Miehellä ollut tyttöystävä kaksi vuotta
Löysin tänään facebookista naisen, joka on seurustellut mieheni kanssa kaksi vuotta. Minä olen seurustellut hänen kanssaan vuoden. Vaihdoimme ruutukaappauksia joista selvisi sataprosenttisesti että hän on valehdellut kummallekin.
Ehdotuksia miten tästä eteenpäin?
Kommentit (18)
Putsatkaa se yhteistuumin ja sitten potkitte palleille. Vaikka joku tyhjätasku luuseri se kuitenkin on.
Koita keretä tekemään hänelle ensimmäisenä lapsi, niin hän varmasti valitsee sinut!
Eli teknisesti ottaen sinä olet se toinen nainen. Häpeäisit l*tka!
Siinä on taas naiset löytäneet yhdessä jänmämiehen. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Putsatkaa se yhteistuumin ja sitten potkitte palleille. Vaikka joku tyhjätasku luuseri se kuitenkin on.
Hyvä idea!
Vierailija kirjoitti:
Eli teknisesti ottaen sinä olet se toinen nainen. Häpeäisit l*tka!
Teknisesti, mutta en häpeä. Sitäpaitsi se toinen nainen asuu toisessa maassa, joten eikö hän ole paremminkin yksi "tytöistä joka satamassa" ja minä olen tyhmä pikkuvaimo joka istuu kotona ja odottaa.
M35 kirjoitti:
Siinä on taas naiset löytäneet yhdessä jänmämiehen. Sitä saa mitä tilaa.
Mistä päättelet että "tilasimme" tämän? Vai onko miehen kaksinaamaisuus kategorisesti naisen vika?
Kolmen kimppa siitä varmaan luonnollisesti muodostuisi.
Minä varmaankin valehtelisin miehelle että olen palavasti rakastunut toiseen mieheen ja sen vuoksi minun on pakko jättää hänet. Miksi tällainen valhe? Koska tuollaiset miehet elävät valloittamisen hurmasta. Mikään ei sivele itsetuntoa enemmän kuin tieto siitä, että taas on uusi nainen saatu nalkkiin ja vastaavasti mikään ei vituta enemmän kuin ajatus siitä, että toinen mies on voittanut hänet ja vienyt "hänen" naisensa.
Vierailija kirjoitti:
Koita keretä tekemään hänelle ensimmäisenä lapsi, niin hän varmasti valitsee sinut!
Paras idea! Hän varmasti muuttuu hetkessä luotettavaksi ja rehelliseksi! Jos ei eka lapsi auta niin ehkä toka!
Vierailija kirjoitti:
Minä varmaankin valehtelisin miehelle että olen palavasti rakastunut toiseen mieheen ja sen vuoksi minun on pakko jättää hänet. Miksi tällainen valhe? Koska tuollaiset miehet elävät valloittamisen hurmasta. Mikään ei sivele itsetuntoa enemmän kuin tieto siitä, että taas on uusi nainen saatu nalkkiin ja vastaavasti mikään ei vituta enemmän kuin ajatus siitä, että toinen mies on voittanut hänet ja vienyt "hänen" naisensa.
Jos olisi jotain viitteitä siitä että hän on tuollainen, niin ehkä houkuttelisi tehdä noin. Mutta ei ole. Hän on ihan tavallinen, vähän ujo. Ja hänellä ei ole sellaista playboy/maskuliinen uho -asennetta, vaan omien sanojensakin mukaan kokee että hänessä on myös feminiinistä puolta. Hoitaa siskonlapsiaan paljon ja huolehtii ikääntyvistä vanhemmistaan.
En keksi mitään merkkejä joista olisi voinut arvata että onkin tuommoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi jotain viitteitä siitä että hän on tuollainen, niin ehkä houkuttelisi tehdä noin. Mutta ei ole. Hän on ihan tavallinen, vähän ujo. Ja hänellä ei ole sellaista playboy/maskuliinen uho -asennetta, vaan omien sanojensakin mukaan kokee että hänessä on myös feminiinistä puolta. Hoitaa siskonlapsiaan paljon ja huolehtii ikääntyvistä vanhemmistaan.
Sinulla on nyt joku mielikuva miten vain sellainen kliseinen "alfauros" voi olla valloituksista elävä sarjapettäjä, mutta eihän se niin mene. Ihan tavallisen oloiset ihmiset voivat käyttäytyä noin ja vaikka he vaikuttavat mukavilta, niin kyllä tuo käytös kielii siitä että ne arvot siellä mukavan naaman takana eivät kestä päivänvaloa. Nyt tiedät minkälainen tyyppi on todellisuudessa, ennen et, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on nyt joku mielikuva miten vain sellainen kliseinen "alfauros" voi olla valloituksista elävä sarjapettäjä, mutta eihän se niin mene. Ihan tavallisen oloiset ihmiset voivat käyttäytyä noin ja vaikka he vaikuttavat mukavilta, niin kyllä tuo käytös kielii siitä että ne arvot siellä mukavan naaman takana eivät kestä päivänvaloa. Nyt tiedät minkälainen tyyppi on todellisuudessa, ennen et, valitettavasti.
Kai se näin sitten on... :/ Vaikea käsittää miten joku pystyy näyttelemään niin hyvin. Ymmärtäisin pari kuukautta, mutta vuosi?
Mies sanoi että selittää kun tapaamme. Sanoin sille toiselle naiselle että aion lopettaa suhteen, mutta mitä jos mies sanoo jotain tyyliin aikoi lopettaa suhteen hänen kanssaan ja ei ollut varma olenko minä vakavissaan tms.? No tuo nyt on ihan huono esimerkki ja en hyväksyisi sitä, mutta mitä muita tekosyitä hänellä saattaisi olla?
Kannattaako edes mennä kuuntelemaan selityksiä?
Se toinen nainen kertoi että hän on saanut miehen kiinni pettämisestä kolme kertaa aikaisemminkin... Hohhoijaa.
Kimppakiva?