Vessanraikastusniksit tähän, kiitos!
Kommentit (12)
ei tikkuja pönttöön. Tuo etikka kuulostaa kyllä vähemmän raikkaalta, etikka haisee nimittäin minusta aivan karmealle.
Täytyy tietty vaihtaa välillä uudet etikat. Käy moneen muuhunkin raikastukseen, eikä oo myrkyllistä. Itse allergisena en voi käyttää hajustettuja raikastimia ja olen ainakin tähän asti sietänyt etikan hajun. On myös edullista.
Kolmosella oli ideana tuoksukynttilät, olen käyttänyt myös mutta tavallisia kynttilöitä, ei taida vaan onnistua jos on pieniä lapsia. Vanha konsti on myös raapaista tulitikku isomman hädän jälkeen.
mutta jos haluat vessaan vain hyvää tuoksua, niin käytä esim. jokin halpa hajuvesi tähän tarkoitukseen. Suihkuta pumpulitolloon tuoksua ja laita peilikaapin päälle. Lämmetessään haihduttaa tuoksua, uusi tarvittaessa.
Toinen kikka on tuoksukynttilät. Ei tarvitse palaa, tuoksuu ihan muutenkin. Sitten kun on lakannut tuoksumasta, polttele vaikka olohuoneessa.
Rikin haju poistaa muut hajut eikä kuitenkaan jää pitkäksi aikaa vessaan kuten suihkutettavat tuoksunpeittäjät. Halpa ja takuuvarma!
niitä pitäis tietenkin vain kouluttaa ja kouluttaa oikeaan vessakäyttäytymiseen :). tuntuu vaan että joka päivä sais desinfioida koko vessan. pitänee kokeilla tuota wc-pöntön raikastinta
...myös veteen sekoitettu ruokasooda avonaisessa purkissa hyllyllä pitää ilman raikkaana.
Ite hinkkaan kaakelin kylppärissä ruokasoodavedellä ja vanhalla hammasharjalla, puhdasta tulee:o)
Olisikohan Kiilto-sarjaa. Poistaa kaikki epämukavat tuoksut. Tosi kätevä ja tehokas kun pikkumies treenaa vessassa käymistä...
Vierailija:
Rikin haju poistaa muut hajut eikä kuitenkaan jää pitkäksi aikaa vessaan kuten suihkutettavat tuoksunpeittäjät. Halpa ja takuuvarma!
Ei kukaan niin sanonutkaan!