Miehet, voisitteko ihastua/rakastua lihavaan naiseen?
Naisella pituus 170 cm ja paino 105 kg. Huolehtii hygieniastaan hyvin ja pukeutuu siististi. Luonteeltaan mukava ja sinua miellyttävä. Ei oikeastaan muuta vikaa kuin se ylipaino. Voisitko ihastua tällaiseen naiseen vai onko turn-off?
Kommentit (83)
En voisi. Ulkonäköön ihastutaan ja lihava ei voi olla millään tavalla kaunis.
Noh, en oikeastaan. Liikunnasta ja terveellisistä elämäntavoista pitävänä ihmisenä se ylipaino on automaattinen turn off.
Miksei jos oot mukava ja naamasta söpö.
Toki, toki. Mun kokemukseni mukaan ylipainosta on eniten haittaa naisen itsetunnon kautta. Seksissä peitellään mahaa ja ei anneta koskea vaikka lusikassa, kun "mun maha/kyljet/mikävaan on ihan kamala tässä asennossa". Ja voivotellaan sitä omaa ulkonäköä ääneen jatkuvasti.
En enää. Kerran kokeilin ja oli yhtä löllö joka paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Toki, toki. Mun kokemukseni mukaan ylipainosta on eniten haittaa naisen itsetunnon kautta. Seksissä peitellään mahaa ja ei anneta koskea vaikka lusikassa, kun "mun maha/kyljet/mikävaan on ihan kamala tässä asennossa". Ja voivotellaan sitä omaa ulkonäköä ääneen jatkuvasti.
Ihan totta muuten. Näin teen itsekin, 170/70. Olen joo dieetillä nyt, mutta se miehen kosketus inhottaa silloin kun tietää olevansa tuhti. En kyllä voivottele ääneen vaan työnnän käden pois.
En ole niin epätoivoinen. Mutta moni on, usko pois.
LihavaN kirjoitti:
Naisella pituus 170 cm ja paino 105 kg. Huolehtii hygieniastaan hyvin ja pukeutuu siististi. Luonteeltaan mukava ja sinua miellyttävä. Ei oikeastaan muuta vikaa kuin se ylipaino. Voisitko ihastua tällaiseen naiseen vai onko turn-off?
Totta kai voisin. Mutta hieman kyllä pistää aatteluttamaan, että mitä mahdat tarkoittaa sanaparilla sinua miellyttävä. - Kyllä minä toivon, että naisellani on lähtökohtaisesti omat mielipiteet. Tietysti on erinomaista, jos ne osuvat yksiin omienikin kanssa. Mutta en oikein perusta kumppanista joka on aina, että "joo -joo tai kyllä kyllä päätä sä tai kyllä sä tiedät paremmin. Ja toki hivenen kiinnostaa myös, että miksi ylipaino? Oletko oikeasti sinut sen kanssa, vai oletko yrittänyt tehdä asialle jotain? - Tai yleisemmin, mitä pidät muutoin liikunnasta ja liikkumisesta? En haluaisi kumppania, joka vain nysvää tai puuhastelee vain neljänseinän sisällä.
Ton kokoinen ei varmasti harrasta aktiivisesti liikuntaa ja syö ihan väärin. En voisi ihastua sellaiseen. Ulkonäkö ei siinä ole se pääasia vaan elämäntyyli.
Olen lihavampi. Löysin rakkauden ulkomaalaisen miehen kanssa, joka pitää minusta huolimatta kiloistani.Suomalaiset miehet eivät minua huolineet.
Tarviiko tästä samasta aiheesta aloittaa uutta ketjua, kun tällä tismalleen samalla otsikolla oli jo tänään aikaisemmin käynnissä keskustelu? Mikset AP uppaa sitä vanhaa ketjua?
Vaikea sanoa, mutta en usko, että niin kävisi. Olen itsekin lievästi ylipainoinen, mutta en usko että noin lihava nainen olisi silmissäni haluttava. Ihannenaistyyppini on hyvin hoikka ja pienirintainen, mutta olen kyllä ihastunut hyvin monen muotoisiin naisiin. En kuitenkaan koskaan lihaviin.
Ehkä läpällä voi kerran panna. :D En muuten huolis yli 55kg naista ikinä.
Ei kun joo, ei tää ollutkaan sama ketju, vaan sukupuoliasetelma oli käännetty. Sori, oon kännissä T: ylempi
En, sillä pidän kauniista ja fiksuista naisista, jotka ajattelevat terveyttään eivätkä ahmi suklaata sohvalla koko elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, mutta en usko, että niin kävisi. Olen itsekin lievästi ylipainoinen, mutta en usko että noin lihava nainen olisi silmissäni haluttava. Ihannenaistyyppini on hyvin hoikka ja pienirintainen, mutta olen kyllä ihastunut hyvin monen muotoisiin naisiin. En kuitenkaan koskaan lihaviin.
Niin, ja minulla tämä ei liity millään lailla elintapoihin, enkä teeskentele tämän olevan jokin arvokysymys. Itse asiassa sporttisuus ja salilla asuminen on lähinnä turn-off, ja kaljan juominen ja sohvalla röhnöttäminen täysin jees. Kyse on ihan vain siitä läskistä.
Valitettavasti en. Pieni pyöreys ei haittaisi.
Miksen voisi?