Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui kun pyysin häntä viemään roskapusseja

Vierailija
08.09.2017 |

Tervehdys mammat! Olen kolmen pienen lapsen kotiäiti. Vastuullani on tällä hetkellä perheemme ruuanlaitto, pyykkihuolto ja kodin puhtaanapito lastenhoidon ohella. Hoidan ne mielelläni kun nyt kotona olen, mutta riita mieheni kanssa syntyi aamulla siitä, että pyysin häntä viemään roskapussin. Mies totesi siihen ettei se kuulu hänen tehviinsä, koska hän käy töissä (yrittäjä, arvostan!) mutta mielestäni työssäkäynti ei estä viemästä roskapussia, kyseessähän on kuitenkin minuutin homma. Olenko teistä kohtuuton kun pyysin miestä hoitamaan roskien viemistä? Ja siis, tästä tuli oikeasti aamulla riita...

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä suurin kriisi teidän suhteessa? Paljo teillä ikää?

Ei mutta varmasti naurettavin riita ikinä. Tiedättekö sen fiiliksen kun eräänä aamuna sitä vaan havahtuu siihen että nykyään riitoja, kiistoja, sanaharkkoja tulee paljon useammin ja helpommin kuin joskus ennen - ja pitkässä avioliitossa on kuitenkin perspektiiviä huomata tällaiset. Olen 35, mies 40+. Ap

Tuossa on kyse muusta kuin niistä roskapusseista. Mies ei arvosta sua enää ja sinä vaistoat sen, mutta kaikki tiivistyy niihin roskapusseihin.  

Ikävää, mutta näin asia taitaa olla. Enää kuuluu kysymys miten tästä eteenpäin... Ap

Vierailija
62/69 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervehdys mammat! Olen kolmen pienen lapsen kotiäiti. Vastuullani on tällä hetkellä perheemme ruuanlaitto, pyykkihuolto ja kodin puhtaanapito lastenhoidon ohella. Hoidan ne mielelläni kun nyt kotona olen, mutta riita mieheni kanssa syntyi aamulla siitä, että pyysin häntä viemään roskapussin. Mies totesi siihen ettei se kuulu hänen tehviinsä, koska hän käy töissä (yrittäjä, arvostan!) mutta mielestäni työssäkäynti ei estä viemästä roskapussia, kyseessähän on kuitenkin minuutin homma. Olenko teistä kohtuuton kun pyysin miestä hoitamaan roskien viemistä? Ja siis, tästä tuli oikeasti aamulla riita...

Ollaan ihan rehellisiä, niin eihän se ukkosi tuosta todellisuudessa suuttunut vaan jostain minkä olet jättänyt tästä pois kokonaan, vai mitä?

Juuri tuosta suuttui, mutta syy on varmaan työpaineissa tms. ei voi tietää. Hienossa mallissa on kyllä avioliitto jos ilman riitaa ei voi pyytää miestä tuon vertaa auttamaan. Ap

Ei pidä paikkaansa. Sä kuulostat hyvin luonnehäiriöiseltä tapaukselta. Kerrot kuinka sun vastuullasia on jotain kotitöitä ja leikit uhria hakien sympatiaa itsellesi. Tällästä tekee juurikin narsistisen mulkut (tai vitut). Ehkä siinä on se syy ukkosi vittuuntumiseen?

Tuliko analyysi elämänkoulupohjalta vai onko missä määrin psykologian opintoja takana? Narsistikortti irtosi aika huterin perustein. Syy "ukon vittuuntumiseen" ei kyllä välttämättä ole ollenkaan mun pyynnössä tai luonteessa. En ole uhriutunut vaan enemmän huvittunut miehen käytöksestä, toisaalta huolestunut parisuhteen tilasta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on provo.

Vierailija
64/69 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä suurin kriisi teidän suhteessa? Paljo teillä ikää?

Ei mutta varmasti naurettavin riita ikinä. Tiedättekö sen fiiliksen kun eräänä aamuna sitä vaan havahtuu siihen että nykyään riitoja, kiistoja, sanaharkkoja tulee paljon useammin ja helpommin kuin joskus ennen - ja pitkässä avioliitossa on kuitenkin perspektiiviä huomata tällaiset. Olen 35, mies 40+. Ap

Tuossa on kyse muusta kuin niistä roskapusseista. Mies ei arvosta sua enää ja sinä vaistoat sen, mutta kaikki tiivistyy niihin roskapusseihin.  

Miksi kerrot tästä roskapussiasiasta täällä, kun pidät sitä itsekin naurettavana? Miksi et kerro, mistä oikeasti on kyse? Et ole tyytyväinen suhteeseenne? Haluat saada empatiaa? Haluat että miestäsi haukutaan? Nautit siitä, jos tuntemattomat ihmiset kertovat, kuinka kelvoton mies sinulla onkaan? Koet sitten itse olevasi parempi? Toivot, että sinua neuvotaan jättämään hänet? Teetkö sitten niin?

Onko sulla kaikki hyvin? Tuo lainaamasi kommentti ei ole ap:n. Kuulostat jotenkin häiriöiseltä, kai ap:llä on oikeus purkaa palstalla mieltään ja saada mahdollisesti uutta näkökulmaa ongelmaansa?

Vierailija
65/69 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on provo.

Ei valitettavasti ole. Ap

Vierailija
66/69 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se mies tuli kotiin?

Vierailija
67/69 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se mies tuli kotiin?

Joo. Ei puhunut mitään aamuisesta eikä taatusti vie roskista huomennakaan. Ap

Vierailija
68/69 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, veisin vaan ne pussit sinne roskiin ja unohtasin koko jutun.

Niinpä, ehkäpä olen kohtuuton. Ap

Ihme nipottaja sanoisin. Voi kauheeta, minun piti viedä roskat. Voi kun minunkin murheet olisi tuota tasoa.

No voi kauheeta, ukon ois pitänyt viedä roskat. Ihme nipottaja, kun ei millään kyennyt vaan piti jäädä sen sijaan riitelemään.

Vierailija
69/69 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun paikka, sano miehelle, että koittaa huvikseen pukea kaikki lapset, viedä roskat ja tuoda lapset takaisin sisään ja riisua heidät. Ehkä ei vaan ymmärrys taso riitä kuvittelemaan, ettet sinä niitä roskia lasten kanssa ihan niin näppärästi pysty viemään.