Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan antanut pakkeja pelkästään ulkonäön takia?

Vierailija
08.09.2017 |

Mitä ulkonäkövikoja toisesssa silloin oli?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä ymmärtänyt semmoisia ihmisiä jotka antaa pakit ulkonäön takia. Eikö sen luonteen pitäisi olla kaikista tärkein ?esim. nyt vaikka joku mies olisi muuten täydellinen mutta tämän hampaat häiritsevät hirveästi.

Tiedän nimittäin erään neidin joka antaa pakkeja miehille pienistäkin syistä vaikka itse ei ole lähelläkään missiä.

Taasko tämä alkaa? Ei kai se luonne sulje pois ulkonäön tärkeyttä? Itse ainakin haluan parisuhteessa myös seksiä, ja seksiä haluan vain miehen kanssa, jonka koen puoleensavetäväksi. Eli miehellä pitää olla sekä minua miellyttävä ulkonäkö että samanlainen arvomaailma ja sellainen luonne, että sovimme yhteen.

Vierailija
42/48 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Aina onn ollut muitakin syitä kuin ulkonäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi kivannäköisen, hyvässä asemassa olevan ja miellyttävän, hauskan miehen kanssa kerran treffeillä, mutta kun hän oli niin pikkuinen.   Ei vaan pysty. Vika siis  minussa, ei hänessä.

Muutoin en ole pelkästään ulkonäön takia antanut pakkeja, yleensä ei vaan ole kiinnostanut.

Yksi oli lähes hampaaton ja haisi pahalle, mutta hänellä oli paljon muitakin ongelmia...

Vierailija
44/48 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänä esimerkkinä Ruotsin Madden mies Chris O#neill, jota niin monet pitävät epäsympaattisen näköisenä. Minun silmääni Chris on aina ollut todella komea, sexy ja miellyttävän oloinen. (en tienenkään kehtaisi sanoa tätä missään ääneen).

Minäkin tykkään Chrisistä!

Vierailija
45/48 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä ymmärtänyt semmoisia ihmisiä jotka antaa pakit ulkonäön takia. Eikö sen luonteen pitäisi olla kaikista tärkein ?esim. nyt vaikka joku mies olisi muuten täydellinen mutta tämän hampaat häiritsevät hirveästi.

Tiedän nimittäin erään neidin joka antaa pakkeja miehille pienistäkin syistä vaikka itse ei ole lähelläkään missiä.

Luonteen merkitys on vahvasti yliarvioitu. Kaverin voi sillä perusteella valitakin, mutta kumppanin kanssa pitäisi kyetä menemään petiinkin.

Ja jos tietämäsi neiti ei kerran ole kiinnostunut niistä miehistä, niin miksi hänen pitäisi heidän kanssaan olla? Eihän se tee toisesta yhtään se haluttavampaa vaikka asianomainen itse olisi minkä näköinen tahansa.

Vierailija
46/48 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Jos toinen ei ole puoleensavetävä - siis myös miehenä ja seksuaalisesti eikä vain kaverina, niin ei sellaisesta mitään tule. Ei kyse ole mistään tietyistä asioista, joita taas kerran ilmeisesti odotetaan (lyhyys, pieni leuka, kaljuuntuvat hiukset jne) vaan riittää, että jokin asia pistää väärällä tavalla silmään TAI olemuksesta puuttuu se jokin, mikä herättää kiinnostuksen.

Esimerkkinä: Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa on tänä vuonna Markus, joka on sinänsä ihan hyvännäköinen mies. Minulle hänen suunsa on kuitenkin sen näköinen, etten voisi kuvitellakaan haluavani häntä. Monen muun mielestä se on, päinvastoin, hyvinkin kaunis.

Ja kerron nyt varmuuden vuoksi heti alkuun, etten koskaan ole antanut pakkeja siksi, että mies olisi ollut muuten hyvä mutta liian lyhyt, tai muuten hyvä mutta liian kalju, tai muuten hyvä mutta liian pienileukainen, tai muuten hyvä mutta hänellä ei ollut matala ääni.

Koet pienileukaisuuden, kaljuuden ja lyhyyden huonoina asioina, mutta et anna niiden perusteella pakkeja? Vai miksi ihmeessä otit ne esiin? Eihän alotuksessa puhuttu mitään sellasista

Eiköhän tästä tule taas ketju, jossa yksi vakiojankuttaja alkaa jankuttaa kuinka naisille ei kelpaa pienileukaiset, lyhyet, kaljut miehet. Ennakoin jo sitä. En itse koe niitä huonoina asioina, olen ollut elämäni aikana syvästi rakastunut kahteenkin lyhyeen kaljuuntuvaan mieheen, joiden leuan en muista olleen erityisen jykevä.

Eli olet ilmeisesti vakiojankuttajan vastajankuttaja ja halusit päästä jankuttamaan ennen kuin toinen ehtii?

Vierailija
47/48 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kaikki on pakkeja? Jos joku tulee vonkaamaan baarissa ja sanon ei niin annanko pakit?

Samaa mietin. Tai jos nettideiteissä ei kiinnostu jostain koska hän ei näytä ollenkaan kiinnostavalta, niin onko nekin pakit? Hankalaksi menisi, jos niin ei saisi tehdä.

Ei kai joku tinderin selailu ole = treffit ja kiinnostumattomuus = pakit?

Tai no, kyllähän ne jotkut mielestään "seurustelevat" ja ovat "parisuhteessa" kun kirjoittelevat netissä eivätkä ole koskaan edes tavanneet......

Vierailija
48/48 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kaikki on pakkeja? Jos joku tulee vonkaamaan baarissa ja sanon ei niin annanko pakit?

Kyllä ja jos sanot ei vonkaajan ulkonäön takia, lasketaan se tähän keskusteluun

ap

Entä Tinder jossa toisinaan ei jaksa katsoa profiilia vaan suoraan heittää raksin kun kuva on epäselvä?

Silloinhan syynä on epäselvä kuva eikä vääränlainen ulkonäkö

Totta en ajatellut kunnolla. Aamukahvi kesken vielä. No olen minä siellä tinderissä varmasti ihan ulkonäön takia myös valikoinut.

Mutta tinderissä et "anna pakkeja" kaikille joille et sitä sydäntä heitä. Muuten se olisi sama kuin antaisit pakit kaikille kadulla vastaan tuleville joita et tiedä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi