Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saikulla ja kohtasin v*ttumaisimman työkaverini Alkon kassalla

Vierailija
08.09.2017 |

Tiedän tasan tarkkaan, että ko. ämmä menee juoruamaan pomolle. Ei mitään syytä pelkoon henkilökohtaisesti, koska totta kai sitä sairaanakin saa liikkua ihmisten ilmoilla ja pomo tietää miksi olen poissa. Siis masennuksen takia. Tämä työkaveri vaan on niitä ihmisiä, joille suunnilleen vain oksennustauti on hyvä syy olla pois töistä. Ja hän myös juoruaa mielellään muidentekemisistä, että eiköhän maanantaina ole jo kaikilla tiedossa että minä sen kun ryyppään ja saikutan.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan hänen versionsa ja monen tiedossa onkin. Tee joku julkinen fb-päivitys.

Vierailija
2/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko lopettaa ryyppäys. Masennuksella ja alkoholilla on yhteys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon voikin jo kertoa pomolle. Mitä järkeä on antaa masennuksesta sairaslomaa, kun henkilö itse vain pahentaa sitä? En minä ainakaan pitäisi tuollaista henkilöä töissä, masennus kun tulee vain pahenemaan koska henkilöä ei kiinnosta pitää huolta terveydestään.

Nyt ota järki käteen ja lopeta juominen jollet halua olosi pahenevan.

Vierailija
4/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäämällähän se masennus paranee!

Vierailija
5/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinallahan sitä masennusta kuuluukin hoitaa???? Häpeä!

Vierailija
6/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että moni juopoo saa maanis-depressiivisen diagnoosin, koska alkoholi tuhoaa aivot.

Vierailija
7/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnainen alkoholin käyttöhän se onkin yhtä kuin ryyppääminen. Hei haloo!

ap

Vierailija
8/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Se satunnainen käyttökin pahentaa oloasi entisestään. Jos et ole töihin kykenevä niin ei kyllä pitäisi kyetä juomaankaan.

Vierailija
9/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tun masentunut lusmuri, mitä roikut enää siellä vanhassa työpaikassa. Oisit rohkeasti irtisanonu ittes. Masennus paranee, kun kääntää uuden sivun elämässä.

Vierailija
10/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon voikin jo kertoa pomolle. Mitä järkeä on antaa masennuksesta sairaslomaa, kun henkilö itse vain pahentaa sitä? En minä ainakaan pitäisi tuollaista henkilöä töissä, masennus kun tulee vain pahenemaan koska henkilöä ei kiinnosta pitää huolta terveydestään.

Millä perusteella annat kenkää jos toisella on lääkärin kirjoittama sairausloma?

Vierailija
11/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Se satunnainen käyttökin pahentaa oloasi entisestään. Jos et ole töihin kykenevä niin ei kyllä pitäisi kyetä juomaankaan.

Ja sinäkö sen tiedät, mikä minun oloani parantaa tai pahentaa? Tai mihin tilanteeseen ostamani alkoholi oli tarkoitettu? Olet juuri niin kuin työkaverini, kuvittelet tietäväsi kaikesta kaiken mutta todellisuudessa et tiedä mistään mitään.

ap

Vierailija
12/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän voi pomo vetää omat johtopäätöksensä myös tästä kielikellosta rusinannuuhkijasta.

Miten voit kieliä nähneesi toisen alkossa paljastamatta, ettet itsekin dokaa.

Vierailija
13/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tasan tarkkaan, että ko. ämmä menee juoruamaan pomolle. Ei mitään syytä pelkoon henkilökohtaisesti, koska totta kai sitä sairaanakin saa liikkua ihmisten ilmoilla ja pomo tietää miksi olen poissa. Siis masennuksen takia. Tämä työkaveri vaan on niitä ihmisiä, joille suunnilleen vain oksennustauti on hyvä syy olla pois töistä. Ja hän myös juoruaa mielellään muidentekemisistä, että eiköhän maanantaina ole jo kaikilla tiedossa että minä sen kun ryyppään ja saikutan.

Tapasit työtoverisi Alkon kassalla, olet siis Alkossa töissä. Eipä hätiä mitiä. Kerrot kollegasi ja sinun yhteiselle pomollenne, että kävit vain tekemässä tupa, kaappi ja siisteystarkastuksen. Kiäh, kiäh..

Vierailija
14/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ostamassa alkosta lahjapulloa ystävälle.

Vierailija
15/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneena ei kyllä kannata juoda.

Vierailija
16/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja sinäkö sen tiedät, mikä minun oloani parantaa tai pahentaa? Tai mihin tilanteeseen ostamani alkoholi oli tarkoitettu? Olet juuri niin kuin työkaverini, kuvittelet tietäväsi kaikesta kaiken mutta todellisuudessa et tiedä mistään mitään.

ap

Nii-in en tiedäkään. Taisin kuitenkin olla oikeassa, et näkisi voimakasta tarvetta kieltää alkoholin vaikutusta hyvinvointiin.

Vierailija
17/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinähän voi pomo vetää omat johtopäätöksensä myös tästä kielikellosta rusinannuuhkijasta.

Miten voit kieliä nähneesi toisen alkossa paljastamatta, ettet itsekin dokaa.

Koska Alkot on nykyään ruokakauppojen yhteydessä.

Vierailija
18/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Aivan oikein. Eihän tuossa missään sanottu että hän osti a alkoholia b itselleen.

Vierailija
19/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää juuri nämä apn kuvailevat kyttärit töissä. Mitä ihmettä he saavat tuollaisesta 'vasikoinnista'? Ylennyksen? En itse kerro mitään vapaa-ajastani muille, juoruilijat vituttavat minua niin paljon.

Vierailija
20/66 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella annat kenkää jos toisella on lääkärin kirjoittama sairausloma?

Ihan sillä lainkohdan perusteella, että jos saikulla aiheutat sen, että paraneminen estyy, niin se on irtisanominen.

Saikulla pitää tehdä sellaista, mikä ei vaaranna paranemista.

Onhan se nyt kumma, että saat saikkua ja saisit tehdä mitä haluat saikun aikana....ei se saikku ole siksi annettu...hupilomaksi, vaan terveyden edistämiseksi.

Oikeus irtisanoa sairauslomalla olevan työntekijän työsopimus voi perustua esimerkiksi siihen, että asianomainen toimii selkeästi lääkärin antamien lepomääräysten vastaisesti. Tällöin irtisanomiskynnyksen ylittyminen kokonaisharkinnassa kiistatta helpottuu.

Tästä löytyy toi ylläoleva kappale...

http://www.esimiesliitto.com/wp-content/uploads/2016/12/Sairausloman-v%…

Siinä on tämänkin palsan kaikkitietävillä mammoilla ihmettelemistä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi