Lue keskustelun säännöt.
Asun kerrostalossa, voinko mennä vielä suihkuun?
Kommentit (2)
Suihkussa käyminen on niitä elämän perustoimintoja joita saa kerrostalossakin harjoittaa ihan mihin kellonaikaan hyvänsä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä menen vaikka keskellä yötä!