Lue keskustelun säännöt.
Söin kolme ruispalaa, kaksi paistettua kanamunaa iltapalaksi. Haluatko kysyä jotakin?
06.09.2017 |
Näiden lisäksi juustoa ja metwurstia, omenaa, pähkinöitä ja viinirypäleitä. Nyt syön karkkia.
Kommentit (29)
18: nyt vähän liian lihava
20: näyttääkseni nyt palstan tasoa, millaiset ketjut saa jäädä -jos saa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Joitko myös olutta? Siinä on kaikki ihmisen tarvitsemat ravintoaineet.
Vettä vaan
Meinaatko vielä jotain syödä tänään?
Minä söin äsken kaksi grillibroileria ja nyt hiukkasen janottaa.
Pitäiskö tempaista vielä kaksi litraa olutta?
Pääseekö Suomi finaaliin koriksessa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kai oli kunnon juustoa eikä mitään edamia?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mitä juustoa oli?
Tavallista sissijuustoa.
Joitko myös olutta? Siinä on kaikki ihmisen tarvitsemat ravintoaineet.