Kasvaako teillä karvoja "bikinirajojen" ulkopuolella? :D
Tarkoitan siis alapään karvoja. Onko mussa jotain vikana, kun yksittäisiä karvoja kasvaa reilusti ylempänä kuin mihin bikinin alaosa/alushousut päättyvät. Eli siis tuonne napaa kohti. Jouduu aina nyppimään niitä ja se on rasittavaa. Onko mulla joku hormonihäiriö, kuuluuko naisilla kasvaa noin korkealla karvoja?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ikäsi ap? Nooh, jahkas lähestyy vaihdevuosi-ikää, niin sitä karvaa pukkaa leuassa ja ylähuulessa. Et ole mitenkään viallinen, nainen vaan. Miehellähän ne karvat vaan ovat komistus, mutta naisella hyi hyi.
Olen 30. Niin kai se on vaan hyväksyttävä nämä karvat normaaleina :)
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Siis kun minä olen kuvitellut että naiset siistivät bikinirajoja sen takia, että ei haittaa jos bikinihousut vähän siirtyvät jalassa ollessaan, siis että se karva ei kasva heti siinä reunan kohdalla. Olen siis kuvitellut että naisilla kasvaa karvat suunnilleen siinä bikinihousujen sisällä :D Anteeksi mua naurattaa vähän tää mun sepustus. Olen ajatellut olevani jotenkin tosi karvainen kun mulla karvoja kasvaa ns laajemmalla alueella.
t.ap
Oletko 12-vuotias?
Sitä varten niitä "bikinirajoja" alun perin ajellaan, että bikinien ulkopuolella ei näkyisi karvoja. Bikinien koosta riippuen niitä kun yleensä kasvaa myös muualla kuin siellä mihin kulloinkin on keksitty bikinihousut mitoittaa. Eihän se luonto tiedä, millainen bikinimuoti kulloinkin on...
Eiköhän sekin ole jo selvitetty...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kun minä olen kuvitellut että naiset siistivät bikinirajoja sen takia, että ei haittaa jos bikinihousut vähän siirtyvät jalassa ollessaan, siis että se karva ei kasva heti siinä reunan kohdalla. Olen siis kuvitellut että naisilla kasvaa karvat suunnilleen siinä bikinihousujen sisällä :D Anteeksi mua naurattaa vähän tää mun sepustus. Olen ajatellut olevani jotenkin tosi karvainen kun mulla karvoja kasvaa ns laajemmalla alueella.
t.ap
Oletko 12-vuotias?
Sitä varten niitä "bikinirajoja" alun perin ajellaan, että bikinien ulkopuolella ei näkyisi karvoja. Bikinien koosta riippuen niitä kun yleensä kasvaa myös muualla kuin siellä mihin kulloinkin on keksitty bikinihousut mitoittaa. Eihän se luonto tiedä, millainen bikinimuoti kulloinkin on...
En ole 12 :) Mutta kiitos vastauksestasi.
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Mitähän varten luulet, että bikinirajoja niinkuin yleensä ajellaan?
No ei kaikki ajele, esim. minä. Ei mitään haittaa ole alapäänkarvoista, oli ne sitten bikinirajojen sisällä tai ulkopuolella.
Mun "bikinit" on sellaiset pitkälahkeiset speedot. Ei todellakaan kasva rajojen ulkopuolella muuta kuin säärikarvat. Eikä tartte kaivaa kankkujen välistä kangasta uidessa.
Mulla kasvaa rintakarvoja ja ei siis pelkästään paria hassua karvaa.... 😩
Itse kärsin PCOS:ta eli monirakkulaisista munasarjoista, jonka yleisimpiä oireita on mm. akne ja liikakarvoitus joista molemmista siis itsekin kärsin. Minulla myös karvoitusta navan alapuolella (eikä mitään muutamaa haituvaa vaan ihan kunnon viiva), sisäreisissä ja rinnoissa, niitä saakin ahkerasti sheivata ja nyppiä. Että on ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ikäsi ap? Nooh, jahkas lähestyy vaihdevuosi-ikää, niin sitä karvaa pukkaa leuassa ja ylähuulessa. Et ole mitenkään viallinen, nainen vaan. Miehellähän ne karvat vaan ovat komistus, mutta naisella hyi hyi.
Olen 30. Niin kai se on vaan hyväksyttävä nämä karvat normaaleina :)
t.ap
Itellä noi "karanneet karvat" ilmesty siinä 30 v tienoilla. Ja tiedän muitakin joilla mennyt samoin. Eli liittyy ihan normaaliin iän tuomaan muutokseen.
Mulla on tumma tuuhea karvoitus puoliväliin sisäreisiä. Ja napaa kohti menee myös vana. Ihan normaalina olen itseäni pitänyt. Sheivaaminen hoitelee bikinikunnon.
Mulla ei kasva karvoja kuin juurikin sillä bikinialueella, älkää kiusatko ap:tä :D Mutta nännien ympärillä kasvaa taas karvoja, ne nypiskelen pois sitä mukaa kun ne ilmaantuvat, ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan siis alapään karvoja. Onko mussa jotain vikana, kun yksittäisiä karvoja kasvaa reilusti ylempänä kuin mihin bikinin alaosa/alushousut päättyvät. Eli siis tuonne napaa kohti. Jouduu aina nyppimään niitä ja se on rasittavaa. Onko mulla joku hormonihäiriö, kuuluuko naisilla kasvaa noin korkealla karvoja?
Laita kuva nii voidaan tarkemmin arvioida tilanne
Minulla ei varmaan ole yhtään kohtaa kehossa, jossa EI kasvaisi karvoja. Suuressa osasta paikoista karvat vielä tummia ja paksuja. Poistan ne kyllä säännöllisesti näkyviltä paikoilta.
Hmm, olenkohan minä sitten viallinen kun ei kasva kuin siististi bikinialueen sisäpuolella, ei lähelläkään rajoja.
Jotain rajaa muutamasta yksittäisestä karvasta sekoilemiseen.