatkoi tuijottamistaan, nosteli juomaansa naiselle jne. Nainen, joka oli tuohon saakka lukenut ihan rauhassa kirjaansa, alkoi keräilemään kiireellä tavaroitaan ja lähti, kiersi miehen pöydän niin kaukaa kuin pystyi.
Sit kun tää mies oli saanut laskunsa maksettua, se nousi, napitti paitansa, laittoi paidanhelman housuihinsa ja siinä kohtaa huomasin että hänellä on mustat alushousut. (Sepalus oli koko matkalta auki ja miehellä oli khakinväriset housut jalassa) Mies ei itse tosin tota huomannut ja lähti menemään kauppakeskuksen käytävää kohden.
Kaikkee kanssa. Mut oli kyllä kuin elokuvista muuten :)
Näin on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehui koko illan kaveriani kauniiksi ja koetti laittaa käsiä ympärille ym, hiukan ennen valomerkkiä kääntyi sitten minuun päin ja sanoi "sä oot ruma mutta on sullaki pillu että miten ois?" Tässä' vaiheessa kaverin kärsivällisyys loppui ja kippasi siiderin jämät tyypin päähän käskien häipyä, ennen kuin...
Nyt on kyllä jo aikamoista tarinointia.
Jos vihjailet että liiottelen tai valehtelen, niin en. Minulla on silmälasit, töpselinenä ja ihottumaa silmäluomissa, eli kedon kaunein kukkanen en ole ja kun vieressä vielä oli 180cm blondi luonnonkiharoilla, niin...
se "ruma jolla on pillu"
180cm on huono asia naiselle, ei hyvä. Tiedäthän sinä sen?
Totta. 178cm + yli 10cm korkkarit ja olen baarin kaikkien miesten yläpuolella. Iskemään tulevat vain eksoottiset kääpiöt. Aviomies löytyi istuen. Yllättyi sitten treffeillä pituutta mutta sitten olikin jo myöhäistä.
Mä olen 182 cm pitkä nainen ja käytän paljon korkkiksia joissa on 7 - 10 cm korko.
Aviomies oli 6 cm pidempi ja nykyinen avomies on 10 cm pidempi. Mulla itselläni ole koskaan ollut ongelmaa mun pituuteni kanssa, osa ihmisistä on aina pidempiä ja osa lyhyempiä.
- yleensä ne ongelmat mun pituuteni kanssa on tosin ollut mua lyhyemmillä, mut minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tämäkin kokemus vuosien takaa jonkinlaista negaa pienellä twistillä..?
Mies: Hei onko noi sun tissit aidot?
Minä: Mitä?!
Mies: No mut noi huulet ei ainakaan oo!
Minä: ...
Mies: Hiuksetkin oot värjännyt.
Minä: Ok, hauskaa illanjatkoa!
Mies: Eiku eiku, oota, onko sulla värilliset piilolinssit?Ihan aitoa kaikki, hiustenväriä myöten, eikä mussa mikään nyt niin erikoista ole että feikiksi luulisi. Erikoinen lähestymistapa kyllä...
:'D tsiisus. Olikohan hällä ajatuksena, että oot niin kaunis, ettei sitä kaikkea voi uskoa todeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehui koko illan kaveriani kauniiksi ja koetti laittaa käsiä ympärille ym, hiukan ennen valomerkkiä kääntyi sitten minuun päin ja sanoi "sä oot ruma mutta on sullaki pillu että miten ois?" Tässä' vaiheessa kaverin kärsivällisyys loppui ja kippasi siiderin jämät tyypin päähän käskien häipyä, ennen kuin...
Ennenkuin mitä? Miltä muuten tuntuisi sinusta saada jonkun juomat päällesi? Kirkuisit kuin syötävä.
Miltä tuosta juomat päälleen saaneesta tuntuisi pitää muita ihmisinä? Joillekin miehille selvästi ylivoimaisen vaikeaa.
Eli mielestäsi fyysinen aggressio on hyväksyttävää kun koet henkisen turvavyöhykkeesi uhatuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenkuin mitä? Miltä muuten tuntuisi sinusta saada jonkun juomat päällesi? Kirkuisit kuin syötävä.
Miltä tuosta juomat päälleen saaneesta tuntuisi pitää muita ihmisinä? Joillekin miehille selvästi ylivoimaisen vaikeaa.
Eli mielestäsi fyysinen aggressio on hyväksyttävää kun koet henkisen turvavyöhykkeesi uhatuksi?
Henkisesti vastaaminen henkisesti jälkeenjääneelle ei tuota tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin naisiin kohdistuu jatkuvasti tuota henkistä väkivaltaa joka varmasti jättää pahemman jäljet kuin se että saa yhden juoman päähän kun on itse urpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä jo aikamoista tarinointia.
Jos vihjailet että liiottelen tai valehtelen, niin en. Minulla on silmälasit, töpselinenä ja ihottumaa silmäluomissa, eli kedon kaunein kukkanen en ole ja kun vieressä vielä oli 180cm blondi luonnonkiharoilla, niin...
se "ruma jolla on pillu"
180cm on huono asia naiselle, ei hyvä. Tiedäthän sinä sen?
EI TOSIAAN OLE JOS MUUTENKIN ON HYVÄNNÄKÖINEN. KYLLÄ PITKÄT GASELLIT ON AINA HALUTTUJA. KATKERAN IHMISEN MIELIPIDE TUO ÄSKEINEN...
Mies onnitteli baarissa raskaudesta samalla kun yritti tulla lähemmäksi. En siis ollut raskaana. En tiiä mitä sillä yritti.
Saanks mä hinata sun pyllykkää..
Olen heteromies vai vaimon kanssa baarissa
Vierailija kirjoitti:
Hyviä pokia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kyllä yhtään että miten ihmeessä joku mies ihan oikeasti luulee että haukkumalla ja vittuilemalla tuntemattomalle naiselle herättää tämän kiinnostuksen itseään kohtaan?! Nyt on kyllä joku ymmärtänyt jonku deittioppaan sanoman ihan käänteisesti..:D
Täällä kyllä luetaan aihetta kuin piru raamattua. Kyllä se vain niin on, että hienovarainen ja harkittu negaus voi toimia moneenkin naiseen - ja se hienovarainen ei ole juurikaan mitään "oot aika ruma" -tyylistä provoilua. Juuri se ristiriitaisten viestien lähettäminen vastakkaiselle sukupuolelle (näyttää ilmein elein, ja puhein olevansa kiinnostunut ja sitten toisaalta kun ilmassa roikkuu epävarmuus onko sittenkään) saa sen vastakkaisen sukupuolen kiinnostumaan. Kyse on eräänlaisesta leikistä - toinen kiinnostuu ja haluaa ottaa asiasta selvää.
Jokainen on varmasti koulussa vaikkapa tai muiden kuvioiden kautta kuten töissä tavannut miehen tai naisen joka toisinaan flirttailee ja toisinaan käyttäytyy kun olisit vain ilmaa. Tämä ristiriitaisuus on se kipinä joka sytyttää mielenkiinnon ja halun tutustua toiseen todella ja selvittää millä mielellä hän on sinun suhteesi todella liikkeellä.
Siinä olet oikeassa, että kusipäisellä käytöksellä ei lämpene niin mies tai nainenkaan. Hyvät käytöstavat ja edellä kuvaamani toimet toimivat monesti. Tämä ei tietenkään tarkoita myöskään sitä, että ne hyvät käytöstavatkaan tulkitaan yli sinne toiseen äärilaitaan ja aletaan mielistellä toista ja nostaa hänet jalustalle kehumalla vaikka kauneimmaksi mieheksi/naiseksi ikinä jonka on nähnyt - sekään ei sytytä. Se antaa vain mielikuvan kun olisit joku mielenterveys ongelmainen, potentiaalinen stalkkeri ja epätoivoinen ihminen joka takuulla karkottaa seksuaalisessa mielessä takuulla no no no -listalle.
Varmaan juuri näiden asioiden tajuaminen on syy sille, että moni munii mahdollisuutensa jo heti alkuun kun koittaa lähestyä vastakkaista sukupuolta. Siksi kait sosiaalinen kanssakäyminen onkin niin mielenkiintoista ja monikirjavaa.
Kyllä se enemmän vaikuttaa mielenterveysongelmaiselta, joka ensin näyttää kiinnostuksensa ja seuraavaksi on kuin ei olisikaan, sitten taas seuraavassa hetkessä flirttailee jne. Törmäsin kerran tällaiseen mieheen ja vaikka ei varsinaisesti suoraan käyttäytynyt töykeästi, niin kyllä tuli sen verran hyypiöfiilis tyypistä, että menetin mielenkiintoni häneen täysin. Ihan selvä pelailijan tunnusmerkki. En suosittele.
Minäkin olen tavannut tällaisen. Ensin oli molemminpuolista flirttiä, ja sitten hän pyysi treffeille. Oli oikein mukava ja ihana. Olisi syntynyt suhde, mutta muiden läsnäollessa hän alkoi kohdella minua kuin ilmaa. Ei sitten.
Kuulemma tekee tätä kaikille naisille. Edelleen sinkku, jotenkin kummasti jokainen suhteenalku menee pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä pokia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kyllä yhtään että miten ihmeessä joku mies ihan oikeasti luulee että haukkumalla ja vittuilemalla tuntemattomalle naiselle herättää tämän kiinnostuksen itseään kohtaan?! Nyt on kyllä joku ymmärtänyt jonku deittioppaan sanoman ihan käänteisesti..:D
Täällä kyllä luetaan aihetta kuin piru raamattua. Kyllä se vain niin on, että hienovarainen ja harkittu negaus voi toimia moneenkin naiseen - ja se hienovarainen ei ole juurikaan mitään "oot aika ruma" -tyylistä provoilua. Juuri se ristiriitaisten viestien lähettäminen vastakkaiselle sukupuolelle (näyttää ilmein elein, ja puhein olevansa kiinnostunut ja sitten toisaalta kun ilmassa roikkuu epävarmuus onko sittenkään) saa sen vastakkaisen sukupuolen kiinnostumaan. Kyse on eräänlaisesta leikistä - toinen kiinnostuu ja haluaa ottaa asiasta selvää.
Jokainen on varmasti koulussa vaikkapa tai muiden kuvioiden kautta kuten töissä tavannut miehen tai naisen joka toisinaan flirttailee ja toisinaan käyttäytyy kun olisit vain ilmaa. Tämä ristiriitaisuus on se kipinä joka sytyttää mielenkiinnon ja halun tutustua toiseen todella ja selvittää millä mielellä hän on sinun suhteesi todella liikkeellä.
Siinä olet oikeassa, että kusipäisellä käytöksellä ei lämpene niin mies tai nainenkaan. Hyvät käytöstavat ja edellä kuvaamani toimet toimivat monesti. Tämä ei tietenkään tarkoita myöskään sitä, että ne hyvät käytöstavatkaan tulkitaan yli sinne toiseen äärilaitaan ja aletaan mielistellä toista ja nostaa hänet jalustalle kehumalla vaikka kauneimmaksi mieheksi/naiseksi ikinä jonka on nähnyt - sekään ei sytytä. Se antaa vain mielikuvan kun olisit joku mielenterveys ongelmainen, potentiaalinen stalkkeri ja epätoivoinen ihminen joka takuulla karkottaa seksuaalisessa mielessä takuulla no no no -listalle.
Varmaan juuri näiden asioiden tajuaminen on syy sille, että moni munii mahdollisuutensa jo heti alkuun kun koittaa lähestyä vastakkaista sukupuolta. Siksi kait sosiaalinen kanssakäyminen onkin niin mielenkiintoista ja monikirjavaa.
Kyllä se enemmän vaikuttaa mielenterveysongelmaiselta, joka ensin näyttää kiinnostuksensa ja seuraavaksi on kuin ei olisikaan, sitten taas seuraavassa hetkessä flirttailee jne. Törmäsin kerran tällaiseen mieheen ja vaikka ei varsinaisesti suoraan käyttäytynyt töykeästi, niin kyllä tuli sen verran hyypiöfiilis tyypistä, että menetin mielenkiintoni häneen täysin. Ihan selvä pelailijan tunnusmerkki. En suosittele.
Minulle on itselle henkilökohtaisesti kaksi naista tehnyt juuri tuota samaa. En heitä silti lähtisi mielenterveysongelmaisiksi haukkumaan. Tavannut siis koulu ja työkuvioissa - jälkikäteen paljastunut että olisivat olleetkin helvetin ihastuneita minuun.
Eli te naiset pelaatte ihan samaa peliä ihastuksienne kanssa - flirttailua ja sitten leikitään vaikeasti tavoiteltavaa ja ollaan kun miestä ei olisikaan. Turha tuosta on mieltänsä pahoittaa tai sitten on kyllä aika kaksinaamaista touhua ja ette halua miesten pelaavan samoilla korteilla.
Miksi minun pitäisi sietää jonkun miehen ääliökäytöstä sillä perusteella, että joku nainenkin käyttäytyy tyhmästi? Mitäpä jos unohdettaisiin ne ilkeilyt iskutekniikoina? Tietysti joskus joku on tyly ihastukselleen, koska menee niin puihin ja siksi ei saa puhuttua normaalisti, katsottua silmiin ja ehkä möläytteleekin typeriä. Nämä sanomiset lasketaan lähinnä noloihin kämmeihin, eikä iskuyrityksiksi.
Et taida osata peruskielioppisääntöjä, kuten sitä, ettei kieltä vaihdeta kesken lauseen, vaikka kirjoittaisikin lainasanan. Kyllä se ihan suomen kielioppisääntöjen mukaan pienellä kirjoitetaan, kun kirjoitat suomea.