Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et halua enää naistasi?

Ihmettelijä
08.09.2017 |

Täällä oli joku mies omaan parisuhteeseensa liittynen kysellyt naisilta syitä miksi nainen ei halua omaa miestään enää. Siitä tuli mieleeni tehdä vastaava kysely,mutta toisinpäin. Eli mies,mistä syistä et enää lämpeä puolisostasi? Mikä on etäännyttänyt sinut hänestä? Kyselen myös koska oma puolisoni on etääntynyt minusta rajusti,joten kaipailen näkökulmia mistä tällainen voi miehen silmin johtua.

Kommentit (549)

Vierailija
281/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ulkonököä syynä käyttävät eivät ole saaneet hyvää seksiä koko elämänsä aikana. Kun kemiat kohtaa, niin seksi on loistavaa.vaikka silmät kiinni.

Miehet jotka vaativat tiettyä ulkonäköä hyvään seksiin ei ymmärrä että se on fetissi. Fetissi-ihmiset tarvitsevan jonkun tietyn jutun jotta sensi olisi vyvää.

Vierailija
282/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen puhui usein negatiiviseen sävyyn seksistä, esim. "Et musta muuta haluu ku sitä", "Tarviiks meidän aina tehä sitä?", "Voitasko vaa nukkua?".

Pyytämällä kumppania tekemään jotain, mistä tykkää paljon ja vastaus on jyrkkä ei, joka kerta, sama mitä pyysi. Niin se into katoaa jokaisella negatiivisella/kyseenalaistavalla lauseella.

Niin se into tehdä aloitteita koko touhulle katoaa, ja pidemmällä tähtäimellä koko toiminta.

Jos haluat varmistaa miehen mielenkiinnon, älä koskaan sano ei sängyssä, jos olet jostain joskus kieltäytynyt, esitä toiveesi kokeilla sitä. Aina voi pyytää aloittaa rauhallisemmin, tai tavalla mikä toiselle sopisi.

Ja mitä moni mies toivoisi naiseltaan: Aloitteita naiselta, intohimoa. En tunne ainoatakaan miestä joka kieltäytyisi bj:stä. Intohimo, ei se vyötä kauempana ole, hands free vinkki toimii parhaiten aloittelijoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski paska

Vierailija
284/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen puhui usein negatiiviseen sävyyn seksistä, esim. "Et musta muuta haluu ku sitä", "Tarviiks meidän aina tehä sitä?", "Voitasko vaa nukkua?".

Pyytämällä kumppania tekemään jotain, mistä tykkää paljon ja vastaus on jyrkkä ei, joka kerta, sama mitä pyysi. Niin se into katoaa jokaisella negatiivisella/kyseenalaistavalla lauseella.

Niin se into tehdä aloitteita koko touhulle katoaa, ja pidemmällä tähtäimellä koko toiminta.

Jos haluat varmistaa miehen mielenkiinnon, älä koskaan sano ei sängyssä, jos olet jostain joskus kieltäytynyt, esitä toiveesi kokeilla sitä. Aina voi pyytää aloittaa rauhallisemmin, tai tavalla mikä toiselle sopisi.

Ja mitä moni mies toivoisi naiseltaan: Aloitteita naiselta, intohimoa. En tunne ainoatakaan miestä joka kieltäytyisi bj:stä. Intohimo, ei se vyötä kauempana ole, hands free vinkki toimii parhaiten aloittelijoille.

Sitten kun tekee näin, miehen kiinnostus loppuu sen vuoksi että seksiä on liian helposti saatavilla, pitää saada nähdä vaivaa seksin eteen että se olisi kiinnostavaa.

Ja sitten sanovat naisia ailahtelevaisiksi, häilyväisiksi ja vaikeiksi ymmärtää..

Vierailija
285/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PREFERENSSI ULKONÄÖN SUHTEEN EI OLE SAMA KUIN FETISSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
286/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehisyys kirjoitti:

Naiseni lihoi. Anteeksi kun sanon rehellisesti , mutta hän ei enää näytä viehättävältä, seksiä ei tee yhtään mieli. Miehille ulkonäkö on kuitenkin aika tärkeä osa seksiä ja kiihottumista.

Miksi anteeksipyytely? Minä kysyin rehellistä mielipidettä,miksi ei enää innostu puolisosta. Jos syy on lihominen niin sehän on sinun syysi, miksi.

Ap

Koska tämä on palstan mielestä naisvihaa.

Vierailija
287/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun tekee näin, miehen kiinnostus loppuu sen vuoksi että seksiä on liian helposti saatavilla, pitää saada nähdä vaivaa seksin eteen että se olisi kiinnostavaa.

Ja sitten sanovat naisia ailahtelevaisiksi, häilyväisiksi ja vaikeiksi ymmärtää..

Tämä on kyllä aikamoinen olkiukko. En ole kuullut yhdestäkään miehestä, joka valittaisi että puoliso on liian helppo.

Vierailija
288/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kysytään naisilta tähän vastausta, kyseessä on yleensä lähes aina joku muu syy kuin miehen ulkonäkö. Miesten vastaukset koostuvat lähinnä yhdestä ainoasta asiasta: naisen ulkonäöstä ja tarkemmin sanoen painosta. Useimmille miehille rakkaus = naisen paino. Tätä on naisena hankala hyväksyä kyllä, mutta totuus on kestettävä. :(

seksi != rakkaus.

Nimenomaan tämä. Miehelle seksi ei tarkoita rakkautta, kuten taas naisille se tuntuu olevan synonyymi.

Vierailija
289/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä aikamoinen olkiukko. En ole kuullut yhdestäkään miehestä, joka valittaisi että puoliso on liian helppo.

Ok. En minäkään muualla, mutta tällä palstalla ovat miehet välillä valittaneet että ei kiinnosta kun saanti on aina varma. Mutta tämäkin taas vaan todistaa, että ei kannata ottaa neuvoja tältä palstalta, koska täällä kirjoittelee paljon miehiä joilla ei parisuhdetta ole koskaan ollut ja moni yrittää tahallaan sabotoida toisten suhteita kun ei kestä sitä että muut saavat seksiä.

Vierailija
290/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on edelleen hoikka ja sporttinen, mutten pidä hänen ikääntymisestä. 40+ naama ei vaan sovi hänelle, eikä ole se sama ihminen, jonka kanssa menin 20 v sitten naimisiin. Olen todella rakastunut työpaikkani kesäharjoittelijaan ja ymmärtänyt, että nuoret naiset ovat sittenkin minun juttuni. Tätä en olisi 20 vuotta sitten uskonut tulevasta itsestäni, kun kuvittelin että oma vanheneminen helpottaa naisen vanhenemisen katsomista. Ei se niin mene. Edelleen vain 18-20 v kiinnostaa, vaikka olen 47 v.

Vierailija
291/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on edelleen hoikka ja sporttinen, mutten pidä hänen ikääntymisestä. 40+ naama ei vaan sovi hänelle, eikä ole se sama ihminen, jonka kanssa menin 20 v sitten naimisiin. Olen todella rakastunut työpaikkani kesäharjoittelijaan ja ymmärtänyt, että nuoret naiset ovat sittenkin minun juttuni. Tätä en olisi 20 vuotta sitten uskonut tulevasta itsestäni, kun kuvittelin että oma vanheneminen helpottaa naisen vanhenemisen katsomista. Ei se niin mene. Edelleen vain 18-20 v kiinnostaa, vaikka olen 47 v.

Harmi vaan, että noin vanha setä tuskin on niiden 18-20v mimmien juttu.

Vierailija
292/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee, niin vahvistuu mielikuva siitä, että miehet ovat se pinnallisempi sukupuoli. Itse rupsahtavat siinä missä naisetkin, mutta vaativat kumppanilta teinin kasvoja ja vartaloa. Henkisellä yhteydellä kumppaniin ei ole melkein viisikymppisillekään miehille mitään väliä, kunhan vaan teiniin pääsisi sekaantumaan. Sairasta sakkia.

Vierailija
293/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää.

Vierailija
294/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehisyys kirjoitti:

Naiseni lihoi. Anteeksi kun sanon rehellisesti , mutta hän ei enää näytä viehättävältä, seksiä ei tee yhtään mieli. Miehille ulkonäkö on kuitenkin aika tärkeä osa seksiä ja kiihottumista.

Näin tuppaa käymään: Lapset, raskaudet, itsekäs mies, kotityöt joissa mies ei auta + ne lapset + mies saa kulkea miten tahtoo, geenit, vaihdevuodet, hormonit. VALITETTAVSTI suurin osa naisista on niin epäitsekkäitä ja uhrautuvaisia että hoitavat kodin + lapset että miehet saavat harrastaa! Ja jos eivät ole -> mies ei kestä -> avioero. Eli älä sinä ihmettele että naiset lihovat!!!!! Ottakaa nyt hemmetti ne naisennekin huomioon itserakkaat idiootit!

Tämä! Minä ilmoitin jo vuosia sitten miehelle hyvissä ajoin minun treeniaikataulun ja ajankohdat kun minä treenaan- ja hän ottaa vastuun lapsista sen aikaa. Ei ole kovin montaa tuntia viikossa mutta elintärkeitä minulle. Sen ansiosta niin pää kuin vartalokin pysyy kuosissa vuodesta toiseen.

Vierailija
295/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee, niin vahvistuu mielikuva siitä, että miehet ovat se pinnallisempi sukupuoli. Itse rupsahtavat siinä missä naisetkin, mutta vaativat kumppanilta teinin kasvoja ja vartaloa. Henkisellä yhteydellä kumppaniin ei ole melkein viisikymppisillekään miehille mitään väliä, kunhan vaan teiniin pääsisi sekaantumaan. Sairasta sakkia.

Lähestymissuunta on vain toinen.

Jotta voisi olla henkinen yhteys, ensin pitää olla hyvää seksiä.

Sinulla ilmeisesti asioiden mahdollistumisjärjestys päinvastainen.

Vierailija
296/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää.

Helppoa varmaan, mutta eikö ollenkaan vituta se, että ilman rahaa eivät edes vilkaisisi sinuun päin? Näkevät sinussa pelkän lompsan, muu ei kiinnosta.

Vierailija
297/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitimäinen ja tätimäinen nainen ei kiinnosta seksuaalisesti. Kun ikää tulee lisää, tarvitsisi itsekin ennemminkin enemmän stimulaatiota kuin vähemmän. Yhtälö on vaikea. Vanhetessa naisen kannattaisi miettiä miten voisi olla muuten kiinnostava kuin pelkästään ulkonäöllisesti, mutta toisaalta ymmärrän ettei tuollaiseen välttämättä halua panostaa.

Nuori nainen saa miestä ulkonäöllään tekemättä mitään. Vanhempi nainen on enemmän miehen asemassa, jossa pitää panostaa saamiseen.

Vierailija
298/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehisyys kirjoitti:

Näin tuppaa käymään: Lapset, raskaudet, itsekäs mies, kotityöt joissa mies ei auta + ne lapset + mies saa kulkea miten tahtoo, geenit, vaihdevuodet, hormonit. VALITETTAVSTI suurin osa naisista on niin epäitsekkäitä ja uhrautuvaisia että hoitavat kodin + lapset että miehet saavat harrastaa! Ja jos eivät ole -> mies ei kestä -> avioero. Eli älä sinä ihmettele että naiset lihovat!!!!! Ottakaa nyt hemmetti ne naisennekin huomioon itserakkaat idiootit!

Tämä! Minä ilmoitin jo vuosia sitten miehelle hyvissä ajoin minun treeniaikataulun ja ajankohdat kun minä treenaan- ja hän ottaa vastuun lapsista sen aikaa. Ei ole kovin montaa tuntia viikossa mutta elintärkeitä minulle. Sen ansiosta niin pää kuin vartalokin pysyy kuosissa vuodesta toiseen.

Kyllä vätys aina selkärangan puutteelleen tekosyyn löytää.

Meillä kaikista edellisen kuvaamista asioista (+koko rumban rahoittamisesta, tietty) suurempi vetovastuu miehellä ja silti vaan mässy vaimolle maistuu ja katse harvoin luurista irtoaa. Tai ahteri sohvasta.

Vierailija
299/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsen vaimoni siskoa

Vierailija
300/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himoitsen vaimoni siskoa

No eiköhän kaikki, joiden vaimolla sisko on. Vaikka onkin vähän kulunut kielletty hedelmä-kuvio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme