Nainen joka haluat että mies innostuu sinusta itsestäsi eikä ulkonäöstäsi (ja kuvasi ovat siksi ihan kauheita)
Uskotko että itse ihastut mieheen parhaiten kun näet hänen ensimmäiseksi krapulaisena vanhoissa kalsareissa naama punaisena takapuolta raapimassa tukka sotkussa? Koska luonne on sinulle tärkeintä.
Kommentit (7)
Juuri noin suurin osa naisista ajattelee että miehen pitäisi toimia
Mitä väliä sinulle on jonkun rumista kuvista? Katsele niitä mielestäsi kauniita.
Aamupörröinen mies on minusta seksikäs, mutta krapula ei kyllä käy, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko että itse ihastut mieheen parhaiten kun näet hänen ensimmäiseksi krapulaisena vanhoissa kalsareissa naama punaisena takapuolta raapimassa tukka sotkussa? Koska luonne on sinulle tärkeintä.
Itse asiassa kyllä. Osaisin silloin olla tutustumatta häneen sillä etsin raitista miestä.
Nelonen vei sanat suustani. Pörröinen saa olla, mutta ei päihteilijä eikä huonolla hygienialla muutenkaan varustettu. Itsehän en päihteitä käytä. En kyllä etsi seuraakaan, mutta jos etsisin, laittaisin tarkoituksella sellaiset kuvat, joiden tarkoitus ei ole heruttaa, vaan ilmaista jotain muuta minusta.
Eli sen kolmen päivän ryyppyputki-krapulapallikuvan ja parhaan mahdollisen kuvan välillä ei ole olemassa mitään välimuotoja?
En todellakaan usko. Kyllä ihastuminen ja yleensäkin kiinnostus lähtee ulkoäöstä aina.