Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisiä vaivaa - Sisustaminen...

Vierailija
07.09.2017 |

Kaverin mies on vetänyt tapetit ihan vinksin vonksin seinään ja nyt porukka sitten ihailee lopputulosta oikein ylisanoin. Miksi kommentoida mitään, jos huomaa ettei homma mennyt ihan nappiin?
Sama jossain hiusten värjäyksissä... porukka kehuu kilpaa kuinka hieno uusi väri jollakin on ja selän takana sanoo sitten totuuden kuinka hirveän pieleen värivalinta meni...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotko itse sitten suoraan? Minusta on aika tahditonta huomautella silloin jos on kyse mielipiteistä. Joku tykkää ja joku ei. Toki vino tapetti on aika kammottava asia. Toivottavasti en joudu koskaan törmäämään..

Vierailija
2/7 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskäytöstavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... "Live, laugh, love" -tekstit yms. valkoinen Enkeli-sisustus :D voi morjens. Mut ilmeisesti jotkut tykkää, enkä sano päin naamaa mitä mieltä oon

Vierailija
4/7 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kehua jos tekijä itse tykkää. Pitää myös jättää haukkumatta selän takana.

Vierailija
5/7 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskäytöstavat.

Juuri näin, jos joku innoissaan esittelee sisustusratkaisuaan/hiusväriä/vaatetta, niin normaali ihminen sanoo jotain positiivista. Ja jättää negatiiviset ajatukset oman pään sisälle. Kaikilla ei ole sama maku.

Vierailija
6/7 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kamalinta on nykyinen villitys tehdä keittiöt yläkaapittomiksi ja laittaa tilalle avohyllyt. Voi sitä rasvapölyn määrää, joka niihin esilläoleviin astioihin jämähtää, ellei niitä astioita ota kerran viikossa alas ja pese... Systeemi toiminee oikeasti vain niissä huusholleissa, joissa on varaa ostaa siivouspalvelut. Lisäksi kun kuivauskaappi puuttuu, pitää käsintiskatut astiat kuivattaa tiskipöydän päällä olevilla tilaa vievillä telineillä tai kuivata pyyhkeellä.

Aina rutistaan kotitöiden määrästä ja sitten niitä hommataan ihan vapaaehtoisesti lisää. Jokin ei nyt oikein natsaa tässä yhtälössä.

Vierailija
7/7 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskäytöstavat eivät todellakaan ole valehtelua ja selän takana haukkumista.

Peruskäytöstapoihin voisi kuulua se, että jos kaveri esittelee asuntoaan ja kertoo remontoivansa, voi jotakin kommentoida positiivisesti. Esim Kivan värinen lattia, vaikka ei juuri nyt kolmesauvaisesta lattiasta tykkäisikään.... Tai Mukavan avara huone.... Miksi kehua jotakin joka on ilmiselvästi perseellään ja haukkua sitä sitten selän takana? Ei todellakaan ole peruskäytöstapoja sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi