Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsassa kipeä kohta

Mimmi
08.09.2017 |

Mietiskelin tässä että mikäköhän mulla mahtaa olla vattassa. Siis viime viikonloppuna mulla tuli ihme tosi kipeitä kouristuskipuja/kramppeja vattanseudulla ja jommotti (tuntui vähän niikö raskauden aikasilta harjoitussupistuksilta), sekä ala selän oikealla puolella kuumotti tms. Nyt viikon aikana vattassa on tuntunut painetta ja ollu jomotusta tms.
Aloin paineleen vattaa ihan mielen kiinnolla, nii huomasin navan oikealla puolella tosi kipeän kohdan. Sitä ku painaa nii tuntuis ku puukolla tms pistettäis.
Ja viel infona et vatsa toimii ihan normaalisti enkä oo syöny mitää normaalista poikkeavaa. Ja tosiaan olen nainen. Ja tosiaa menkat oli 2 vk sitten. Ja tosiian neki ollu ihan säännölliset 2 vuoden ajan. Nyt vaan on tullu isoja limaklönttejä tän viikon aikana. Ja olen tehny 3 raskaustestiäki varalta ja kaikki ollu negatiivia.

Ja kyl meinasin lääkäris käyä ens viikol jos viel oireet jatkuu..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama juttu :O kamalia mukamas kuukautiskramppeja ja sit navan oikealla puolella kipee kohta. Syön pillereitä joilla ei tuu menkkoja ja raskaustestinkin tein eilen. Umpisuolikin multa on poistettu, joten ei voi olla sekään.. Hmm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi