Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista verkkokauppaa sinä kaipaat?

Vierailija
08.09.2017 |

Olen pohtinut oman verkkokaupan pystyttämistä,mutta tuotealue vielä mietinnässä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitila.fi muuallekin kuin pks.

Vierailija
2/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle kyllä kelpaisi sellainen, johon voisi oikeasti luottaa joka suhteessa. Sellainen, joka ei sotkisi toimituksia, joka toimittaisi tavarat ajallaan ja jonka kaikki tavarat olisivat aina hyvässä kunnossa ja oikeasti sitä, mitä oli tilattu. Aika harva nettikauppa nykyään täyttää nuo kaikki kriteerit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen jossa ois kohtuulliset hinnat, nopeat ja toimivat toimitukset ja asiakaspalvelu kunnossa. Tuotteet vois olla mitä vaan ruokatarvikeista vaatteisiin ja pesuaineisiin. 

Tuotteista yritän tällä hetkellä löytää sobanuudeleita, hyviä pohjallisia ja kohtuuhintaisia (merino)villaisia "välivaatteita", sukkia ja kaulureita yms. 

Vierailija
4/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettivaatekauppaa, jossa on vaatteista tarkat mitat. En uskalla nykyään tilata enää muita vaatteita kuin sukkia, kun vaatteiden koot vaihtelevat niin paljon. Taulukot eivät usein pidä paikkaansa. Arvo siinä sitten.

Toki moisen verkkokaupan toteutus on varmasti vaivalloista. :D

Vierailija
5/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen jossa ois kohtuulliset hinnat, nopeat ja toimivat toimitukset ja asiakaspalvelu kunnossa. Tuotteet vois olla mitä vaan ruokatarvikeista vaatteisiin ja pesuaineisiin. 

Tuotteista yritän tällä hetkellä löytää sobanuudeleita, hyviä pohjallisia ja kohtuuhintaisia (merino)villaisia "välivaatteita", sukkia ja kaulureita yms. 

Merinovillat löydät north outdoorilta tai pierre robertilta (norjalainen).

Vierailija
6/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilaa kaipaan.

Vierailija
7/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisen tyylin lastenvaatekauppaa.

Vierailija
8/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita, joissa on aika klassiset leikkaukset, mutta värit ja yksityiskohdat kuitenkin ajanmukaisia. Muitakin värejä kuin mustaa, beigeä, tummansinistä ja punaista. Vaatteista mitat ja tiedot valmistusmaasta sekä valmistusmateriaalista.

Vierailija
9/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtinut oman verkkokaupan pystyttämistä,mutta tuotealue vielä mietinnässä.

Vaimoja saamattomille poikamiehille.

Vierailija
10/10 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi miettiä minkä asian itse osaa. amazonin ja alibaba kanssa ei voi kilpailla hinnalla joten oman osaamisen tulee olla hyvää ellei halua toimia harrastusmielessä.