Oletko koskaan antanut pakkeja pelkästään ulkonäön takia?
Kommentit (48)
Tottakai. Jos toinen ei ole puoleensavetävä - siis myös miehenä ja seksuaalisesti eikä vain kaverina, niin ei sellaisesta mitään tule. Ei kyse ole mistään tietyistä asioista, joita taas kerran ilmeisesti odotetaan (lyhyys, pieni leuka, kaljuuntuvat hiukset jne) vaan riittää, että jokin asia pistää väärällä tavalla silmään TAI olemuksesta puuttuu se jokin, mikä herättää kiinnostuksen.
Esimerkkinä: Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa on tänä vuonna Markus, joka on sinänsä ihan hyvännäköinen mies. Minulle hänen suunsa on kuitenkin sen näköinen, etten voisi kuvitellakaan haluavani häntä. Monen muun mielestä se on, päinvastoin, hyvinkin kaunis.
Ja kerron nyt varmuuden vuoksi heti alkuun, etten koskaan ole antanut pakkeja siksi, että mies olisi ollut muuten hyvä mutta liian lyhyt, tai muuten hyvä mutta liian kalju, tai muuten hyvä mutta liian pienileukainen, tai muuten hyvä mutta hänellä ei ollut matala ääni.
Kävin treffeillä miehen kanssa, joka oli tavallisen näköinen (eli ei vielä mikään turn off), mutta olemukseltaan muuten aivan ryhditön. Sellainen liikkumaton.
Muuten ei ole mielestäni sellaista yksiselitteistä, mikä miellyttää ja mikä ei. Se riippuu kokonaisuudesta.
Kyllä ja nimenomaan ulkonäön vuoksi. Treffi-ilmossa on kuvissa nuorekas ja kaunis nainen, IRL taas ... no jotain muuta kuin demo antoi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Jos toinen ei ole puoleensavetävä - siis myös miehenä ja seksuaalisesti eikä vain kaverina, niin ei sellaisesta mitään tule. Ei kyse ole mistään tietyistä asioista, joita taas kerran ilmeisesti odotetaan (lyhyys, pieni leuka, kaljuuntuvat hiukset jne) vaan riittää, että jokin asia pistää väärällä tavalla silmään TAI olemuksesta puuttuu se jokin, mikä herättää kiinnostuksen.
Esimerkkinä: Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa on tänä vuonna Markus, joka on sinänsä ihan hyvännäköinen mies. Minulle hänen suunsa on kuitenkin sen näköinen, etten voisi kuvitellakaan haluavani häntä. Monen muun mielestä se on, päinvastoin, hyvinkin kaunis.
Ja kerron nyt varmuuden vuoksi heti alkuun, etten koskaan ole antanut pakkeja siksi, että mies olisi ollut muuten hyvä mutta liian lyhyt, tai muuten hyvä mutta liian kalju, tai muuten hyvä mutta liian pienileukainen, tai muuten hyvä mutta hänellä ei ollut matala ääni.
Koet pienileukaisuuden, kaljuuden ja lyhyyden huonoina asioina, mutta et anna niiden perusteella pakkeja? Vai miksi ihmeessä otit ne esiin? Eihän alotuksessa puhuttu mitään sellasista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koet pienileukaisuuden, kaljuuden ja lyhyyden huonoina asioina, mutta et anna niiden perusteella pakkeja? Vai miksi ihmeessä otit ne esiin? Eihän alotuksessa puhuttu mitään sellasista
Eiköhän tästä tule taas ketju, jossa yksi vakiojankuttaja alkaa jankuttaa kuinka naisille ei kelpaa pienileukaiset, lyhyet, kaljut miehet. Ennakoin jo sitä. En itse koe niitä huonoina asioina, olen ollut elämäni aikana syvästi rakastunut kahteenkin lyhyeen kaljuuntuvaan mieheen, joiden leuan en muista olleen erityisen jykevä.
Vierailija kirjoitti:
Perjaatteessa, ei ollut mitään vikaa ihan komea, mutta ei ollut mun tyyppinen ja en kokenut fyysistä vetoa.
Perjaate? Et voi olla tosissas.
Olen. Huonot hampaat, huono iho, epämääräinen olemus. Näitä näkee baarissa yllättävän paljon enkä edes käy missään lähiräkälässä.
Nämä kaikki ovat vielä asioita, joille ihminen voisi tehdä itse jotain niin mielestäni kertoo myös elämänhallinnasta tai ainakin itsestä välittämisestä jotain.
Mitkä kaikki on pakkeja? Jos joku tulee vonkaamaan baarissa ja sanon ei niin annanko pakit?
Työpaikallani on nuorehko nainen jolla muhkeat rinnat, mutta niin paksut potkat ja vyötärö kadonnut jo aikaa sitten. Eli siis melkoylipainoinen. Tämä ei ollut se pointti, kun on vielä päällekäyvä inttäjä. Haluan piiloutua kun nainen yrittää taas lähestyä, miksi olin edes kohtelias..
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kaikki on pakkeja? Jos joku tulee vonkaamaan baarissa ja sanon ei niin annanko pakit?
Kyllä ja jos sanot ei vonkaajan ulkonäön takia, lasketaan se tähän keskusteluun
ap
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Tai jos nettideiteissä ei kiinnostu jostain koska hän ei näytä ollenkaan kiinnostavalta, niin onko nekin pakit? Hankalaksi menisi, jos niin ei saisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä sitten haet? Selväähän on, että jokainen on antanut lukemattomat pakit pelkästään ulkonäön perusteella, jos yhtään on käynyt baareissa tai ollut nettideiteillä. Ulkonäköhän on molemmissa se ensimmäinen asia, jonka perusteella päätellään, voisiko kiinnostusta olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä sitten haet? Selväähän on, että jokainen on antanut lukemattomat pakit pelkästään ulkonäön perusteella, jos yhtään on käynyt baareissa tai ollut nettideiteillä. Ulkonäköhän on molemmissa se ensimmäinen asia, jonka perusteella päätellään, voisiko kiinnostusta olla.
Siis tarkoitin: Mitä sitten tällä keskustelulla haet?
Jos henkilö on tuntematon, niin ulkonäkö on isossa roolissa pakkien antamisessa, välillä 100%. Tutuissakin voinolla isossa roolissa.
Minulla on mies, jonka ulkonäköön, kasvoihin ja ilmeisiin ihastuin heti. Nyt vuosia naimisissa ollessamme vieläkin ne joka päivä jämmästyttävät minua, että miten joku voikin näyttää niin ihanalta. Eli joku vain on Se Oikea siinäkin suhteessa, muut epämääräisesti vääriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Tai jos nettideiteissä ei kiinnostu jostain koska hän ei näytä ollenkaan kiinnostavalta, niin onko nekin pakit? Hankalaksi menisi, jos niin ei saisi tehdä.
Häh? Missä sanotaan, että niin ei saisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mua kiinnostaa, että mistä tekijöistä kiinnostuksen puute syntyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Missä sanotaan, että niin ei saisi tehdä?
yritän vaan ymmärtää aloittajan avausta aiheesta. Tulee väistämättä mieleen, että hänen mielestään pakkeja ei saisi antaa pelkästään ulkonäön takia. Mutta ehkä hän itse tulee selittämään, mitä hän tällä ketjulla ajaa takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Entä Tinder jossa toisinaan ei jaksa katsoa profiilia vaan suoraan heittää raksin kun kuva on epäselvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mua kiinnostaa, että mistä tekijöistä kiinnostuksen puute syntyy
No minulle se syntyy siis siitä, etten koe miestä puoleensavetäväksi. Ei ole olemassa listaa sellaisista piirteistä, jotka juuri minulle olisivat aina turnoff, ellei sellaiseksi lasketa nimenomaan liian "sensuellia" suuta kuten ETA:n Markuksella.
Perjaatteessa, ei ollut mitään vikaa ihan komea, mutta ei ollut mun tyyppinen ja en kokenut fyysistä vetoa.