Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luonnonkiharat kohtalotoverit!

Vierailija
08.09.2017 |

Moi,
hiuksia ei voi kuivuuden takia pestä joka päivä. Ns. toisen päivän kiharat ovat usein sellaiset väljähtäneen permanentin ja tee-se-itse-rastojen yhdistelmä. Tuleeko mieleen jotakin kuiviin hiuksiin (siis sekä rakenteeltaan että ei-juuri-nyt-pestyihin-kuiviin) lisättävää kiharanvirkistäjää, joka tekee hiuksille saman kuin kevyt sumu loppukesästä?

Kiitos.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi ihan vaan kosteilla käsillä hiusten kuohkennus pari kertaa päivässä. (Aina wc käynnin yhteydessä). Toimii minulla.

Ns. Enkelikiharat.

Vierailija
2/13 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita suihkutettavaa hiuksiin jätettävää hoitoainetta joka käy sekä kosteisiin että kuiviin hiuksiin ja rutistele kiharat esim pää alaspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigillä oli tksi hyvä tuote. En muista nimeä. Monella on noita kihsran virkistystuotteita. Itse suihkautan hiuksiin jätettävä, usein öljypohjaista hoitoainetta aamulla ja vähän rutistelen. Toinen on höyrytys. Nuorena kävin ravistamassa pihan koivusta kosteutta hiuksiini, kun lähdin kouluun☺

Vierailija
4/13 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mulla ei ollut vielä hajusteallergiaa, käytin Tigin tuotteita. Ainoat mitkä saivat mun kiharat tosi nätiksi.

Vierailija
5/13 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tigillä oli tksi hyvä tuote. En muista nimeä. Monella on noita kihsran virkistystuotteita. Itse suihkautan hiuksiin jätettävä, usein öljypohjaista hoitoainetta aamulla ja vähän rutistelen. Toinen on höyrytys. Nuorena kävin ravistamassa pihan koivusta kosteutta hiuksiini, kun lähdin kouluun☺

Kiitos ihanat! Kokeilen Tigiä ja sitten tuota pihakoivun ravistamista. Saan tosin varmaan oravan kimppuuni, mutta jos kiharat ovat kunnossa, sinne se kurre maastoutuu.

Vierailija
6/13 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen vaaleanvihreä pumppupullo (kampaamosta ostettu), joka pitää kiharat hyvinä. Merkkiä en nyt muista.

Pesen hiukset pari kertaa viikossa, mutta huuhtelen suihkussa joka ilta. Aamulla ruiskin suihkupullosta vettä ja puristelen hiukset.

Vierailija
7/13 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllästyin luonnonkiharaan ja nyt suoristan aina pesun jälkeen. Menee aika kauan, mutta tykkään itse.

En tietenkään ihan piikkisuoraksi asti suorista, mutta sellaiseksi kuohkeaksi laineilevaksi saan...

Vierailija
8/13 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii erisanin kosteuttava hoitosuihke, joka antaa kiiltoa ja suojaa. Suihkuttelen puhtaisiin hiuksiin ja puristelen kiharat haluttuun muotoon. Minä muuten opin 40 v. rakastamaan tätä kiharapilveä, se on mun tavaramerkkiä.

Vierailija
9/13 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen, olisipa mullakin tuollaiset hiukset...

Vierailija
10/13 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin ihanat kiharat että en voisi luopua niistä.

Itsekin nuorena vihasin kiharoita, mutta nytten osaan arvostaa niitä. En ikinä enään suorista.

Itse käytän panatente saippua

Vierailija
11/13 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotraan aina hoitoainetta, hiuksiin jätettävät tuotteet eivät tunnu vaikuttavan mitenkään.

Vierailija
12/13 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastele hiukset kunnolla aamulla ja muotoilet sitten samaan tapaan kuin pestyt hiukset.

Vierailija
13/13 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoita kookosöljyä ja vettä, suihkauta sitä.