Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin yksinasuva nainen ei käy koskaan missään eikä sen luona käy vieraita

Vierailija
08.09.2017 |

Noin kolmekymppinen nainen on kyseessä. Ollaan muiden naapureiden kanssa asiasta juteltu, ja kukaan muukaan ei näe sen koskaan käyvän missään muualla kuin kerran viikossa kaupassa. Eikä koskaan moikkaa ketään meistä naapureista vaan pitää katseen tiukasti maassa. Onkohan tuo vaarallinen tapaus? Ei näytä olevan ketään läheisiä, ei töitä, ei sosiaalisia taitoja. Vähän pelottaa, että pimahtaako se joku päivä kokonaan. Voiko tuosta ilmoittaa jonnekin ennen kuin jotain pahaa tapahtuu?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hieman minulta. Olen kielenkääntäjä ammatiltani ja työputkessa en juurikaan juttele kenenkään kanssa.  Pidän yhteyttä ihmisiin muutenkin lähinnä sähköpostitse ja tekstareilla. Jos olisin nuorempi, käyttäisin ehkä muita kanavia. Naapureita en koe lainkaan läheisiksi.

Vierailija
62/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voisin olla minä. Olen vakavasti sairas, sori siitä. En yksinkertaisesti jaksa käydä missään enkä pitää yllä sosiaalista elämää juurikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko työssäkäyvä?  Miten niin tarkkaan ehditte seuraamaan käykö sen luona ketään....?

Ap on varmaan sellainen kyylääjä ja pahanpuhuja.

Varmaan tekee seuraavaksi aloituksen, että "naapurin leskirouvalla käy mies kylässä..."

Aivan, "eihän siitä sen miehen kuolemasta ole vasta kuin 10 vuotta ja nyt jo uutta ukkoa liehitellään. Ei mitään häpyä, aviomiesvainaa hyvä kun on ehtinyt kylmetä".

Vierailija
64/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo voisin olla minä. Olen vakavasti sairas, sori siitä. En yksinkertaisesti jaksa käydä missään enkä pitää yllä sosiaalista elämää juurikaan.

Sairailla on kaksi vaihtoehtoa: kaikki on leviteltävä tai sitten haihduttava pois. Muuten ihmiset ahdistuvat ap:n tavoin.

Vierailija
65/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit soittaa joulupukille, paaville tai poliisille.

Ihan voit itse päättää kenelle👍

Manaajalle, koska paha henki on saanut hänet valtaansa! Sinä ap voit vain pelastaa hänet ja samalla maapallon.

Vierailija
66/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette voi ilmoittaa. Jos pimahtaa niin pimahtaa.

:D Mitään ei ole tehtävissä. Niin huonolla tolalla on kansalaisten oikeusturva.

Vierailija
67/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa se varmaan olen minä, mutta treenaan paljon ja tapaan ystäviäni muualla:D tosin kyllä mulla käy mun poikaystävä kylässä.

Vierailija
68/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kolmekymppinen nainen on kyseessä. Ollaan muiden naapureiden kanssa asiasta juteltu, ja kukaan muukaan ei näe sen koskaan käyvän missään muualla kuin kerran viikossa kaupassa. Eikä koskaan moikkaa ketään meistä naapureista vaan pitää katseen tiukasti maassa. Onkohan tuo vaarallinen tapaus? Ei näytä olevan ketään läheisiä, ei töitä, ei sosiaalisia taitoja. Vähän pelottaa, että pimahtaako se joku päivä kokonaan. Voiko tuosta ilmoittaa jonnekin ennen kuin jotain pahaa tapahtuu?

Mitähän jos hoitelisit aivan omia asioitasi, etkä sekoile muiden asioihin jotka eivät sinulle kuulu.

Viestisi perusteella voi hyvin nähdä, että niissä riittää sinulle aivan varmasti tarpeeksi murehtimisia.

Vierailija
69/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatte heinäseipäitä, talikoita ja soihtuja ja ajatte sen porukalla kaupungista ulos?

Joo, kyllä tollasten outojen naisten kuuluu asua kaupungin ulkopuolella, metsässä pienessä mökissä..

Minä olen tuollainen nainen ja oikeasti haluaisin asua pienessä pikku pikku mökissä metsässä. Se ei valitettavasti ihan vielä ole mahdollista, mutta tulevaisuuden haaveeni.

Tämä ketju antaa sellaisen pienen epäilyn, josko maassamme olisi joku Japanin hikikomoreita vastaava ilmiö, mutta outojen naisten muodostamana.

Vierailija
70/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mulla naapurina sama eli ei käy ikinä vieraita ja asuu yksin, moikkaa kyllä muita reippaasti ja on reippaasti yli 50. Pitäisikö olla huolissaan? Onko ihmisessä jokin vika jos ei käy kukaan ikinä ja asuu yksin. Onko kenties jotain luonteessa?

Jos et tiedä toisen historiaa, et voi tehdä päätelmiä muutaman vuoden asumisen perusteella. Voihan sillä olla hankala luonne, mutta yhtä hyvin sillä voi olla jotakin sellaista menneisyydessä, minkä vuoksi on valinnut tuon. Tai sitten on vain muuttanut nuorena pitkälle kotiseudultaan, ei ole erityisen sosiaalinen ja viihtyy itsekseen.

Voidaan samalla logiikalla kysyä, onko vikaa luonteessa niillä, joilla vaihtuu mies vähän väliä ja yleensä johonkin vähemmän laatuyksilöön kun ei voida olla yhtään itsekseen ja bileitä vietetään arkena ja viikonloppuna siinä määrin että huomautuksiakin jaellaan mölinästä ja häiriöstä yöaikaan kun siis sosiaalista elämää on ja vieraita käy. Ehkä kuitenkin mieluummin naapurina tuo ensin mainitun kaltainen.

Vierailija
71/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toisaalta voi tietää, ettei toinen ikinä käy missään, ellei sitten ole itse aina kotona päivystämässä?

Vierailija
72/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairailla on kaksi vaihtoehtoa: kaikki on leviteltävä tai sitten haihduttava pois. Muuten ihmiset ahdistuvat ap:n tavoin.

Levittely ja jakaminen: Ihmiset alkavat syyttää huomiohakuisuudesta, luulosairaudesta ja trendi/muoti itse itselleen tekemästä diagnoosista, lorvi katarrista ja kaikesta. Jos ei syytellä ja halveksita, niin sitten kysellään ja yritetään hyväntahtoisesti kertoa itsestään selviä neuvoja ja ohjeita, kuin idiootille. Ai en mä tiennykään että pää tyynyyn vaan ja lampaita laskemaan, tai ootko kokeillu jo sitä ja tätä asiaa x, y tai z, joka nyt jokaiselle ensimmäisenä mieleen tulee.

Haihtuminen pois: Saa aikaa ja tilaa parantumiselleen, että voisi ehkä joskus lunastaa yhteiskunnassa olemis oikeutensa takaisin.

Vierailija
73/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ilmoittelen nämä poikkeuksetta poliisille. Eihän ne mitään voi heti tehdä, mutta onpahan tieto järjestelmässä jos jotain tapahtuu. Myös vihjaileva viesti tarkkailusta postilaatikossa on toimiva keino tuoda turvallisuuden tunnetta naapurustoon.

Voimia ap.

Naapureiden kanssa kannattaa pitää hätäkokous siinä pihan huvimajassa. Ottakaa olutta ja makkaraa mukaan. Kerätkää kolehti 100 euroa. Pirkko ja Sepi käyvät Tokmannilta jääpalamuotteja ison läjän. Urpo, Jokke, Erja ja Störde-Esko valmistavat salmonellaisen kaali-kana-sieni keiton.

Keitto naamariin ja jääpalamuotteihin vihaliemikuutioita turistelemaan.

Kun persposket on pyyhitty ja kuutiot pakastettu, eikun nakkelemaan ribulikuutioita uhkaavasti käyttäytyneen naisen tuuletusikkunasta sisään.

Sitten voitte pistää tupakiksi ja tsihauttaa siiderit auki.

Vierailija
74/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin erakkonainen istuu sisällä foliohattu päässä ja pistelee neulalla nukkeja. Kuuntelee kuullookket korvilla tappomusaa, manaa piruja ja tanssii paholaisten kanssa.

Varo, jo ensiyönä hän on mörkönä sänkysi alla ja kuristaa sut nailonsukalla.

Vierailija
75/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia en ikinä asuisi rivitalossa, kauheaa kyyläystä ja juorulua.

Missä kohtaa tuossa aloittajan tekstissä luki, että hänen yksin asuva kolmekymppinen naisnaapurinsa asuu rivitalossa?

Tuollaista naapurin kyttäystä voivat naapuri harjoittaa, vaikka kytättävänsä asuisi millaisessa talossa tahansa.

Lähinnä minua ihmetyttää se, että miten naapurit voivat kyseisestä kytättävästään naapurin naisesta tietää noita lueteltuja asioita, jos ja kun eivät edes ole minkäänlaisessa kontaktissa kytättävänsä naapurin naisen kanssa?

En minä ainakaan voi tietää naapuristani paljon mitään, jos en ole missään jutuissakaan ollut naapurini kanssa, ja jos jotkut naapurit jotain sitten ovat tietävinään jostain naapuristaan jotain, niin aina hiukkasen epäilen heidänkin tietolähteitään, jos ja kun eivät ole suorassa kontaktissa kytättäväänsä naapuriinsa ikinä olleetkaan.

Joistakin tämän hetkisistäkin naapureistani en tiedä kuin nimen ja ulkonäön. Ja joistakin uusista asukkaista kerrostalossamme en välttämättä tiedä kuin nimen, ja en osaa edes heti yhdistää ala-aulamme asukasluettelosta luettuani juuri äskettäin muuttaneen ihmisen nimen oikeaan ihmiseen ulkonäöllisesti.  Tervehdin kyllä kaikki talomme yhteisissä tiloissa liikkuvia, ovat sitten saman talon asukkaita tai eivät.  Ylipäätänsä mulle ihan se ja sama, keitä naapureinani asuu, kunhan osaavat elää häiriköimättä.

Vierailija
76/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamalaa.... kalikali...

Sehän

voi

vaikka

....

...

...

..

.

.

.

.

,

.. NEULOA KOTONA!!!!

Vierailija
77/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit soittaa joulupukille, paaville tai poliisille.

Ihan voit itse päättää kenelle👍

Soita vaikka Jeesukselle.

Vierailija
78/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vituttaako kyläkyylä naapuria kun et tiedä kaikkea mitä

naapurisi tekevät.

Olen viellä alle kolmikymppinen nainen ja minä viihdyn yksikseni ja liikun

kyllä asunnostani kauppaan ja muille asioille melkein joka päivä. Vieraitakin

joskus käy. Yleensä tutut ja vieraat tavataan vain minun elämässäni muualla.

Liikun vain tarkoituksella niin huomaamattomasti ettei juurikaan AP:n

kaltaiset kyylät tiedä missä ja milloin menen minnekin ja kuka olen ihmisenä jne.

Siksi se voi teille kyylille näyttäytyä ettei joku liiku johonkin. He tietävät teidän perverssin kyttäysharrastuksenne.

Ei ole teidän asianne kytätä muita. Keskittykää vain omiin asioihinne.

Tuommoinen ihmeen kyttääminen on todella sairasta ja toisten elämää tuhoavaa toimintaa.

Itseä iljettää ja ahdistaa kun tiedän että täälläkin naapurissa asuu pariskunta

(ovat vanhuksia) jotka kyttäävät jokaisen asukkaan liikkeet.

Välillä he sitten sekoilevat ja tehtailevat ilmoituksia ties mistä asioista isännöitsijälle muista asukkaista.

Vierailija
79/84 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, vituttaako kyläkyylä naapuria kun et tiedä kaikkea mitä

naapurisi tekevät.

Olen viellä alle kolmikymppinen nainen ja minä viihdyn yksikseni ja liikun

kyllä asunnostani kauppaan ja muille asioille melkein joka päivä. Vieraitakin

joskus käy. Yleensä tutut ja vieraat tavataan vain minun elämässäni muualla.

Liikun vain tarkoituksella niin huomaamattomasti ettei juurikaan AP:n

kaltaiset kyylät tiedä missä ja milloin menen minnekin ja kuka olen ihmisenä jne.

Siksi se voi teille kyylille näyttäytyä ettei joku liiku johonkin. He tietävät teidän perverssin kyttäysharrastuksenne.

Ei ole teidän asianne kytätä muita. Keskittykää vain omiin asioihinne.

Tuommoinen ihmeen kyttääminen on todella sairasta ja toisten elämää tuhoavaa toimintaa.

Itseä iljettää ja ahdistaa kun tiedän että täälläkin naapurissa asuu pariskunta

(ovat vanhuksia) jotka kyttäävät jokaisen asukkaan liikkeet.

Välillä he sitten sekoilevat ja tehtailevat ilmoituksia ties mistä asioista isännöitsijälle muista asukkaista.

Seli, seli. Ei sulla mitään elämää ole, ja siksi aloitus sinuun niin kovasti osuikin.

Vierailija
80/84 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse juuri sentyylinen parikymppisenä. Masennus vaivasi. Nykyäänkään kylässä ei käy kuin ehkä vanhempani pari kertaa vuodessa, enkä käy muualla kuin töissä ja kaupassa lähinnä sekä joskus matkoilla. Eivät kaikki ole kovin sosiaalisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän