Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämän sisältö ja harrastukset

Vierailija
06.09.2017 |

Eli, olen 23-vuotias nainen, opiskelen amk:ssa. Opinnot ovat tauolla sairasloman vuoksi vuodenvaihteeseen saakka. Eräs vanhempi sukulaiseni jankuttaa minulle (auttamismielessä ja hyvällä) jatkuvasti, että tarvitsen elämääni sisältöä, mielekkyyttä, harrastuksia ja ehdottaa minulle mm. päivittäisiä kirjastokäyntejä.
Okei, mielestäni olisi aika häiriintynyttä käydä joka päivä kirjastossa, jollei lue esim. pääsykokeisiin.
Sitten, harrastan jo tällä hetkellä lenkkeilyä ja salilla käymistä. Olen harrastanut pianon soittoa, mutta tämä harrastus tuli tiensä päähän.
Mielestäni elämän mielekkyys on arjessa, ihmissuhteissa (kaverini ovat töissä ja opiskelevat, joten aikaa näkemiselle ei aina ole, olen myös sinkku), matkustelussa (ei tämänhetkisellä tulotilanteellani), urheilussa(ei mitään bikinifitness), mitä näitä nyt on? Omistan myös pari koiraa, joiden kanssa on mukava ulkoilla, mutta en ole kiinnostunut agilitysta saatika koiranäyttelyistä.
Minulla ei ole ollut mitään elämänmittaista harrastusta esim. korisseurassa/cheerleadingin parissa, joten äh, en osaa selittää. Tällainen tuntuisi itselleni vieraalta. Harrastukseni ovat aina olleet yksilölajeja.
Eli, mikä tilanteessani on ongelmana sukulaiseni näkökulmasta tällä hetkellä?

Kommentit (27)

21/27 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa että nuoriso on näin vieraantunut kirjastosta että siellä joka päivä käyminen on suorastaan häiriintynyttä! Toisin kuin esimerkiksi puolipaljaan perseen kuvaaminen ja laittaminen internettiin joka on suorastaan tavoiteltavaa. Muistokirjoituksessa lukee: Otti elämänsä aikana 587 kuvaa perseestään. Lämmöllä muistaen, Pervo-Pena.

Vierailija
22/27 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anonyymi11 kirjoitti:

Kauheaa että nuoriso on näin vieraantunut kirjastosta että siellä joka päivä käyminen on suorastaan häiriintynyttä! Toisin kuin esimerkiksi puolipaljaan perseen kuvaaminen ja laittaminen internettiin joka on suorastaan tavoiteltavaa. Muistokirjoituksessa lukee: Otti elämänsä aikana 587 kuvaa perseestään. Lämmöllä muistaen, Pervo-Pena.

:'DD 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
24/27 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin olla sukulaisesi kaltainen, jos välittäisin jostakusta kovasti ja olisin ehkä hieman huolissaan siitä, miten hänellä menee. Voit vaikuttaa sukulaisesi silmään yksinäiseltä, masentuneeltakin. Jos et ole näistä kumpaakaan, kerro hänelle ystävälliseen sävyyn seuraavan kerran hänen kommentoidessa elämääsi, että olette ilmeisesti erilaisia etkä sinä kaipaa mitään suuria juttuja arkeasi piristämään.

Tämä on minunkin näkemykseni. Sukulaisesi kuvittelee, että elämässäsi ei ole sisältöä ja ettei sinulla ole harrastuksia. Hän on siksi huolissaan sinusta. Korjaa tuo väärinkäsitys, niin sukulaisesi ei ole enää väärässä luulossa.

Vierailija
25/27 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin olla sukulaisesi kaltainen, jos välittäisin jostakusta kovasti ja olisin ehkä hieman huolissaan siitä, miten hänellä menee. Voit vaikuttaa sukulaisesi silmään yksinäiseltä, masentuneeltakin. Jos et ole näistä kumpaakaan, kerro hänelle ystävälliseen sävyyn seuraavan kerran hänen kommentoidessa elämääsi, että olette ilmeisesti erilaisia etkä sinä kaipaa mitään suuria juttuja arkeasi piristämään.

Tämä on minunkin näkemykseni. Sukulaisesi kuvittelee, että elämässäsi ei ole sisältöä ja ettei sinulla ole harrastuksia. Hän on siksi huolissaan sinusta. Korjaa tuo väärinkäsitys, niin sukulaisesi ei ole enää väärässä luulossa.

Kiva, miten voi luulla, ja olla sellainen käsitys, ettei toisen elämässä ole sisältöä ja harrastuksia? :D Aika törkeää.

Vierailija
26/27 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPpista keikkaa

Vierailija
27/27 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä itse olet ihan tyytyväinen elämääsi, etkä kaipaa samanlaista actionia kuin sukulaisesi, niin sulla ei ole mitään ongelmaa. Älä välitä noista jankutuksista.