Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden miehet ei kavereiden kanssa " notku" ?

Vierailija
04.04.2006 |

Minun miehelläni ei ole kaveriporukkaa, tai edes muutamaa kaveria. Ei käy vapaa-ajallaan missään " jätkien kanssa" . Hänellä ei ole muita kavereita kuin työkaverit.

Muita samanlaisia miehiä? Onko niitä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan töiltään ehdi ylläpitämään kaverisuhteita. Yksi uskollinen lapsuudenystävä on tallella, mutta yleensä soittelevat vain kun on asiaa. Työkavereiden kanssa näkevät ihan liikaakin päivittäin.

Vierailija
2/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotenkin omituinen tms.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei koskaan ole tullut mieleen, että mies olisi nynny. Ei vaan kaipaa elämäänsä ystäviä kuulemma.

ap

Vierailija
4/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onko mies omituinen? Ja minä pirttihirmu?? Häh?!?

Luuleeko joku, että minä sitä estän :D ? Kaipa tuo aikuinen mies saa itse omat kaverisuhteensa hoitaa (tai olla hoitamatta).

Mikä on teidän mielestänne omituinen mies? Mikä on keskivertomies?Minusta mieheni ei ole mitenkään kummallinen.

ap

Vierailija
5/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän mielestänne omituista, että miehellä ei ole kavereita? Onko teillä itsellänne laaja/ns. normaali sosiaalinen verkosto? Vai oletteko samanlaisia kaverittomia ihmisiä?

ap

Vierailija
6/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kauheasti heidän kanssaan " notku" . soittelevat kyllä välillä ja kerran vuodessa lähtevät yhden kaverin mökille yöksi istumaan iltaa... mutta koskaan ei mieheni käy missään ravintoloissa tai muualla rellestämässä niinkun monen mies täälläkin tuntuu tekevän. työkavereiden kanssa on tietysti töissä tekemisissä ja muuten soittelevat joidenkin kanssa.. siinäpä se.

minusta normaaliin hyvään parisuhteeseen ei kuulu sellainen, että toinen vaan yhtäkkiä häipyy johonkin ryyppäämään eikä siitä kuulu sitten mitään... =O näitä juttuja täällä aina ihmettelen!!

jos me halutaa juhlia ja mennä ravintolaan, mennään silloin ehdottomasti yhdessä! =)

Vierailija
7/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ei ole kavereita vaikuttaa aika laiskalta tai saamattomalta... jotenkin perässävedettävältä, jos vaan kotona on koko ajan eikä ole muita ihmissuhteita. Miksi työkaverit ei voi olla kavereita myös vapaa-ajalla? Jos ei barissa tykkää käydä, niin voihan sitä kavereitten kans tehdä vapaa-ajalla muutakin, esim. käydä pelaamassa jotain tms. Tuli vaan sellanen olo, että olet ylpeä siitä ettei sun mies muka tartte kavereita, kun sillä on sut...

Vierailija
8/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Voi raukkaa,toi olis kauheeta.

Onko jotenkin omituinen tms.? "

En ymmärtänyt tätä vastausta. Mikä siinä on kauheaa? Siis ajatteletko, että on kauheaa miehen kannalta vai minun? Vai miten? Olemme kummatkin aivan tyytyväisiä näin. Ei hän kaipaa ystäviä, mutta minäkin olen varsin tyytyväinen, että ei tarvi kilpailla huomiosta. Mies pysyy mielellään perheen parissa :)

ap

Vierailija
9/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali kaveripiiri, tosin kaikki asuvat aika kaukana nykyään, joten lähinnä soitellaan ja meilaillaan. En pidä miestäni mitenkään outona, hänellä ei ole aikaa eikä energiaa tyhjänpäiväiseen hengailuun.

Vierailija
10/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee pitkää työpäivää (n.11h) eikä iltasin enää lähde mihinkään. Ei myöskään viikonloppusin, ennemmin lähetään yhes mökille tai kierteleen kauppoja tms. Viihdytään yhdes. Toki jotkut ihmettelee kun ollaan viel alle 25v ja viihdytään hyvin kotona. Eikä oo kyl kaveripiiris muita joilla olis lapsia..

On pari kaveria jotka käy sillon tällön meillä ja joitten kans mäkin tuun hyvin toimeen, mut kun mies ei tykkää juosta baareis niin harvemmin tulee nähtyä muita.

Mulla taas suht paljon kavereita jotka usein meillä, ja mies tulee heidän kans erinomaisesti toimeen, samoin mun kavereitten poikakaverien kans.

Miehen omat ystävät sattuu vaan oleen niin erilaisia ku se ite (baarit, ei parisuhdetta ym.)

Ei musta oo mitenkään outoa!! :)

Vierailija
11/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mihelläni on kavereita eikä kumpikaan luovuttais niistä mistään hinnasta.

Ystävät on tärkeitä.

Vierailija
12/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait vastauksia (niiden lapsellisesta sävystä päätellen...) teineiltä, joiden poikaystävät tietysti hilluvat missä sattuu..

Ei kai sun mies niin outo ole.

Vierailija
13/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaa duunia niska limassa aamuseiskasta iltayhdeksään. Siinä ei ole paljon tilaa kavereille, hyvä että edes perheelle.

Vierailija
14/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on paljon kavereita, mutta ei se silti niiden kanssa luuhaa juurikaan. Viihtyy kuulema paremmin kotona ja meidän kanssa :)

Vierailija
15/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaako miehesi mitään, onko mukana edes peliporukoissa? Osallistuuko hän työpaikan saunailtoihin, varpajaisiin jne.? Soitteleeko entisille koulukavereilleen, veljilleen, serkuilleen koskaan? Onko siis jotakin sosiaalista toimintaa vai onko luonteeltaan aivan erakko? Ei tuo epänormaalilta kuulosta, ihmiset on erilaisia.

Vierailija
16/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jolla ei ole kavereita vaikuttaa aika laiskalta tai saamattomalta... jotenkin perässävedettävältä, jos vaan kotona on koko ajan eikä ole muita ihmissuhteita. Miksi työkaverit ei voi olla kavereita myös vapaa-ajalla? Jos ei barissa tykkää käydä, niin voihan sitä kavereitten kans tehdä vapaa-ajalla muutakin, esim. käydä pelaamassa jotain tms. Tuli vaan sellanen olo, että olet ylpeä siitä ettei sun mies muka tartte kavereita, kun sillä on sut...

Tuo viimeinen lause... XD Olenhan minä hieno löytö, tottakai, mutta en sentään niin erinomainen! Ei minulla ole mitään mieheni ystäviä vastaan (jos niitä joskus ilmaantuisi).

Laiska ja saamaton mies ei ole, päinvastoin. Hän on " raskaan työn raataja" :D , yrittäjä. Osallistuu aktiivisesti lasten kasvatukseen, touhuaa muksujen kanssa milloin mitäkin. Jos aikaa on, käymme yhdessä ulkoilemassa tai vietämme aikaa kotosalla.

Mies ei vaan kaipaa kavereita. Minä olen samanlainen.

Syy, miksi tein tämän aloituksen, oli yksinkertaisesti uteliaisuus, onko muilla samanlaisia miehiä. Tämän palstan ja tuttavien juttujen perusteella, aika harvinaista taitaa olla.

ap

Vierailija
17/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei kummankaan esimerkin ääripää. Näkee kavereitaan n. kerran viikossa. Eivät käy kaljoilla vaan esim. salilla tai sitten vaan käyvät kylässä.

Vierailija
18/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään bilettäjätyyppi vaan on mieluiten kotona tai lähtee MINUN kanssani ulos.

Työkavereita on kyllä, joita näkee joskus vapaa-ajalla, mutta lähinnä vain kahvin merkeissä.

Pari tuttua myös menneisyydestä on kuvioissa, mutta ovat yhteyksissä lähinnä netin kautta ja silloin tällöin todelaa harvoin tapaavat/tavataan IRL.

Minulla kyllä on ystäviä joita näen suht. usein, vaikkein pahemmin itsekään ulkona rieku.

Olisihan se kiva jos miehellä olisi enemmän ystäviä joiden aknssa lähteä jonnekin, mutta asiat on ihan hyvin näinkin, että viihtyy kotona ja mennään aina yhdessä. (minä käyn yksin useammin, mies tosi harvoin, esim. työporukassa)

Vierailija
19/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Harrastaako miehesi mitään, onko mukana edes peliporukoissa? Osallistuuko hän työpaikan saunailtoihin, varpajaisiin jne.? Soitteleeko entisille koulukavereilleen, veljilleen, serkuilleen koskaan? Onko siis jotakin sosiaalista toimintaa vai onko luonteeltaan aivan erakko? Ei tuo epänormaalilta kuulosta, ihmiset on erilaisia.

Mies ei harrasta muuta kuin työtään. Olen koettanut hellästi " potkia" johonkin urheilujuttuun, mutta sanoo, että ainakaan nyt ei rahkeet riitä jakaantua harastuksiin.

Työpaikka kun on yksiyisyrittäjä, jolla palkollisia ei ole, luonnollisestikaan ei ole saunailtoja, varpajaisia tai pikkujoulujakaan.

Ei soita vanhoille kavereilleen, sisaruksia ei ole, sukulaiset eivät ole läheisiä.

En usko, että miehellä olisi mitään ystävyyttä vastaan, mutta on luonteeltaan sellainen, että on vaikea löytää oikeita ystäviä. Ns. höpö-höpö-kavereita ei halua. Ja minusta ihan hyvä niin.

ap

Vierailija
20/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ystävä olen :) Olemme toistemme parhaita kavereita. Mutta tavallisempaa kai on, että miehellä on miespuolisia ystäviäkin vaimon lisäksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä