Pitikö sinulla raskausaikana paikkansa sanonta:
Tytöt sokerista; pojat suolasta ja pippurista.
Perustele
Kommentit (9)
Suolaista olen aina suosinut. En yhtään pidä makeista jutuista. Tyttölapsi syntyi.
odotusaikana himoitsin marjoja, hedelmiä ja maitotuotteita
Kaksi poikaa ja kummallakin kerralla mieletön makeanhimo, erityisesti salmiakin ja lakritsin.
raskausaikana lisäsin tykkäsin popcorneista, joissa oli tooosi paljon suolaa, tykkäsin myös karkista, niinkuin aika :). tyttö tuli.
ja häntä odottaessa söin niitä carr' s tablewater-keksejä, tuoretta kurkkua, thousand island-salaattikastiketta, vesimelonia, viinirypäleitä, kaakaota ja juustocroissantteja. Lääkärini kehoituksesta myös sipsejä toisinaan. Mutta noilla elin ekan puolikkaan raskautta. Sen jälkeen normaalia ruokaa.
Kuopusta odottaessa, tyttö hänkin, en muista erityisempiä mielitekoja, tavallista ruokaa söin.
suolaista ja ennen kaikkea makeaa eli karkkia on tehnyt kummassakin raskaudessa mieli, eka oli poika ja tämä toinen on vielä mahassa. Pidän normaalistikin suolasta ja syön paljon namia.
olen aina ollut varsinainen sokerhiiri, myös raskausaikoina. Kaksi poikaa.
Mulla kolme poikaa, eikä kenenkään odotusaikana karkit, suklaa ym makeat uponneet. Hedelmät, kasvikset ja perunasalaatti oli mun herkkuja! En muista kyllä mitään makeanhimoja kokeneeni, ehkä enemmän meni suolanen;)
Mulla kaksi tyttöä ja molempien odotusaikana kova makeanhimo.