Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän säälittää lihavat ihmiset jotka luulee että kukaan ei halua olla niiden kanssa koska ne on lihavia

Vierailija
08.09.2017 |

vaikka oikeasti ihminen on vain todella ärsyttävä tai vaikea
Tämä minun tuntema ihminen on todella negatiivinen, jokaisella minuutilla täytyy mainita että "onpa tämä perseestä, väsyttää, nälkä, kylmä, vituttaa". Eikä tämä ihminen anna edes kenenkään muun olla iloinen, vaan aina täytyy vittuilla tai latistaa jos jollekin on tapahtunut jotain kivaa tai on muuten vaan hyvällä tuulella. Henkilö on myös todella määräilevä ja "minä olen aina oikeassa" tyyppi. Jos vähänkään tekee jotain väärin tai ei vaan joku juttu onnistu niin saa tavalla tai toisella kuulla olevansa tyhmä. Sit tästä henkilöstä tulee välillä pakostakin tosi ylimielinen kuva. Esimerkiksi tänään sanoin hänelle yhden asian, mutta tämä henkilö ei vastannut mitään vaikka selvästi kuuli, ja lopulta käänsi päänsä vain pois merkiksi että "ei kiinnosta" ja muutaman kerran oon kuullu hänen ihan suoraan sanovan "mä vihaan kaikkia ihmisiä"

Meidän ryhmässä on pariton määrä ihmisiä. Tänään sitten kun täytyi muodostaa parit, tämä vaikea ihminen jäi yksin. Tauolla sain sitten kuulla kauheaa ininää ja valitusta siitä kuinka "kukaan ei halua olla mun pari koska mä olen tämmönen LÄSKI".

Huoh voisinpa jättää koko ihmisen, mutta hän nyt vain sattuu kuulumaan samaan ryhmään ja kaveriporukkaan minun kanssa. Onneksi tää kirjotus vähän helpottaa ärtymystä

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tiedän muutaman tämmöisen ihmisen 

ugh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän