Ärsyttävä Telia ja sen sähköpostilaskut
Tuleeko teille Telian laskut aina ihan ajallaan sähköpostiin? Tässä tapauksessa on kyse Cmore-kanavapaketista. Olen tilannut sen kaksi kertaa nähdäkseni Game of Thronesin kauden. Viime kesänä laskuja ei tullut ollenkaan sähköpostiin vaikka soitinkin Telialle eli oli pakko siirtyä paperilaskutukseen. Tänä kesänä minulla on eri sähköpostiosoite ja uusi läppäri eikä sähköpostilaskuja tule taaskaan?! eli vian on pakko olla Telian päässä. Onko se oikeasti näin onneton firma nykyään? Kysyn kokemuksia ennen kuin otan taas vihaista puhelua asiakaspalveluun.
Kommentit (28)
Olethan katsonut roskapostikansion? Mulla kännykkäliittymä Telian kautta ja jo monta vuotta on laskut tulleet ajallaan. Pääsetkö kirjautumaan omiin tietoihin missä näkisit avoinna olevat laskut
Joo ja e-lasku ei onnistu, ei millään!
Nettipankista se löytyy kyllä ja sopimuspyynnön olen laittanut puolenkymmentä kertaa.
Kun ei niin ei. Melko takapajuista. Ainoa lasku, mikä pitää muistaa sähköpostista onkia.
Eivät ole menneet roskapostikansioon. Tilasin cmoren koska haluan katsoa leffat ja sarjat kaapelitv:n, en netin kautta.
Ap
E-lasku. Itsellä oli hyvin pitkään vaikeuksia saada e-lasku toimimaan, mutta nyt se on tullut jo pari vuotta suoraan nettipankkiin.
Sähköposti lasku on kaikkein huonoin, kun se hukkuu roskapostiin, varsinkin telian omassa sähköpostissa, kun siinä ei roskaposti suotimet toimi mitenkään.
Katsoin Telian Omilta sivuilta, siellä näkyy että on kaapelikortti ja kanavapaketti mutta cmoren laskut eivät näy siellä. Kai se on sitten soitettava.
Ap
Minulle ei myöskään tule e-lasku.vaihdoin paperiseksi - sekään ei tullut. Vaikeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille Telian laskut aina ihan ajallaan sähköpostiin? Tässä tapauksessa on kyse Cmore-kanavapaketista. Olen tilannut sen kaksi kertaa nähdäkseni Game of Thronesin kauden. Viime kesänä laskuja ei tullut ollenkaan sähköpostiin vaikka soitinkin Telialle eli oli pakko siirtyä paperilaskutukseen. Tänä kesänä minulla on eri sähköpostiosoite ja uusi läppäri eikä sähköpostilaskuja tule taaskaan?! eli vian on pakko olla Telian päässä. Onko se oikeasti näin onneton firma nykyään? Kysyn kokemuksia ennen kuin otan taas vihaista puhelua asiakaspalveluun.
Hei! Kuulostaapa kummalliselta. Kyse siis kaapeli-TV-kortille tilatusta kanavapaketista? Mitään yleistä vikaa ei ole tiedossa, joten kannattaa tosiaan ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme: http://bit.ly/2xIuwVb
Sitä kautta voimme tarkistaa, että sähköpostiosoite on syötetty varmasti oikein ja että lasku on lähtenyt järjestelmistämme.
// Ilari@TeliaPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
TeliaPartio kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille Telian laskut aina ihan ajallaan sähköpostiin? Tässä tapauksessa on kyse Cmore-kanavapaketista. Olen tilannut sen kaksi kertaa nähdäkseni Game of Thronesin kauden. Viime kesänä laskuja ei tullut ollenkaan sähköpostiin vaikka soitinkin Telialle eli oli pakko siirtyä paperilaskutukseen. Tänä kesänä minulla on eri sähköpostiosoite ja uusi läppäri eikä sähköpostilaskuja tule taaskaan?! eli vian on pakko olla Telian päässä. Onko se oikeasti näin onneton firma nykyään? Kysyn kokemuksia ennen kuin otan taas vihaista puhelua asiakaspalveluun.
Hei! Kuulostaapa kummalliselta. Kyse siis kaapeli-TV-kortille tilatusta kanavapaketista? Mitään yleistä vikaa ei ole tiedossa, joten kannattaa tosiaan ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme: http://bit.ly/2xIuwVb
Sitä kautta voimme tarkistaa, että sähköpostiosoite on syötetty varmasti oikein ja että lasku on lähtenyt järjestelmistämme.
// Ilari@TeliaPartio
Mikä siinä on, että teiltä on hyvin hyvin hyvin vaikeaa saada sitä E-laskua? Luulin olevani ainoa, joka jo luovutti e-laskun pyytämisen, kun kuuden yrityksenkään jälkeen homma ei toimi, mutta näköjään muillakin samaa ongelmaa. Kysyin asiaa jo silloin aiemmin ennen luovutusta asiakaspalvelustannekin, mutta vastaus oli yhtä tyhjän kanssa, eli neuvottiin miten se tilataan nettipankin kautta, jonka olin siis jo tehnyt lukuisia kertoja ilman mitään vaikutusta vaikka minkään toisen yrityksen kanssa ei ole ollut ongelmaa.
Ihana tuo, että on uusi läppäri. <3 Ei se lasku varmaan ole osannut löytää tietään perille sinne uuteen läppäriin. :)
TeliaPartio kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille Telian laskut aina ihan ajallaan sähköpostiin? Tässä tapauksessa on kyse Cmore-kanavapaketista. Olen tilannut sen kaksi kertaa nähdäkseni Game of Thronesin kauden. Viime kesänä laskuja ei tullut ollenkaan sähköpostiin vaikka soitinkin Telialle eli oli pakko siirtyä paperilaskutukseen. Tänä kesänä minulla on eri sähköpostiosoite ja uusi läppäri eikä sähköpostilaskuja tule taaskaan?! eli vian on pakko olla Telian päässä. Onko se oikeasti näin onneton firma nykyään? Kysyn kokemuksia ennen kuin otan taas vihaista puhelua asiakaspalveluun.
Hei! Kuulostaapa kummalliselta. Kyse siis kaapeli-TV-kortille tilatusta kanavapaketista? Mitään yleistä vikaa ei ole tiedossa, joten kannattaa tosiaan ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme: http://bit.ly/2xIuwVb
Sitä kautta voimme tarkistaa, että sähköpostiosoite on syötetty varmasti oikein ja että lasku on lähtenyt järjestelmistämme.
// Ilari@TeliaPartio
Kyllä kummallisia olette te, ja teidän surkea yhtiönne.
TeliaPartio kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille Telian laskut aina ihan ajallaan sähköpostiin? Tässä tapauksessa on kyse Cmore-kanavapaketista. Olen tilannut sen kaksi kertaa nähdäkseni Game of Thronesin kauden. Viime kesänä laskuja ei tullut ollenkaan sähköpostiin vaikka soitinkin Telialle eli oli pakko siirtyä paperilaskutukseen. Tänä kesänä minulla on eri sähköpostiosoite ja uusi läppäri eikä sähköpostilaskuja tule taaskaan?! eli vian on pakko olla Telian päässä. Onko se oikeasti näin onneton firma nykyään? Kysyn kokemuksia ennen kuin otan taas vihaista puhelua asiakaspalveluun.
Hei! Kuulostaapa kummalliselta. Kyse siis kaapeli-TV-kortille tilatusta kanavapaketista? Mitään yleistä vikaa ei ole tiedossa, joten kannattaa tosiaan ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme: http://bit.ly/2xIuwVb
Sitä kautta voimme tarkistaa, että sähköpostiosoite on syötetty varmasti oikein ja että lasku on lähtenyt järjestelmistämme.
// Ilari@TeliaPartio
Kommentoin äsken e-laskun vaikeuden saamista ja tuli vielä mieleen, että miksi ihmeessä ohjeistatte käyttämään bit.ly uudelleen ohjaavaa osoitetta? Käyttäjä ei voi millään tietää minne linkki vie, ja yleisellä tasolla tuollaisten linkkien klikkaamisessa ei ole mitään järkeä, ja en millään ymmärrä miksi yritys ei suoraan linkkaisi omille sivuilleen.
Vierailija kirjoitti:
TeliaPartio kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille Telian laskut aina ihan ajallaan sähköpostiin? Tässä tapauksessa on kyse Cmore-kanavapaketista. Olen tilannut sen kaksi kertaa nähdäkseni Game of Thronesin kauden. Viime kesänä laskuja ei tullut ollenkaan sähköpostiin vaikka soitinkin Telialle eli oli pakko siirtyä paperilaskutukseen. Tänä kesänä minulla on eri sähköpostiosoite ja uusi läppäri eikä sähköpostilaskuja tule taaskaan?! eli vian on pakko olla Telian päässä. Onko se oikeasti näin onneton firma nykyään? Kysyn kokemuksia ennen kuin otan taas vihaista puhelua asiakaspalveluun.
Hei! Kuulostaapa kummalliselta. Kyse siis kaapeli-TV-kortille tilatusta kanavapaketista? Mitään yleistä vikaa ei ole tiedossa, joten kannattaa tosiaan ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme: http://bit.ly/2xIuwVb
Sitä kautta voimme tarkistaa, että sähköpostiosoite on syötetty varmasti oikein ja että lasku on lähtenyt järjestelmistämme.
// Ilari@TeliaPartio
Mikä siinä on, että teiltä on hyvin hyvin hyvin vaikeaa saada sitä E-laskua? Luulin olevani ainoa, joka jo luovutti e-laskun pyytämisen, kun kuuden yrityksenkään jälkeen homma ei toimi, mutta näköjään muillakin samaa ongelmaa. Kysyin asiaa jo silloin aiemmin ennen luovutusta asiakaspalvelustannekin, mutta vastaus oli yhtä tyhjän kanssa, eli neuvottiin miten se tilataan nettipankin kautta, jonka olin siis jo tehnyt lukuisia kertoja ilman mitään vaikutusta vaikka minkään toisen yrityksen kanssa ei ole ollut ongelmaa.
Ilman tarkempia tietoa on vaikea arvailla, mistä vika on sinun tapauksessa johtunut. Vikatilanteita toki esiintyy sekä meidän, että pankkien järjestelmissä, mutta ne pyritään korjaamaan mahdollisimman nopeasti. Asiakkaan osaksi jää sitten varmistaa, että tiedot on syötetty oikein riippuen siitä, onko kyse matkapuhelin-, laajakaista-, kaapeli-tv- vai rahoituslasku.
Kytkentäohjeet löytyvät tosiaan sivuiltamme ja tarvittaessa kannattaa ottaa yhteyttä vikapalveluumme, jotta pääsemme selvittämään asiaa tarkemmin.
// Ilari@TeliaPartio
Ps. linkin saikin upotettua sanaan. Tätä en äsken huomannut, joten sen vuoksi käytin bit.lyä. Nyt näyttää jo huomattavasti paremmalta :)
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Jätin kolme päivää sitten yhteydenottopyynnön aiheena littymän irtisanominen. Ei ole kuulunut soittoa. :)
Vierailija kirjoitti:
Jätin kolme päivää sitten yhteydenottopyynnön aiheena littymän irtisanominen. Ei ole kuulunut soittoa. :)
Hei! Normaalisti käsittelemme yhteydenottopyynnöt 48 tunnin sisällä, mutta tällä viikolla asiakaspalvelussa on ollut poikkeuksellisen kova ruuhka. Toivottavasti saat soiton mahdollisimman pian, pahoittelut viivästyksestä.
// Ilari@TeliaPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Telian laajakaistalasku tulee sähköpostiin aina ajallaan, ei ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja e-lasku ei onnistu, ei millään!
Nettipankista se löytyy kyllä ja sopimuspyynnön olen laittanut puolenkymmentä kertaa.
Kun ei niin ei. Melko takapajuista. Ainoa lasku, mikä pitää muistaa sähköpostista onkia.
Sama minulla. Telian kanssa ei vaan saanut E-laskua toimimaan pankkia vaihdettaessa. Muiden kanssa ei mitään ongelmia. Siellä ei kukaan osannut ratkaista ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei myöskään tule e-lasku.vaihdoin paperiseksi - sekään ei tullut. Vaikeaa on.
Jep. Tutulta kuulostaa.
Joka kerta sai samat asiat selittää asiakaspalvelijalle ja aina sama juttu. Vuodessa eivät saaneet E-laskua toimimaan. Myöskään paperilasku ei toiminut vaikka piti. Aivan käsittämättömän sekaisin niiden systeemit.
Alkoi E-lasku toimia kuin vaihtoi Elisaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille Telian laskut aina ihan ajallaan sähköpostiin? Tässä tapauksessa on kyse Cmore-kanavapaketista. Olen tilannut sen kaksi kertaa nähdäkseni Game of Thronesin kauden. Viime kesänä laskuja ei tullut ollenkaan sähköpostiin vaikka soitinkin Telialle eli oli pakko siirtyä paperilaskutukseen. Tänä kesänä minulla on eri sähköpostiosoite ja uusi läppäri eikä sähköpostilaskuja tule taaskaan?! eli vian on pakko olla Telian päässä. Onko se oikeasti näin onneton firma nykyään? Kysyn kokemuksia ennen kuin otan taas vihaista puhelua asiakaspalveluun.
Tilaa e-lasku, saat laskun suoraan verkkopankkiisi.
Miksi tilaat CMoren kun GOT näkyy HBO:ssa halvemmalla?