Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin voinut aiheuttaa äitini kuoleman syntyessäni :-(

Ei ihme, että olen suvun musta lammas.
06.09.2017 |

Jos olisin syntynyt alateitse, niin äitini olisi voinut kuolla ja ainakin minä olisin kuollut, jos olisin syntynyt siten. Vain nopeasti tehty hätäsektio pelasti minut, vaikka jouduin olemaan sen jälkeen pari kuukautta sairaalassa ja äidille sektio, kokematta jäänyt alatiesynnytys ja minun sairaalassa oloaikani olivat kuuleman mukaan elämän vaikein kokemus, varsinkin kun hän oli aivan varma, että minä kuolen, mutta kukaan ei vain uskaltanut kertoa sitä vanhemmille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi... :(

Onneksi kaikki meni hyvin?

Vierailija
2/3 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sua syyllistetään äitisi vaikeasta synnytyksestä. Kuule, se ei ole sinun vikasi. Lapset eivät ole vastuussa valinnoista, mitä aikuiset ihmiset tekevät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin äitini melkein kuoli syntymäni takia. Olin väärää sukupuolta ja äiti sai pahasti turpaansa. Kuulin juttua, että äiti olisi ottanut minun sijastani vastaan raivokkaan iskun haarukalla. Selvisimme syntymästäni, helppoa ei ole ollut. Arvatkaapas vaan mikä oli ja on se väärä sukupuoli tässä maailmassa... Olen jo keski-iässä, mutta tunnen surua siitä ettei syntymästäni iloittu ja ymmärsin vasta aikuisena miksi minua kohdeltiin huonosti.