Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä deittisivusto/-sovellus?

Vierailija
08.09.2017 |

Olen 30-vuotias sinkku nainen, ihan kivan näköinen ja näin, kaikki pitäisi olla ok :D Tinder on koluttu ja tuntuu kuolleelta ja kuivuneelta. Etsin parisuhdetta. Mikä olisi hyvä sovellus tai sivusto?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen pohtinut, että mikähän olisi hyvä paikka tutustua mukaviin naisiin. Tinder ja suomi24 nyt esimerkiksi ovat siinä mielessä hyviä, että ei ole pakko tunkea ruman lärvinsä kuvaa muiden pällisteltäväksi, ja näin ollen saattaa jopa saada juttuseuraakin vastakkaisesta sukupuolesta. Parhaat "tulokset" kuiitenkin ovat vauva-palstalta. Täällä on tarjouduttu viemään poikuuttani ja ties mitä, harmi vaan että kyseiset naiset on jostain syystä aina varattuja...

Terveisin Naispelko26

Vierailija
22/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnerionline ja aikuistensuomi mobiililaitteella ainakin parhaat. Jos jotain uusia niin vinkatkaa mullekin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ja habbybancage toimivat. Sitten on esim badoo, mutta se on huono, ehkä se huonoin. Sekavakin.

Vierailija
24/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sivustosta toisinaan väitetään että se on maailman suosituin/suurin tms:

https://www.pof.com/

Mutta mun mielestä paljon kivempi on tietysti tällänen vähän niinkuin aasialaissivusto:

https://www.dateinasia.com/

Ihmiset on nykyään kyllä aivan sekaisin päästään kun kaikki mukamas etsivät jotain parisuhteita kaikkialta ja kaikki suhteet mitä saadaan aikaiseksi on aivan katastrofeja.

Pitäisi ryhtyä jonkinlaiseksi nettiromanssihuijariksi. Olisi isot apajat, maailma täynnä pimahtaneita huijattavia uhreja.

Vierailija
25/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne samat miehet ole sekä Tinderissä että noissa tietyissä muissa deittisovelluksissa.

Jos sä et Tinderistä löydä haluamaasi, niin aika pieni todennäköisyys tässä on sille että sulla kävisi yhtään sen parempi onni millään muullakaan saitilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän