Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, voisitteko ihastua/rakastua lihavaan naiseen?

LihavaN
08.09.2017 |

Naisella pituus 170 cm ja paino 105 kg. Huolehtii hygieniastaan hyvin ja pukeutuu siististi. Luonteeltaan mukava ja sinua miellyttävä. Ei oikeastaan muuta vikaa kuin se ylipaino. Voisitko ihastua tällaiseen naiseen vai onko turn-off?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen voisi?

Vierailija
2/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Ulkonäköön ihastutaan ja lihava ei voi olla millään tavalla kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö -lantio -sude?

Vierailija
4/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, en oikeastaan. Liikunnasta ja terveellisistä elämäntavoista pitävänä ihmisenä se ylipaino on automaattinen turn off.

Vierailija
5/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jos oot mukava ja naamasta söpö.

Vierailija
6/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, toki. Mun kokemukseni mukaan ylipainosta on eniten haittaa naisen itsetunnon kautta. Seksissä peitellään mahaa ja ei anneta koskea vaikka lusikassa, kun "mun maha/kyljet/mikävaan on ihan kamala tässä asennossa". Ja voivotellaan sitä omaa ulkonäköä ääneen jatkuvasti. 

Vierailija
7/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. 

Vierailija
8/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Kerran kokeilin ja oli yhtä löllö joka paikasta.

Vierailija
9/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, toki. Mun kokemukseni mukaan ylipainosta on eniten haittaa naisen itsetunnon kautta. Seksissä peitellään mahaa ja ei anneta koskea vaikka lusikassa, kun "mun maha/kyljet/mikävaan on ihan kamala tässä asennossa". Ja voivotellaan sitä omaa ulkonäköä ääneen jatkuvasti. 

Ihan totta muuten. Näin teen itsekin, 170/70. Olen joo dieetillä nyt, mutta se miehen kosketus inhottaa silloin kun tietää olevansa tuhti. En kyllä voivottele ääneen vaan työnnän käden pois.

Vierailija
10/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin epätoivoinen. Mutta moni on, usko pois.

Vierailija
11/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LihavaN kirjoitti:

Naisella pituus 170 cm ja paino 105 kg. Huolehtii hygieniastaan hyvin ja pukeutuu siististi. Luonteeltaan mukava ja sinua miellyttävä. Ei oikeastaan muuta vikaa kuin se ylipaino. Voisitko ihastua tällaiseen naiseen vai onko turn-off?

Totta kai voisin. Mutta hieman kyllä pistää aatteluttamaan, että mitä mahdat tarkoittaa sanaparilla sinua miellyttävä. - Kyllä minä toivon, että naisellani on lähtökohtaisesti omat mielipiteet. Tietysti on erinomaista, jos ne osuvat yksiin omienikin kanssa. Mutta en oikein perusta kumppanista joka on aina, että "joo -joo tai kyllä kyllä päätä sä tai kyllä sä tiedät paremmin. Ja toki hivenen kiinnostaa myös, että miksi ylipaino? Oletko oikeasti sinut sen kanssa, vai oletko yrittänyt tehdä asialle jotain? - Tai yleisemmin, mitä pidät muutoin liikunnasta ja liikkumisesta? En haluaisi kumppania, joka vain nysvää tai puuhastelee vain neljänseinän  sisällä.

Vierailija
12/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton kokoinen ei varmasti harrasta aktiivisesti liikuntaa ja syö ihan väärin. En voisi ihastua sellaiseen. Ulkonäkö ei siinä ole se pääasia vaan elämäntyyli.

Vierailija
13/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihavampi. Löysin rakkauden ulkomaalaisen miehen kanssa, joka pitää minusta huolimatta kiloistani.Suomalaiset miehet eivät minua huolineet.

Vierailija
14/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tästä samasta aiheesta aloittaa uutta ketjua, kun tällä tismalleen samalla otsikolla oli jo tänään aikaisemmin käynnissä keskustelu? Mikset AP uppaa sitä vanhaa ketjua?

Vierailija
15/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mutta en usko, että niin kävisi. Olen itsekin lievästi ylipainoinen, mutta en usko että noin lihava nainen olisi silmissäni haluttava. Ihannenaistyyppini on hyvin hoikka ja pienirintainen, mutta olen kyllä ihastunut hyvin monen muotoisiin naisiin. En kuitenkaan koskaan lihaviin.

Vierailija
16/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä läpällä voi kerran panna. :D En muuten huolis yli 55kg naista ikinä.

Vierailija
17/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun joo, ei tää ollutkaan sama ketju, vaan sukupuoliasetelma oli käännetty. Sori, oon kännissä T: ylempi

Vierailija
18/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sillä pidän kauniista ja fiksuista naisista, jotka ajattelevat terveyttään eivätkä ahmi suklaata sohvalla koko elämäänsä.

Vierailija
19/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta en usko, että niin kävisi. Olen itsekin lievästi ylipainoinen, mutta en usko että noin lihava nainen olisi silmissäni haluttava. Ihannenaistyyppini on hyvin hoikka ja pienirintainen, mutta olen kyllä ihastunut hyvin monen muotoisiin naisiin. En kuitenkaan koskaan lihaviin.

Niin, ja minulla tämä ei liity millään lailla elintapoihin, enkä teeskentele tämän olevan jokin arvokysymys. Itse asiassa sporttisuus ja salilla asuminen on lähinnä turn-off, ja kaljan juominen ja sohvalla röhnöttäminen täysin jees. Kyse on ihan vain siitä läskistä.

Vierailija
20/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en. Pieni pyöreys ei haittaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän