Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää semmoisen työpaikan jossa ei tarvitse tehdä mitään?

Vierailija
07.09.2017 |

Olen ollut yö päivystäjänä päihdetyössä kohta 7 vuotta ennen töitä oli yössä joku 1.5 tuntia plus satunnainen hätätilanne jolloin ensiapua ja ambulansin soitto. Muuten sain olla netissä ja torkkua koko vuoron mutta nyt uusi pomo teettää paperityötä minulle. Olen ajatellut vaihtaa työpaikkaa. En tykkää "hikoilla" eli mikä työ olisi että saisin vain nettiä selata ja rentoutua koko vuoron.
Onko esim. Vartijan työ semmoinen ettei tarvitse tehdä paljoo mitään?
Ihan maksimissaan saa olla 2 tuntia työntekoa per 8 tunnin vuoro.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt päästiin muakin kiinnostavaan aiheeseen.

Nykyisessä työssä on vittumaista kun ei pysty selaamaan nettiä kun tietokoneen ruutu on käytävälle päin missä kulkee asiakkaita ja muita työntekijöitä.

Vierailija
2/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkadianmäeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta osakeyhtiö ja palkkaa itsesi.

Vierailija
4/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä työpaikallani oli joku huoltomies tai sentapainen, joka oli itsekin tylsistynyt, kun sai aina suurimman osan päivästä vain istua ja pyöritellä peukaloita.

Vierailija
5/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vaaleissa ehdolle

Vierailija
6/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntouttava työtoiminta. Siellä ei tarvitse tehdä mitään, jos ei itse tahdo.

Vierailija
7/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtionhallinnosta.

Vierailija
8/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä työpaikallani oli joku huoltomies tai sentapainen, joka oli itsekin tylsistynyt, kun sai aina suurimman osan päivästä vain istua ja pyöritellä peukaloita.

Mielikuvituksen puutetta sanoisin.

Kyllähän netistä löytyy vaikka mitä luettavaa. Jos taas netti ei kiinnosta niin olisi ehkä voinut lukea kirjoja?

En edes pysty samaistumaan henkilöihin joilla on oikeasti kiinnostava työ mitä haluavat tehdä :D

Mulle työ on 8h ajan tappamista ja rahan saamista.

Vierailija
9/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullin kesätyöt. Ei omaa kokemusta, mutta tuttavan.

Vierailija
10/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin valvojan ei tarvitse hikoilla. Voi olla kyllä aika tylsää.

Vierailija
11/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallin valvojan ei tarvitse hikoilla. Voi olla kyllä aika tylsää.

Tämä on ehkä huono työ ihmiselle joka haluaisi selata nettiä koska olet vastuussa ihmishengistä ja sun pitää seurata uimahallin käyttäjiä.

Vierailija
12/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion hommissa on vielä jäänteinä työpaikkoja, jossa ei välillä ole pitkiin aikoihin mitään tekemistä. Olen kuunnellut, kun valtion hommissa on itse kertonut ja suorastaan joskus valittanutkin töiden vähäisyyttä, ja että on ikävää vaan selailla nettiä työpäivän ratokseen.

Vierailija
13/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtion hommissa on vielä jäänteinä työpaikkoja, jossa ei välillä ole pitkiin aikoihin mitään tekemistä. Olen kuunnellut, kun valtion hommissa on itse kertonut ja suorastaan joskus valittanutkin töiden vähäisyyttä, ja että on ikävää vaan selailla nettiä työpäivän ratokseen.

Ihmisiä on monenlaisia.

Varmaan sellaisille ekstroverteille on ikävää työ missä ei ole paljoa tekemistä.

Minulle taas rauhallisena introverttina on ikävää työ missä pitää koko ajan tehdä jotain ja olla esim asiakkaiden kanssa tekemisissä puhelimitse ja kasvokkain. Olen liian uupunut töiden jälkeen.

Vierailija
14/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan asian ytimessä........

Vierailija
15/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttisin itse myös jonkun suojatyön. Luulin jo päässeeni sellaiseen, mutta sitten tuli työpisteen vaihto, eikä uudessa paikassa saa istuskella kuin max tunnin päivässä taukojen lisäksi. Haaveissa taas etsiä joku uusi paikka. Toisaalta haluan, että jotain on tehtävänä, mutta jos on tottunut hyvälle, tuntuu suurelta vääryydeltä, että joutuu saman rahan eteen tekemään paljon enemmän töitä. Ensimmäisessä paikassa tuntui oikeastaan kuin olisi ollut vuorotteluvapaalla. Kävin töissä vain sosialisoitumassa, ja siinä sivussa muka puuhailemassa jotain.

Vierailija
16/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen puoli

Vierailija
17/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kassatyö olisi ihan vihoviimeinen mihin suostuisin koska siinä olet jatkuvasti esillä etkä voi juuri edes vilkaista kännykkääsi ilman että asiakas on edessä vaatimassa palvelua.

Paras olisi oma työhuone ja vapaa netin selaamis rauha.

Vierailija
18/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekkaat paskiaiset, minulle ei koskaa ole ollut tarjolla muita töitä kuin raadantaa alimitoitetulla ajalla.

Vierailija
19/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oma työpanos voi olla palkkaan verrattavissa.

Jos mä saan surkeat 1670€ käteen niin en mä halua myöskään raataa sen eteen.

Hirveän usein se menee vieläpä niin päin että mitä pienempi palkka niin sitä enemmän töitä..

Vierailija
20/43 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kelpais vaikka pavonheskan mättäminen kunhan ei tarviis jutella kellekään yhtään mitään. Sosiaaliset kontaktit sit erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi