Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin yksinasuva nainen ei käy koskaan missään eikä sen luona käy vieraita

Vierailija
08.09.2017 |

Noin kolmekymppinen nainen on kyseessä. Ollaan muiden naapureiden kanssa asiasta juteltu, ja kukaan muukaan ei näe sen koskaan käyvän missään muualla kuin kerran viikossa kaupassa. Eikä koskaan moikkaa ketään meistä naapureista vaan pitää katseen tiukasti maassa. Onkohan tuo vaarallinen tapaus? Ei näytä olevan ketään läheisiä, ei töitä, ei sosiaalisia taitoja. Vähän pelottaa, että pimahtaako se joku päivä kokonaan. Voiko tuosta ilmoittaa jonnekin ennen kuin jotain pahaa tapahtuu?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla saattaa mennä välillä viikko, etten käy missään, edes kadun toisella puolella olevassa kaupassa. En tietääkseni ole mielisairas, mutta työtön ja viihdyn kotona. Introverttina en kaipaa mitään kyläilyjä puolin enkä toisin, minulle riittää aika vähäinen kanssakäyminen enkä kaipaa ihmisten seuraa. 

Jos minulla ei olisi työssäkäyvää miestä ja lukiolaisteiniä, en olisi yhteydessä ulkomaailmaan varmaan sen enempää kuin tuo yksinäinen nainen. Oman perheeni kautta koen olevani edes jonkinlaisessa yhteydessä tähän yhteiskuntaan, muuten koen itseni aika ulkopuoliseksi.

Vierailija
22/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurillasi on kyttääjä naapurina. Pitäsit sinnäi huole omista asioistais saatana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö itse missään, kun ehdit noin tarkkaan seurata häntä? Voi tehdä kotona töitä, poikaystavä  tai muu lähiystävä voi asua ulkomailla, vaikea tietää miksi kukaan ei käy kylässä. Ikävää kyyläämistä. Hanki itsellesi elämä!

Tämähän se on usein niin huvittavaa kyttääjissä, ja itse eivät sitä edes tajua.. "Se ei koskaan käy missään/tee mitään". Niin mistä sen voisi tietää ellei koskaan tekisi mitään muuta kuin kyttäisi toista?

Vierailija
24/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus sopii täysin minuun lukuunottamatta sitä, että käyn kaupassa kahdesti viikossa. Viihdyn mainiosti yksin, kiitos vain, enkä ole sen vaarallisempi kuin te naapurikyttääjätkään.

Vierailija
25/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen varmaankin tietää , että olette kyylääjiä ja selän takana juoruajia. Hän tekee tuon tahallaan ja liikkuu omia aikojaan silloin kun olette stalkkaamassa muita. Oletteko muuten tutkineet hänen roskapussinsa Sisällöstä pystyy päättelemään ruokavalion , sairaudet, ja paljon muuta...............noin niin kuin vinkkinä teille.....

Vierailija
26/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo että olisit mun naapuri, mutta valitettavasti poistun kotoa viitenä päivänä viikossa töihin ja takaisin.

Helposti jää kotiin näin epäsosiaalisena, yksinäisenä ja masentuneena.

Vierailija
27/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö itse missään, kun ehdit noin tarkkaan seurata häntä? Voi tehdä kotona töitä, poikaystavä  tai muu lähiystävä voi asua ulkomailla, vaikea tietää miksi kukaan ei käy kylässä. Ikävää kyyläämistä. Hanki itsellesi elämä!

Tämähän se on usein niin huvittavaa kyttääjissä, ja itse eivät sitä edes tajua.. "Se ei koskaan käy missään/tee mitään". Niin mistä sen voisi tietää ellei koskaan tekisi mitään muuta kuin kyttäisi toista?

Kuten jo aloituksessa selitin, olemme muiden naapureiden kanssa jutelleet asiasta, ja kukaan meistä ei ole nähnyt hänen käyvän missään muualla kuin kävellen kaupassa (hänellä ei ole autoa).

Ap

Vierailija
28/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhonraostako kyttäät vai miten stalkkaat tuota naisparkaa?

Vierailija
29/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatte heinäseipäitä, talikoita ja soihtuja ja ajatte sen porukalla kaupungista ulos?

Jee!! Operaatio Inkvisitio 2017 alkakoon! 😂😂

Vierailija
30/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näytä aplläkään kovin tekemistä olla kun ehtii täyspäiväisesti kytätä naapuria. Hanki oma elämä.

Naapurikyttäys on säälittävää

Vierailija
31/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä soittaisin tuon tyyppisestä aloituksesta suoraan lakiniehelle, ja partiolle; hysteerinen yhdyskunta.

Ollaan muiden "peffassa" kiinni, mutta sitten itketään kun tehdään sinulle samaa.

Roisaalta, itkeehän koko kiinalaistalo kun sekoileva kiinalainen mennyt rikkomaan sydämensä, omaa tyhmyyttään.

Vierailija
32/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin et puhuit musta 😂😂

Sama täällä!

Itse tosin olen vasta nuori parikymppinen, mutta mistäpä naapurit ikääni voisivat tietää, sillä osaan toisinaan olla varsinainen yrmy ja kuulemma huolet vanhentaa.

Luojan kiitos kyse ei kuitenkaan sitten ollutkaan minusta, sillä työttömyydestä, mahdollisista mielenterveysongelmista ja sosiaalisten tilanteiden pelosta huolimatta uskallan kuitenkin jo tervehtiä naapureita rappukäytävässä (19-21-vuotiaana en vielä uskaltanut...). Muutaman kerran olen jopa ylittänyt itseni siinä määrin, että olen uskaltanut käydä lyhyitä, parin minuutin keskusteluja naapurin vanhan rouvan kanssa, ja kummastellut talon pyykkitupakäytäntöjä joidenkin nuorten kanssa, kun pyykkituvalle samaan aikaan satuimme.

Mutta tosiaan, itsellänikään ei ole käynyt vieraita sitten muuttopäivän (kun sukulaiset ystävällisesti auttoivat muutossa), ja asuntoni ovi käy pääasiassa vain klo 21-08 välillä. Mitä lie lähimmät naapurit mahtavat miettiä...

Vierailija
33/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa. Luultavasti välttelee teitä ja liikkuu siten, että teistä kukaan ei huomaisi. Kamala naapurusto!

Vierailija
34/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä hänen tarkalleen ottaen pitäisi tavata? Entä missä hänen pitäisi käydä?

Vierailija
35/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi mies niin kommentitkin olisivat ihan erilaisia.

Vierailija
36/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin pentu, ikää 5,25, kyttääja huutelee häirintöjä naapurille, tuosta kannattaa laittaa niin poliisille ja isännöintiin.

Vierailija
37/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä missään haluakaan käydä, kun tietää, että talon naapurikytät laskee kaikki käynnit!

Vierailija
38/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä olisi mies niin kommentitkin olisivat ihan erilaisia.

"Joku syrjäänvetäytyvä nörtti se vain on, ei huolta"?

Vierailija
39/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta, että aloituksessa tarkoitetaan minua, niin ihan naapureille tiedoksi seuraavaa:

* olen yrittäjä ja teen töitä kotona

* työaikani ovat vapaat ja iltavirkkuna työskentelen usein aamuyöllä. Tästä syystä nukun aamulla pitkään.

* minulla käy harvoin vieraita, sillä en ole emäntätyyppiä. Tapaan ystäviäni ihan muualla. Monet parhaista ystävistäni asuvat ulkomailla, joten heitä näen todella harvoin.

* moikkaan kyllä niitä naapureita, joista pidän ja/tai jotka moikkaavat minua ensin. Toljottavia kyylääjiä en voi sietää. En halua olla kanssanne missään tekemisissä.

* käyn kaupassa päivisin, jolloin te olette yleensä töissä

* olen tällä viikolla poistunut kotoani kauppareissujen lisäksi mm. asiakaskäynneille, kuntosalille sekä koripallo-otteluun. Koripallo-ottelu oli lauantaina illalla, muut poistumiset keskellä päivää.

Vierailija
40/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkään naapureilla ei käy ikinä vieraita, jotkut asuu puolison kanssa, toiset yksin. Eivätkä välttämättä moikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi