Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa kaikin "täydellisen" miehen tyytymään naiseen, joka on ainakin ulkonäöltään aika vaatimaton

Vierailija
08.09.2017 |

Tiedän miehiä, jotka ovat ulkonäöltään aika täydellisiä, luonteeltaan miellyttäviä, uraa pukkaa jne. mutta puolisokseen he saattavat valita ihan normaalin näköisen ja oloisen naisen.

Ymmärrän, että se nainen saattaa olla vaikka miten mukava ja sopiva sille miehelle. Mutta kun heillä luulisi olevan "varaa" valita melkein kuka tahansa. Eli hehän saisivat sekä ulkonäöltään miellyttävän että luonteeltaan heille sopivan naisen, eikö?

Eikö ulkonäkö ole joillekin sitten niin tärkeää? Jos ei, niin miksi? Se on kuitenkin mielestäni aika sisäänrakennettu ominaisuus ihmisessä/miehessä, että ihannoidaan nuorekkuutta, kauniita hiuksia, tietynlaista vartaloa...

Yksi voi toki olla se, että näillä miehillä ei ole enää tarvetta todistella mitään itselleen tai muilleen. Mutta voiko se riittää selitykseksi?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla

- huumorintajuine

- mukava

- huolehtiva

ja

- PETO SÄNGYSSÄ

Vierailija
2/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "kaunein" nainen:

Varo tukkaa ... oota some kesken ... päätä särkee ... valot pois ... väsyttää

..

Se  "tavis" nainen:

Kato ostin kissapuvun. Mua on alkanu kiinnostaa BDSM, keksitäänkö mulle turvasana?

..

Kummankohan valitsisin hmm HMM.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, mitä tarkoitat. Tunnen miehen, joka on varakas, keskivertoa komeampi, monipuolisesti lahjakas, mukava ja huumorintajuinen. Kuvittelin hänellä olevan myös keskivertoa kivemman näköisen vaimon. Sen sijaan vaimo oli selvlsti ylipainoinen, vaikutti vanhemmalta kuin mies, hänellä oli kasvoissaan kookkaita luomia, lyhyt epäsiisti kp-tukka ja muutenkin olemus huolittelematon.

Hänen kanssaan oli vaikea edes keskustella luontevasti. Myöhemmin olen ajatellut, että mistä minä voin tietää, millainen narsisti-tyranni kyseinen mies on kotonaan...

Vierailija
4/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kauneus on katsojan silmissä

Komppaan tätä. Ap vaan ei käsitä, käsityskyky selkeesti  rajallinen.

Ulkonäkö ei  korvaa veemäistä luonnetta.

Vierailija
5/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sinun olettamuksesi miehistä on ihan vääriä. Mies, ihan yhtälailla kuin nainen, haluaa sen itselleen sopivan kumppanin.

Vierailija
6/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies muuttui tuollaiseksi vasta kolmenkympin jälkeen. Ennen sitä oli laiha, köyhä, hupparinörtti. En tiedä tajuaako se että nykyään sillä olis vientiä. Ei se hirveästi ehdi käydä missään, kun tekee kahta työtä ja lisäksi viettää aikaa lasten kanssa... ja tietty minun.

Vierailija
7/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on just tällaisen irtotukan, -kynsien, -ripsien, -tissien käyttäjän kyssäri.

Kato, jotkut miehet, komeatkin, tykkäävät aidoista järkevistä naisista.  Naisista jotka eivät kuluta aikaansa itsensä näpräämiseen vaan ovat kiinnostuneet muustakin.

Vierailija
8/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miehiä, jotka ovat ulkonäöltään aika täydellisiä, luonteeltaan miellyttäviä, uraa pukkaa jne. mutta puolisokseen he saattavat valita ihan normaalin näköisen ja oloisen naisen.

Ymmärrän, että se nainen saattaa olla vaikka miten mukava ja sopiva sille miehelle. Mutta kun heillä luulisi olevan "varaa" valita melkein kuka tahansa. Eli hehän saisivat sekä ulkonäöltään miellyttävän että luonteeltaan heille sopivan naisen, eikö?

Eikö ulkonäkö ole joillekin sitten niin tärkeää? Jos ei, niin miksi? Se on kuitenkin mielestäni aika sisäänrakennettu ominaisuus ihmisessä/miehessä, että ihannoidaan nuorekkuutta, kauniita hiuksia, tietynlaista vartaloa...

Yksi voi toki olla se, että näillä miehillä ei ole enää tarvetta todistella mitään itselleen tai muilleen. Mutta voiko se riittää selitykseksi?

En ole kyllä tällaisiin yksisarvisiin törmännyt. Usein näkee kyllä vaatimattomalla miehellä kaunottaria. 

Vierailija
9/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on just tällaisen irtotukan, -kynsien, -ripsien, -tissien käyttäjän kyssäri.

Kato, jotkut miehet, komeatkin, tykkäävät aidoista järkevistä naisista.  Naisista jotka eivät kuluta aikaansa itsensä näpräämiseen vaan ovat kiinnostuneet muustakin.

En jaksa uskoa, että ketään kiinnostaa todella onko ulkoinen kauneus "aitoa" vai "epäaitoa", vaan se lopputulos.

Ulkonäöstä huolehtiminen ei tarkoita, etteikö voi olla kiinnostunut muustakin tai järkevä.

Vierailija
10/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän kysyä mieheltä tänään? Jotain hän ilmeisesti minussa näkee, vaikka ulkonäöltään kauniimmat naiset jatkuvasti häneen näyttävät huomionsa kiinnittävän.

Vierailija
11/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä lähes täydellisistä naisista kun tappelee ne kaikki muutkin lähes täydelliset miehet. "Saa ketä haluaa" on aina vähän joustava käsite. Ei aina kannata ottaa parasta jonka juuri ja juuri saa, koska silloin todennäköisyydet on melko suuret, että sinä olet itseasiassa huonoimmasta päästä hänen kumppaniehdokkaitaan. Ja aina löytyy joku vielä komeampi ja rikkaampi. Jos ei tänään eikä huomenna, niin ehkä sitten muutaman vuoden päästä kun se oma suhde on jo vähän väljähtynyt.

Vierailija
12/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne niin että minä olen se "täydellinen" ja mies "tavallinen". Seurustelun alussa minun kaverit kyseenalaistaa miksi olen tuon kanssa kun saisin paremman ja miehen kaverit miksi hän on minun kanssa kun ei minussa ole muuta kuin ulkonäkö. Jaahas. Ihan sama, ei kiinnosta ulkopuoliselle selittää miksi rakastamme toisiamme. Kyllä ne muut ymmärsi kun vaivautui tutustumaan toisen kumppaniin.

Vierailija
13/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kielen taito: "Kaikin täydellisin"

Vierailija
14/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on kyllä vähän hölmöjä kysymyksia. Mikä edes on "tavallinen nainen"? Tarkoitetaanko tällä yksinkertaisesti sellaista naista, joka ei ole yleisen kauneuskäsityksen mukaan tyrmäävä? Ihmiset, niin miehet kuin naisetkin ovat visuualisia olentoja, jotka tykkäävät katsella kauniita, symmetrisiä asioita. Puoliso on kuitenkin paljon muutakin kun ulkonäkö. Tämä kuulostaa kliseiseltä mutta niin se vaan on. Ulkoinen kauneus on katoavaista.

Vierailija
15/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sukulaisena tuollainen ns. täydellinen mies. Hän on pitkä ja uskomattoman komea, todella älykäs, juhlien keskipiste, kaikkien ihailema ja oikeasti hauska ja mukava. Lisäksi hän on lapsirakas, ei petä, ei lyö, tienaa hyvin jne. Mies on siis täydellinen paketti, mutta hänen vaimonsa on tavallisen näköinen. Vaimo on kuitenkin myös mukava, äärimmäisen hyvä äiti, erittäin joustava luonteeltaan ja tämän lisäksi osaa käyttäytyä kaikissa tilanteissa erittäin hyvin ja luontevasti. 

Tämä älykäs mies valitsi siis itselleen huippunaisen, joka ei ole täydellisen näköinen eikä myöskään täydellisesti laitettu, mutta hän on sellainen nainen, jonka tietää olevan kaikessa ja kaikkialla aina sellainen, jonka olemuksesta ja käytöksestä voi olla ylpeä ja johon voi luottaa.

Vierailija
16/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oppinut arvostamaan ihmisiä sellaisena kun he ovat. Ei tarvitse olla välttämättä kaunis, eikä edes mukava. Yleisten kauneus ja käytösihanteiden perässä juoksijat ei tajua näitä hienouksia ollenkaan.

Vierailija
17/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa, että ketään kiinnostaa todella onko ulkoinen kauneus "aitoa" vai "epäaitoa", vaan se lopputulos.

Ulkonäöstä huolehtiminen ei tarkoita, etteikö voi olla kiinnostunut muustakin tai järkevä.

Riippuu vähän. Kyllä se ulkonäöstä huolehtiminen menee joillain aivan liian pitkälle, niin että mitään muita harrastuksia tai kiinnostuksen kohteita ei ole. Sellainen on aika tylsää. Kaunis seura alkaa vaikuttaan tavalliselta nopeasti kun tottuu ja siinä vaiheessa ihmisessä pitää olla jotain muutakin kiinnostavaa.

Vierailija
18/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut rakkaudesta? Pinta on vain pintaa.

Vierailija
19/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties ap perustanyt koko elämäsi ulkonäkösi varaan/ympärille ja nyt huomaatkin että eihän se hitto soikoon loppupeleissä merkkaakaan niin paljoa kun halusit ajatella. Herää.

Vierailija
20/32 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties ap perustanyt koko elämäsi ulkonäkösi varaan/ympärille ja nyt huomaatkin että eihän se hitto soikoon loppupeleissä merkkaakaan niin paljoa kun halusit ajatella. Herää.

Miksi sitten maailmassa on niin monta paikkaa, jossa ulkonäöllä on paljon paljon suurempi merkitys kuin Suomessa? Ihan jo Ruotsikin on tästä esimerkki.