Oletko koskaan antanut pakkeja pelkästään ulkonäön takia?
Kommentit (48)
En ole koskaan antanut pakkeja ulkonäön takia. No tota, olenkohan mä edes antanut koskaan pakkeja...
Näin jälkikäteen kyllä harmittaa, olisi pitänyt antaa pakit ihan kaikille, ja niin teenkin tästedes jos nyt kukaan edes lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kaikki on pakkeja? Jos joku tulee vonkaamaan baarissa ja sanon ei niin annanko pakit?
Kyllä ja jos sanot ei vonkaajan ulkonäön takia, lasketaan se tähän keskusteluun
ap
Entä Tinder jossa toisinaan ei jaksa katsoa profiilia vaan suoraan heittää raksin kun kuva on epäselvä?
Silloinhan syynä on epäselvä kuva eikä vääränlainen ulkonäkö
Hyvänä esimerkkinä Ruotsin Madden mies Chris O#neill, jota niin monet pitävät epäsympaattisen näköisenä. Minun silmääni Chris on aina ollut todella komea, sexy ja miellyttävän oloinen. (en tienenkään kehtaisi sanoa tätä missään ääneen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kaikki on pakkeja? Jos joku tulee vonkaamaan baarissa ja sanon ei niin annanko pakit?
ap
Vau olen ajatellut että olen vain pari miestä torjunut elämässäni (sen takia että tapasin miehen johon rakastuin) mutta näköjään puhutaankin useista sadoista pakeista joita olen antanut. En siellä baarissa ole myöskään ulkonäön takia antanut vaan sillä että siellä vonkaaminen on todella mautonta. En sellaiseen koko kylän ratsastamaan kyrpään koskisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä sitten haet? Selväähän on, että jokainen on antanut lukemattomat pakit pelkästään ulkonäön perusteella, jos yhtään on käynyt baareissa tai ollut nettideiteillä. Ulkonäköhän on molemmissa se ensimmäinen asia, jonka perusteella päätellään, voisiko kiinnostusta olla.
Siis tarkoitin: Mitä sitten tällä keskustelulla haet?
Mua kiinnostaa, että mistä tekijöistä kiinnostuksen puute syntyy
No minulle se syntyy siis siitä, etten koe miestä puoleensavetäväksi. Ei ole olemassa listaa sellaisista piirteistä, jotka juuri minulle olisivat aina turnoff, ellei sellaiseksi lasketa nimenomaan liian "sensuellia" suuta kuten ETA:n Markuksella.
Eli onko se sulla enemmänkin tiedostamattomista tekijöistä syntynyt tunnereaktio?
Kahdesti. Molemmat ymmärsivät perusystävällisyyden väärin, joten tähän tilanteeseen ajauduttiin. Tyyppejä, johon en koskisi, vaikka olisivat viimeisiä miehiä maan päällä, mutta ihmisinä mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Entä Tinder jossa toisinaan ei jaksa katsoa profiilia vaan suoraan heittää raksin kun kuva on epäselvä?
Totta en ajatellut kunnolla. Aamukahvi kesken vielä. No olen minä siellä tinderissä varmasti ihan ulkonäön takia myös valikoinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä sitten haet? Selväähän on, että jokainen on antanut lukemattomat pakit pelkästään ulkonäön perusteella, jos yhtään on käynyt baareissa tai ollut nettideiteillä. Ulkonäköhän on molemmissa se ensimmäinen asia, jonka perusteella päätellään, voisiko kiinnostusta olla.
Siis tarkoitin: Mitä sitten tällä keskustelulla haet?
Mua kiinnostaa, että mistä tekijöistä kiinnostuksen puute syntyy
No minulle se syntyy siis siitä, etten koe miestä puoleensavetäväksi. Ei ole olemassa listaa sellaisista piirteistä, jotka juuri minulle olisivat aina turnoff, ellei sellaiseksi lasketa nimenomaan liian "sensuellia" suuta kuten ETA:n Markuksella.
Eli onko se sulla enemmänkin tiedostamattomista tekijöistä syntynyt tunnereaktio?
Todennäköisesti, kuten luultavasti muillakin. Eiköhän aivot tee muutamassa sekunnissa ellei peräti sekunnin murto-osissa päätöksen ensivaikutelmasta. Nyt muuten muistin toisen asian, joka minulle on totaalinen turnoff: Richard Gere -silmät. Gere on minulle todella turnoff. Mutta tässä kohtaa uskoisin tietäväni syynkin; nuoruuden eksälläni oli samanlaiset tihrusilmät (ei ollut muuten Geren näköinen) ja hänestä jäi tosi pskamainen muisto. Sen jälkeen en ole sietänyt miehiä, joilla on geresilmät.
Ap eli uliulikin on antanut pakkeja ulkonäön perusteella.
Älkää ruokkiko sitä tai se kiihdyttää itsensä taas pyhään raivoon siksi ettei se kelpaa naisille.
Olen antanut pakit jos en tunne halua tutustua. Sanaton viestintä on paljon enemmän kuin ulkonäkö.
30cm pituusero kahden naisen välillä oli liikaa. Tyttö oli muuten kyllä kaunis ja mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Totta en ajatellut kunnolla. Aamukahvi kesken vielä. No olen minä siellä tinderissä varmasti ihan ulkonäön takia myös valikoinut.
Esimerkiksi paidattomat lihasten pullistelu kuvat on turn off. Mutta sekin kertoo sen ihmisen persoonasta ja siitä syystä pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Tai jos nettideiteissä ei kiinnostu jostain koska hän ei näytä ollenkaan kiinnostavalta, niin onko nekin pakit? Hankalaksi menisi, jos niin ei saisi tehdä.
Kuka sanoo, ettei niin saisi tehdä?
Periaatteessa olen. Mies oli ikäisekseen ihan ok näköinen, mutta oli valehdellut ikänsä eli oli 20v vanhempi mitä oli kertonut. Niissä 20v takaisissa kuvissa oli jopa komea.
Mä en oo ikinä ymmärtänyt semmoisia ihmisiä jotka antaa pakit ulkonäön takia. Eikö sen luonteen pitäisi olla kaikista tärkein ?esim. nyt vaikka joku mies olisi muuten täydellinen mutta tämän hampaat häiritsevät hirveästi.
Tiedän nimittäin erään neidin joka antaa pakkeja miehille pienistäkin syistä vaikka itse ei ole lähelläkään missiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo ikinä ymmärtänyt semmoisia ihmisiä jotka antaa pakit ulkonäön takia. Eikö sen luonteen pitäisi olla kaikista tärkein ?esim. nyt vaikka joku mies olisi muuten täydellinen mutta tämän hampaat häiritsevät hirveästi.
Tiedän nimittäin erään neidin joka antaa pakkeja miehille pienistäkin syistä vaikka itse ei ole lähelläkään missiä.
Ei halua edes sitoutua vaan harrastaa deittailua? Näitä löytyy miehistä ja naisista.
Kyllä, aika usein. Käytössä kuitenkin tinder, jos ei ulkonäkö miellytä raksi, jos miellyttää niin sydän. :)
Joo. Kerran juttelin pitkään netissä miehen kans jonka kans vaihdettiin kans kuvia. Kuvissa näytti sellaselta rennolta, vähän rähjäseltä rentulta jolla oli seksikäs parransänki. Kuvat oli kyllä otettu huonolaatusella kamerakännykällä jossain pimeässä syysillassa katulampun alla ym., että ei ihan tarkkoja. Juttujensakin perusteella vaikutti letkeältä citykaverilta.
Päätettiin sitten tavata. Se oli mua asemalla vastassa kun mä tulin junalla. Jännitti ihan hirveästi, hyvällä tavalla. Sitten kun juna tuli laituriin ja mä näin sen tyypin junan ikkunasta seisomassa siinä pihalla, niin huooooh... mun sydän tipahti ja mun teki vaan mieli jatkaa matkaa. Nousin kyllä ylös mutta jumaliste miten vaikea oli niellä se pettymys. Se oli sellanen aran olonen nörtti, tosi nuoren näkönen siloposki, jota ilmeisesti yritti sillä parransängellä peitellä. Ja lyhyt, en usko että oli niin pitkä kun oli ilmoittanut. Kyhjötti jotenkin jäykän oloisesti kasassa, kiltisti seisoi paikallaan reppu selässään kuin koulupoika :D
Nätisti katkaisin sitten yhteydenpidon. Tuossakaan ulkonäössä ei mitään varsinaisesti vastenmielistä ollut, mutta kun ihan eri kuva oli tyypistä tullut, joten se pettymys. Oli siinä kyllä myös sekin, että oli luvannut kustantaa illan, mutta ei sitten loppujen lopuksi suostunut tarjoamaan edes jäätelötötteröä. Oli ostanut leffaliput ennakkoon ja huomasin miten vähän nikotteli siitä joten sanoin että minä vuorostani maksan sitten leffamässyt. Osti sitten kymmenen sentin tarkkuudella juuri samalla summalla mässyä kun leffalippu minulle oli maksanut. Lähti vielä jonosta hakemaan lisää kun huomasi että summa ei täsmää :D Hohhoijaa...
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kerran juttelin pitkään netissä miehen kans jonka kans vaihdettiin kans kuvia. Kuvissa näytti sellaselta rennolta, vähän rähjäseltä rentulta jolla oli seksikäs parransänki. Kuvat oli kyllä otettu huonolaatusella kamerakännykällä jossain pimeässä syysillassa katulampun alla ym., että ei ihan tarkkoja. Juttujensakin perusteella vaikutti letkeältä citykaverilta.
Päätettiin sitten tavata. Se oli mua asemalla vastassa kun mä tulin junalla. Jännitti ihan hirveästi, hyvällä tavalla. Sitten kun juna tuli laituriin ja mä näin sen tyypin junan ikkunasta seisomassa siinä pihalla, niin huooooh... mun sydän tipahti ja mun teki vaan mieli jatkaa matkaa. Nousin kyllä ylös mutta jumaliste miten vaikea oli niellä se pettymys. Se oli sellanen aran olonen nörtti, tosi nuoren näkönen siloposki, jota ilmeisesti yritti sillä parransängellä peitellä. Ja lyhyt, en usko että oli niin pitkä kun oli ilmoittanut. Kyhjötti jotenkin jäykän oloisesti kasassa, kiltisti seisoi paikallaan reppu selässään kuin koulupoika :D
Nätisti katkaisin sitten yhteydenpidon. Tuossakaan ulkonäössä ei mitään varsinaisesti vastenmielistä ollut, mutta kun ihan eri kuva oli tyypistä tullut, joten se pettymys. Oli siinä kyllä myös sekin, että oli luvannut kustantaa illan, mutta ei sitten loppujen lopuksi suostunut tarjoamaan edes jäätelötötteröä. Oli ostanut leffaliput ennakkoon ja huomasin miten vähän nikotteli siitä joten sanoin että minä vuorostani maksan sitten leffamässyt. Osti sitten kymmenen sentin tarkkuudella juuri samalla summalla mässyä kun leffalippu minulle oli maksanut. Lähti vielä jonosta hakemaan lisää kun huomasi että summa ei täsmää :D Hohhoijaa...
Tässäkin taitaa kuitenkin olla syynä harhaan johtaminen ja käytös eikä ulkonäkö?
Jos ulkonäkö ei miellytä ja ei ole kropaltaan urheilullinen, annan pakit.