Söin tänään:
-Kuppi kermakahvia ja lasi appelsiinimehua
-HK Kanaa ja muusia
-Vettä
-Kuppi maitokahvia
-4 nakkia
-Mexicon pataa 1/2 lautasellista
-Kokkikartanon broileripastaa 1/2 lautasellista
- Kaalisalaattia
-Sipsejä kipollisen
-Mansikkamehua 3 dl
Tiedän että 1. paljon eineksiä ja 2. epäterveellistä. Johtuu kiireisestä elämästä tällä hetkellä.
Mites muiden syömiset näin perjantain kunniaksi?
Kommentit (14)
Aamulla kaurapuuroa, mustikoita, raejuustoa ja chia-siemeniä. Kahvia mustana.
Lounas oli riisiä, kanaa ja kasviksia.
Välipalana teetä, pähkinöitä ja proteiinivanukas
Päivällinen oli kvinoaa, lohta ja kasviksia.
Iltapalaksi syön vielä uudestaan puuroa, marjoja ja raejuustoa.
Lisäksi olen juonut päivän aikana n. 3 litraa vettä.
En ole kulinaristi, kuten listasta huomaa. Mulle ruoka on kehon polttoainetta. Proteiinia, hiilareita ja rasvaa.
3 lirtaa vissyä. 1 pieni pala vesimelonia. 1 hapankorppu.
Oon vatsataudissa ja kaikki tulee pihalle mitä syön :(
Aamulla hieman kaurapuuroa marjojen kera. Mustaa kahvia ja vettä.
Lounas proteiinirahka. 1 siivu ruisleipää päällä tuorekurkkua ja tomaattia. Mustaa kahvia, vettä. 3 tummaa luumua (tuoreita)
Päivällinen siivu ruisleipää, tuorekurkkua ja tomaattia. Mustaa kahvia vettä ja jäätelötuutti.
Illalla hieman raejuustoa marjojen kera. Pala hapankorppua. 3 tummaa luumua.
Suurin piirtein näin syön joka päivä. Joskus, kuten eilen, kourallinen sekalaisia
pähkinöitä. Jäätelö poikkeus!
-2 karjalanpiirakkaa juustolla
-pieni annos kana-sieni-kermapastaa
-1 suklaapatukka
-1.5 dl alkoholintonta punaviiniä
Söitkö vedet, kahvit ja mehut haarukalla vai puikoilla?
Kahvia, punajuuripihvejä, perunaa, oliiveja, näkkileipää, juustoa, suklaapallo, puolikas lörtsy, kanaa, kirsikkatomaatti, soijajugurttia, bulgarianjugurttia ja pähkinöitä ja puolikas banaani.
Aika paljon verrattuna normaalipäivään.
Aamulla kaurapuuroa, mustikoita, raejuustoa
Illalla Perunoita ja savustettua kirjolohta.
Miten voitte syödä noin vähän? Mä kuolisin nälkään.
Omat syömiset:
Aamulla puuroa, pellavansiemeniä, kananmuna, appelsiinimehu, kahvi
Lounaaksi: kasvissosekeitto, ruisleipä, pala omenaa
Kahvitunnilla töissä: kahvia, pulla.
Päivällinen: Kinkku-juusto-paprika sämpylä, berliininmunkki, kourallinen sipsejä, kahvia, neekerinsuukko.
Iltapalaksi kurkkua ja porkkanaa pilkottuna, kermaviilidippi.
Tää päivä ei todellakaan ollu terveellisen syömisen päivä, mutta perjantai- iltana syön aina herkkuja. Silloin en pingota.
Jogurttia, leipä, tuoremehua ja kahvia
Fetkolmio ja kahvia
Kanaa, bataattia ja kasviksia
Kasviksia ja dippiä, zerocolaa
Mietitäänpäs! Aamulla kahvi, rasvaton maito, pari ruispalaa.
Lounaalla piimä ja kasviskiusaus.
Illalla juustofondue, punaviini, sipsit, suklaata 2 lajia, karkkeja. Ja yksi kalja, kun tuosta kaikesta tuli hirvee jano!
leipää joku 4-5 viipaletta, mustikkapiirakan, keksiä joku 5-6 , salaattia kahden eri lihan kanssa kastikkeella, pantteriaskin, makaronilaatikkoa ketsupilla.... ja ehkä syön vielä jotain... niin plus vitamiinit.... salaatissa oli ananasta ja sitten söin vielä jäätelön.... kevytmakkaraviipaleita söin muuten puoli pakettia,... tämä on ihan peruspäivä.... ehkä vähän normaalin yläpuolella....
Vierailija kirjoitti:
leipää joku 4-5 viipaletta, mustikkapiirakan, keksiä joku 5-6 , salaattia kahden eri lihan kanssa kastikkeella, pantteriaskin, makaronilaatikkoa ketsupilla.... ja ehkä syön vielä jotain... niin plus vitamiinit.... salaatissa oli ananasta ja sitten söin vielä jäätelön.... kevytmakkaraviipaleita söin muuten puoli pakettia,... tämä on ihan peruspäivä.... ehkä vähän normaalin yläpuolella....
Ihan mielenkiinnosta, oletko normaalipainoinen?
Minusta nuo kuulostaa ihan normaalilta syömiseltä, mutta jotenkin tuntuu että nykyään pitää suorastaan hävetä jos syö muuta kuin raejuustoa ja rahkaa.
Aamulla mansikkapirtelö(mansikka,banaani,avokado,turkkilainen jugurtti)
Kahvi maidolla
Lounas perunamuusia,jauhelihapihvi,juurespaistosta
Välipala
Luumu ja omena
Päivällinen
Feta-salaatti ja kaksi glut.leipää täytteillä
Iltapala
Teetä ja leipä täytteillä
Ja taas olis järkyttävä nälkä.
Minä olen söin iltapäivällä vähän kaurapuuroa sokerin kanssa ja nyt illalla lautasellisen itse tehtyä lasagnea. Tänään on ollut vähän huono olo, siksi olen syönyt näin vähän.