Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka helposti onnistuu 7 kg:n painon pudotus?

Vierailija
08.09.2017 |

Vinkkejä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä noin 50 000 kaloria vähemmän kuin kuluttaa noin kolmen kuukauden aikana.

Vierailija
2/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon myös lähtöpainosta. Itse olen ns. normaalipainon rajoissa, niin tuntuu että vaikeaa on pudottaa - ja etenkin saada pudotus pysyvästi. Sori siis kommentointi, koska en vastannut kysymykseesi... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paljon myös lähtöpainosta. Itse olen ns. normaalipainon rajoissa, niin tuntuu että vaikeaa on pudottaa - ja etenkin saada pudotus pysyvästi. Sori siis kommentointi, koska en vastannut kysymykseesi... ;)

Lähtöpaino mulla 63 kg. Pituus 160 eli toi paino alkaa jo näkyä.

Vierailija
4/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ylipainon määrästä, iästäsi ja monesta muusta seikasta. Jos ylipainoa oikeasti on, niin 7 kilon pudottaminen ei mikään kovin vaikea juttu ole.

Vierailija
5/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ruoka-annokset puoliksi, jätä kaikki sokerihötöt ja hiilarit vähemmälle. Syö paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja ja juo paljon vettä. Tällä pitäisi irrota. Kannattaa harrastaa myös jotain liikuntaa, vaikka pitkiä kävelylenkkejä jos sulla ei satu olemaan jo jotain tehokkaampaa urheiluharrastusta.

Vierailija
6/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näissä kysymyksissä ei ole ikinä mainittu lähtöbmi:ä?

Vierailija
7/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olisi hyvä tietää: lähtöpaino (ja tietenkin pituus) sekä kuinka nopeasti se ylipaino on tullut josta haluaa päästä eroon.

Itse olen 169cm ja nyt 65kg ja olen saanut juuri pois 5kg 3,5 viikossa joka kuulostaa huimalta mutta ei se sitä ole. Kesän aikana tuli 5kg lisää ihan kuukauden aikana ja pelkästään normalisoimalla ruokailuannokset olen päässyt nyt siitä 5kg:sta pois alta kuukauden. Pari-kolme kiloa kun oli varmasti vain nestepöhöä tmv.

Jos sen sijaan paino olisi keikkunut vuosikausia 70kg:ssa ja lähtisin sitä laihduttamaan niin tuskinpa 5kg olisi lähtenyt 3,5 viikossa. Silloin varmaankin laihtumisvauhti olisi ollut noin 500g/viikko eli siihen olisi mennyt 10 viikkoa eli runsas 2,5 kuukautta.

Vierailija
8/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota 7 kilon paino käteen, tiputa alas.

Vierailija
9/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain muutamassa kuukaudessa tuon verran painoa putoamaan ollessani ihan samoissa lukemissa kun ap. Jätin pois maidon juonnin, makeiset, alkoholin, vaalean leivän ja leikkeleet. Tilalla söin enemmän vihanneksia, hedelmiä ja marjoja. Puolen tunnin lenkki joka päivä. Nyt tosin taas tulleet melkein kaikki takaisin kun tykkään nautiskella kaikesta hyvästä.

Vierailija
10/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtöpaino mulla 63 kg. Pituus 160 eli toi paino alkaa jo näkyä.

Olen täsmälleen saman pituinen ja painoinen, ja yritän itsekin pudottaa painoa 55:een kiloon.

Vierailija
11/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fodmap-ruokavaliolla lähtee.

Vierailija
12/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti onnistuu 7kg painon pudotus. Otat painon käteen ja nostat päästä irti. MUTTA varo ettei ole varpaat alla!

Vierailija
13/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kiloa on jo aika haastava määrä. Itse pudotin kaksi kiloa vatsasta reisiin, treenaamalla reisilihaksia.

Vierailija
14/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylipainoa on vain 7 kg, niin voi mennä puolikin vuotta. Jos taas painoa yli 150 kg, niin kahdessa viikossa.

Vierailija
15/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkkelillä toinen jalka irti nivusista, eiköhän sillä seitsemän kiloa lähde. Mitä tuo nyt ottaisi, kolmisen sekuntia?

Vierailija
16/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistutukseksi: 95 % laihduttaneista lihoo kolmen vuoden kuluessa vähintään entisiin mittoihinsa. Eli tee vain muutoksia, jotka haluat ja pystyt säilyttämään lopun ikääsi.

Vierailija
17/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta mulle laitettiin kierukka vuosi sitten. Ennen sitä painonhallinta/pudotus on ollut todella helppoa. Kierukan laiton jälkeen paino nousi 5kg ja painon pudottaminen tuntuu mahdottomalta!

Onko muilla ollut vastaavaa vai onkohan tämä jotain psykosomaattista.

-59kg/162cm-

Vierailija
18/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 158cm ja paino on nousut 57kg, eli ohjeet kelpaa minullekin, 9-10kg voisin yrittää vuoden loppuun mennessä yrittää poistaa.

Vierailija
19/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan 7 kg tippunut nyt kun aloitin taas tupakoinnin keväällä. Muu ruokavalio ennallaan, ehkä hitusen enemmän liikuntaa kesäaikaan.

Vierailija
20/21 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tuon pois 2,5-3 kk:ssa, jos teet näin:

Aamupala:

Kahvi ja kaurapuuro, johon voit laittaa marjoja, rusinoita tms. ja maitoa.

Lounas ja päivällinen: Vihanneksia, juureksia, kalaa tai kanaa, raejuustoa. Ei punaista lihaa, ei riisiä, ei perunaa, ei makaronia, ei leipää.

Iltapala: Rahka ja marjoja. Ei sokeria eikä kermaa mukaan. Tai sitten raejuustoa. Juomaksi vettä tai rasvatonta maitoa.

Joka välissä paljon vettä.

Ei valitettavasti mitään herkkuja, pizzoja, eineksiä, leikkeleitä, alkoholia, mehuja, limuja tms.

Reipas kävelylenkki 3-4 kertaa viikossa, lihaskuntotreeniä (eli painonnostoa, vatsalihaksia, painojen kanssa kyykkää jne) puoli tuntia 3-4 kertaa viikossa.

Tällä lähtee 10 kg 3 kuukaudessa sinun kokoiseltasi naiselta.

Ei todellakaan ole kivaa varsinkaan alussa, mutta tulos on sen verran kiva, että on sen arvoista: tulee paljon kauniimmaksi kasvoista, kun löllöposket, kaksoisleuka ja rasva silmien päältä katoavat (silmät näyttävät suuremmilta!). Lähes kaikki vaatteet näyttävät hyvältä päällä. Miinuspuolena se, että kolmen kuukauden jälkeen voi pikkuhiljaa lisätä vain vähän hiilareita ruokavalioon ja jatkaa muuten samaa linjaa, tai paino tulee nopeasti takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi