Vain elämää
Kommentit (2006)
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuu duettopäivää?
En tiedä, mut telkun mukaan ainakin kaksi jaksoa on vielä luvassa. Ehkä se toinen on se missä tulee kaikki tän kauden biisit putkeen.
Jenni, Sanni ja Jare oli päivän parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuu duettopäivää?
En tiedä, mut telkun mukaan ainakin kaksi jaksoa on vielä luvassa. Ehkä se toinen on se missä tulee kaikki tän kauden biisit putkeen.
Voi ei. Oon odottanu duettopäivää nii paljon :(
Vierailija kirjoitti:
Jarekin oli hyvä. Tonin ja Jennin lisäksi päivän paras.
Toni oli huonoin. Sanni oli paras
Vierailija kirjoitti:
Duettoon valitaan aina se biisi, jossa on vierailevia apujoukkoja mukana.
Paitsi Jaren päivänä ei
Jaren biisi meni kyllä tunteisiin, silleen hyvällä tavalla. Kolahti etenkin se kohta että jätti uuden auton yöksi taivasalle jotta isä voisi ihailla sitä <3
Siltsu on huikea! Niin rohkea ja läsnä. Koko kaudesta pojot ihanalle Siltsu bitchille<3333
Mua kosketti ehdottomasti eniten Jaren kirje faijalle... Minustakin oli kaunis kuva se, kun kertoi jättävänsä uuden autonsa taivasalle faijan ihailtavaksi 💙.
Uskon, että Jarenkin sydämeen hiipii yksinäisyys, kun keikkamelu hiljenee mm vapaa-aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Mua kosketti ehdottomasti eniten Jaren kirje faijalle... Minustakin oli kaunis kuva se, kun kertoi jättävänsä uuden autonsa taivasalle faijan ihailtavaksi 💙.
Uskon, että Jarenkin sydämeen hiipii yksinäisyys, kun keikkamelu hiljenee mm vapaa-aikoina.
No onneksi sillä on nyt Otus, jonka kanssa kotona pulista ja touhuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarekin oli hyvä. Tonin ja Jennin lisäksi päivän paras.
Toni oli huonoin. Sanni oli paras
Sannia ei ilmeisesti voi kehua ilman että haukkuu muita. Eihän tuossa ylläolevassa kommentissa ollut huonoimpia vaan kirjoittajan mielestä päivän parhaat. Miksi olla aina niin negatiivinen?
Silti, se Idolsin Anni Lahe (Sannin petturi-ex) on 1000 kertaa Sannia ärsyttävämpi tapaus.
Oikeesti, Sannin ex? Lisätietoja? :-D
Vierailija kirjoitti:
Silti, se Idolsin Anni Lahe (Sannin petturi-ex) on 1000 kertaa Sannia ärsyttävämpi tapaus.
Oikeesti, Sannin ex? Lisätietoja? :-D
Idols-keskustelussa on ollut juttua tästä. Anni on kuulema se Sannin ex, joka petti mökkibileissä ja jonka myötä mitähän vitt*a on kirjoitettu.
Alkukaudesta täällä ei oltu näin negatiivisia Sannia kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Alkukaudesta täällä ei oltu näin negatiivisia Sannia kohtaan
Eihän täällä vieläkään olla negatiivisia Sannia kohtaan. Alapeukut kertoo yleensä vain siitä, ettei peukuttaja ole samaa mieltä kommentin kanssa. Suurimmalle osalle heistäkin Sanni on varmasti ihan sama. Mussa Sanni ei herätä mielipidettä mihinkään suuntaan, mutta se ei tarkoita että olisin negatiivinen sitä kohtaan.
Onko muidenkin maiden all stars kausilla viimeinen jakso ollut tuollainen? Olisin mielelläni kuullut duettoja muidenkin kanssa, kun duettopariksi valittiin omana päivänä pääasiassa Jenni ja Toni.
Tonin laulu oli hyvä, mutta kuten itsekin sanoi, se vaatii kuuntelua erityiseen aikaan, eikä sovi taustameluksi. Muuten encore-biisit oli aika läpilauleskeltuja. Olisi myös kiva tietää, moniko oikeasti ymmärsi Siltrun biisin sanat. Aika pihalla näyttivät muut olevan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kuunnella taas muistin virkistykseksi näitä Kaijan vanhoja kappaleita. Supernaiset ymv on ihan kivoja, mut onhan Kaijan todelliset helmet täällä alkutuotannossa.
Eli 80- luvulta esim kevään ensi lunta ja jotakin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas eka biisi kaudessa joka sopi Tonille. Kaijan vapaa biisi on mulle voimabiisi❤️ Toni veti sen normaalilla ärjynnällä, mutta nyt se sopi sanoihin. Tuli tunne olen tosissani, jumankauta nyt ei periks anneta.
Ööö...sehän on Tonin oma tekemä biisi.
Eikö tuu duettopäivää?