Voiko särkylääkkeelle olla immuuni?
En käytä särkylääkkeitä enkä syö muitakaan lääkkeitä. Ensinnäkin siksi, että minulla on vain harvoin kipuja (ehkä jotain päänsärkyä tms) ja toisekseen, koska minusta särkylääkkeistä ei vaan ole minulle mitään apua.
Mistään lääketoleranssista ei siis ole kyse kun en käytä. Minusta särkylääkkeet eivät vain toimi minulle. Päänsärky lähtee ajan kanssa lepäämällä yhtä nopeasti ilman särkylääkettä kuin särkylääkkeellä, en huomaa mitään eroa. Sama muiden kipujen kanssa, kaikki on vaan kärsittävä kärsivällisesti. Aivan sama ottaako jotain särkylääkettä tai ei, joten olen alkanut epäilemään, että olen jotenkin immuuni särkylääkkeelle. Voiko jollain ihmisillä olla näin?
Nyt siis puhutaan normisärkylääkkeistä bur4na ym. Varmaan on niitä vahvojakin, sillä lähtis kivut ja taju, mutta sellasiin ei ole ollut tarvetta joten ei kokemusta.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki lääkkeet tehoa kaikille. Otatko tarpeeksi lääkettä kerralla. Itse käytän esim päänsäryn alkuoireisiin panadol 1 g tai burana 400mg. Jos kipu ehtii päälle niin otan buranaa 600 mg.
Ahaa, otan siis väärään aikaan ja liian vähän. Otan lääkettä vasta sitten kun kipu on kovimmillaan ja yhden sellasen tavallisen ilman reseptiä ostettavan (400mg?).
Ei kaikki lääkkeet tehoa kaikille. Otatko tarpeeksi lääkettä kerralla. Itse käytän esim päänsäryn alkuoireisiin panadol 1 g tai burana 400mg. Jos kipu ehtii päälle niin otan buranaa 600 mg.