Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko antanut sukulaismiehelle?

Vierailija
07.09.2017 |

Tuntuiko jotenkin erilaiselta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ei.

Vierailija
2/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttö antoi joskus mökillä. Oltiin ensin saunassa ja siitä piha aittaan. Tyttö ei ensikertalainen mutta itse olin. Oli jännää. Ikää 15 itellä ja likka 16.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö antoi joskus mökillä. Oltiin ensin saunassa ja siitä piha aittaan. Tyttö ei ensikertalainen mutta itse olin. Oli jännää. Ikää 15 itellä ja likka 16.

Tuliko seksistä jotain? Laukesitteko?

Minä himoitsin joskus muodokasta , tummaa serkkutyttöäni, mutta se jäi valitettavasti siihen. Olimme vielä  murkkuiässä yhdessä heidän mökillään saunassakin, uimapuvuissa kyllä ja katselin häntä himoiten pikku bikineissään. Joskus vakoilin häntä vähän alastikin oven raosta pesulla ollessaan.Kyllä hänkin uimahousuihini päin vilkuili, mutta ei kumpikaan uskaltanut koskaan tehdä mitään asialle. Minä kuvittelin tietenkin yksin sängyssä häntä kun masturboin.

Vierailija
4/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko seksistä jotain? Laukesitteko?

Minä himoitsin joskus muodokasta , tummaa serkkutyttöäni, mutta se jäi valitettavasti siihen. Olimme vielä  murkkuiässä yhdessä heidän mökillään saunassakin, uimapuvuissa kyllä ja katselin häntä himoiten pikku bikineissään. Joskus vakoilin häntä vähän alastikin oven raosta pesulla ollessaan.Kyllä hänkin uimahousuihini päin vilkuili, mutta ei kumpikaan uskaltanut koskaan tehdä mitään asialle. Minä kuvittelin tietenkin yksin sängyssä häntä kun masturboin.

Hän käytti jo tuossa iässä pillereitä vaikka tosin ei tullut itsellä mieleen edes ehkäisy. Sellaista ujoa kopelointia se oli. Ekaa kertaa suutelin rintoja. Laukesin kyllä sisälle. Serkku ei tullut. Häntäkin jännitti paljon ja muistan vieläkin kun oli niin punastunut kun voi olla.

Vierailija
5/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin sedälleni (vamppasin). Hänen vaimonsa nukkui makkarissa ja setä pani minua keittiön pirttpenkillä takaa päin. Aika nuori ja nätti olin silloin ja setä 30 v vanhempi.

Vierailija
6/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja tuntui todellakin erilaiselta :). Serkullani on paksuin kulli, mitä missään olen nähnyt. Pituutta ei varmaan ole 15 cm enempää mutta halkaisijaa kyllä yli 7 cm. Ei mahdu suuhun! Kyllä sai kostutella ja vlmistella.

Vierailija
7/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7cm! Ehkä ympärys. Oluttuopin pohja on 6cm...

Vierailija
8/23 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pentu nukkumaan! kirjoitti:

7cm! Ehkä ympärys. Oluttuopin pohja on 6cm...

Niin? Kyseessä on PAKSU vehje eikä mikään kikkeli.

Vierailija
9/23 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitin enon kanssa uteliaisuuttani kokeilin että miltä vanhan ukon kanssa seksi tuntuu. ei se kovin kummoiselta tuntunut.

Vierailija
10/23 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdelle sukulaispojalle olen antanut. pojalla oli kohtuullisen iso penis, joka seisoi kovana. rakasteun jälkeen oli paikat jonkin aikaa kipeinä ja tulee toisinaan muisteltua asiaa. 

Vierailija
11/23 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva vanhoja sukulaisukkoja on kiusata. Vähän vahingossa vilauttaa ja menee saunomaan niiden kanssa... Kerran menin 70+ isän veljen ja hänen vaimonsa kanssa saunaan. Ei erillistä pesuhuonetta ja kannettu vesi + pata. Pariskunta lauteilla ja pesin vadissa hiuksia pylly pystyssä lauteille päin ja vähän jalat leveällä. Hyvin alkoi nousemaan vanhankin käärmeen pää ;-)

Vierailija
12/23 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hyvin kauan sitten serkun kanssa oli käsi ja suuseksiä.

Ja tuo meni kyllä nousuhumalan piikkiin.

Juttu eteni hartioiden hieronnasta rintojen hierontaan, tästä lämmeenä päästin kundin sormipeleille. Oman orgasmin jälkeen tarjoilin hänenne suihinoton - loppuun saakka. Ja sain kuullu että oli eka joka oli hoitanut suihinottamalla hänet loppuun saakka.

Vierailija
13/23 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljelle annoin. Olin 16 ja velipoika 13. Olisiko kolmas tai neljäs tökkäisy, kun sylkäisi se pyssy.

Vierailija
14/23 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen serkkuja nussinut 4 kappaletta joista kahta oon, sitä toista aloitin nussimaan sen pillussa ei ollut vielä karvoja kun tehtiin eka kerran sen isosiskon pilluun en saanut mahtumaan. Joten siirryin takas nuoremman peiton alle. Olin töissä renkinä siinä tyttöjen kotona heidän isälleen

Vierailija
15/23 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo oli kiva kuulla  miksei se isosiskoon mennyt

Vierailija
16/23 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen serkkuja nussinut 4 kappaletta joista kahta oon, sitä toista aloitin nussimaan sen pillussa ei ollut vielä karvoja kun tehtiin eka kerran sen isosiskon pilluun en saanut mahtumaan. Joten siirryin takas nuoremman peiton alle. Olin töissä renkinä siinä tyttöjen kotona heidän isälleen

Eiköhän tällainen ollut ihan normimeininki vielä 1900-luvun alkuvuosikymmenillä. Rengit alkoi olla vähissä siinä vuosisadan tai vuosituhannen viimeisillä vuosikymmenillä

Vierailija
17/23 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onhan sitä varmasti vieläkin tietyissä uskonlahkoissa. Kuuluitteko heihin?

Vierailija
18/23 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 v nainen . Olen antanut pillua serkulleni , olin silloin 16 ja vähän yli ja serkkuni 24 , istuimme huoneessani kun äitini tuli sinne ja sanoi että , lähdetään rannalle , uimaan ja paistamaan makkaraa , kysyi lähdemmekö me , sanoin ei huvita ja serkkuni sanoi samoin . Minulla oli päälläni vain lyhyt hame ja paita . Serkkuni oli käyttänyt minulta , sada koskea tisseihin ja pilluun , nyt sanoin hänelle että , nyt saat koittaa , hän oli innoissaan , riisui pöksyt ja katsoi pilluani , nätti sanoi ja työnsi sormensa sinne . Minulla ei ollut siellä ennen mitään , olin neitsyt . Hän laittoi minut selälleen ja nuoli pilluani , kysyi saanko tulla päälle , minä tule vaan makoilemaan siihen , hän oli ottanut housut pois ja hänellä seisoi . Hän tuli päälleni ja tunsin kun hän alkoi työntämään , sitä pilluuni , sanoin en minä tätä tarkoittanut , mutta hän alkoi liikkua pillussani ja työnsi syvemmälle , sattui , kohta se oli kokonaan sisällä ja hän työnteli edestakaisin jonkin aikaa ja lopetti ja veti sen pois , kokeilin pilluani , sieltä valui jotain ja sormet tulivat vereen , säikähdi että , jotain oli mennyt rikki . Serkkuni sanoi , immenkalvo meni puhki , kun sä olit neitsyt . Kyllähän minä annoin hänelle pillua vielä monta kertaa ja vielä nytkin olemme tavanneet , vaikka molemmat olemme naimisissa .

Vierailija
19/23 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piken Tiina kirjoitti:

Olen 46 v nainen . Olen antanut pillua serkulleni , olin silloin 16 ja vähän yli ja serkkuni 24 , istuimme huoneessani kun äitini tuli sinne ja sanoi että , lähdetään rannalle , uimaan ja paistamaan makkaraa , kysyi lähdemmekö me , sanoin ei huvita ja serkkuni sanoi samoin . Minulla oli päälläni vain lyhyt hame ja paita . Serkkuni oli käyttänyt minulta , sada koskea tisseihin ja pilluun , nyt sanoin hänelle että , nyt saat koittaa , hän oli innoissaan , riisui pöksyt ja katsoi pilluani , nätti sanoi ja työnsi sormensa sinne . Minulla ei ollut siellä ennen mitään , olin neitsyt . Hän laittoi minut selälleen ja nuoli pilluani , kysyi saanko tulla päälle , minä tule vaan makoilemaan siihen , hän oli ottanut housut pois ja hänellä seisoi . Hän tuli päälleni ja tunsin kun hän alkoi työntämään , sitä pilluuni , sanoin en minä tätä tarkoittanut , mutta hän alkoi liikkua pillussani ja työnsi syvemmälle , sattui , kohta se oli kokonaan sisällä ja hän työnteli edestakaisin jonkin aikaa ja lopetti ja veti sen pois , kokeilin pilluani , sieltä valui jotain ja sormet tulivat vereen , säikähdi että , jotain oli mennyt rikki . Serkkuni sanoi , immenkalvo meni puhki , kun sä olit neitsyt . Kyllähän minä annoin hänelle pillua vielä monta kertaa ja vielä nytkin olemme tavanneet , vaikka molemmat olemme naimisissa .

Kysyttiin simppelisti, johon voi vastata kyllä tai ei. Ei pyydetty fantsuilemaan aiheesta

Vierailija
20/23 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut serkkupojalle mummolan aitan ylisillä 15-vuotiaana, serkku oli 17-18. Useamman kerran kesäloman aikana. Sen jälkeen eikä ennen sitä ole homoilu mua kiinnostanut. Mutta upeeta se silloin oli tuona nuoruuden kuumana kesänä. M32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän