Ärsyttävät Tinder-profiilit
Ärsyttää, että ei ole tekstiä ja ei kuviakaan. Jos on kuva, se voi olla:
-koirasta
-kalasta
-auringonlaskusta
-moottoripyörästä
-autosta
-lapsista
-alkoholipullosta/tölkistä
Siis mitä ihmettä! Luuleeko joku, (onneksi harva), että joku nainen innostuu lohesta, edes kalastajaa ei näy.
Kommentit (8)
Tai tekstinä "Ota selvä" ja sata hymiöö. Miksi ottaisin selvää jostain kalan kuvasta?
Nuo on kyllä ärsyttäviä, eikä se koske pelkkiä miesten profiileja.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten tekstin tilalla on rivi hymiöitä, joista pitäisi sitten lähteä tulkitsemaan jotain. Juu ei kiitos, seuraava!
Sinne meni 50% naisista.
Ei kunnollista kuvaa, josta näkisi kasvot
Ei kunnollista kuvaa, josta näkisi vartalon
Kaikki kuvat ovat samanlaisia
Ei esittelytekstiä
Ei paikkakuntaa
Vaatimuslista esittelytekstissä
Töykeä esittelyteksti
Täysin mihinkään liittymättömät kuvat, kuten lemmikit ilman omistajaa
Jonkun muun lapsi
Ehkä ne auto-, kala- ym. kuvalliset ovat vaan tirkistelemässä. Ihmisen uteliaisuus on pohjatonta.
Minua hämmästyttää aktiivikäyttäjänä keski-ikäisten miesten lisääntynyt, mutta heikkotasoinen kuvanmuokkaus. Neljäkymppisiä siloposkia "nappi"silmineen. Hohhoijaa.
Jos harrastaisin Tinderiä niin mä voisin ottaa yhteyttä söpön koiran perusteella, jos se olisi miehen oma koira. Varmistaisin ekana, että koira on narttu, että tulee toimeen mun uroskoiran kanssa. Koirista saisi myös kivaa jutunjuurta, voisi sopia tutustumistreffit koirapuistoon ja vaikka mitä.
Jos mun mies harrastaisi Tinderiä ja jollain naisella olisi kalan kuva niin siitähän voisi päätellä, että toinen kalastusintoinen kyseessä.
Ehkä me oltais tämmöisillä löydetty itsellemme samoista asioista kiinnostuneet kumppanit. Löydettiin toisemme baarista.. No, onneks mun koira tykkää kalasta. :D
Mutta siis joo. Netissä ehdoton turn off, jos henkilö kirjoittaa todella huonosti. Hymiöjonoista saa taas vaikutelman, että henkilö on pikkulapsen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Jos harrastaisin Tinderiä niin mä voisin ottaa yhteyttä söpön koiran perusteella, jos se olisi miehen oma koira. Varmistaisin ekana, että koira on narttu, että tulee toimeen mun uroskoiran kanssa. Koirista saisi myös kivaa jutunjuurta, voisi sopia tutustumistreffit koirapuistoon ja vaikka mitä.
Jos mun mies harrastaisi Tinderiä ja jollain naisella olisi kalan kuva niin siitähän voisi päätellä, että toinen kalastusintoinen kyseessä.
Ehkä me oltais tämmöisillä löydetty itsellemme samoista asioista kiinnostuneet kumppanit. Löydettiin toisemme baarista.. No, onneks mun koira tykkää kalasta. :D
Mutta siis joo. Netissä ehdoton turn off, jos henkilö kirjoittaa todella huonosti. Hymiöjonoista saa taas vaikutelman, että henkilö on pikkulapsen tasolla.
Tyhmä nainen. Antaa söpön lemmikin päättää mikä mies kannattaa tavata.
Tai sitten tekstin tilalla on rivi hymiöitä, joista pitäisi sitten lähteä tulkitsemaan jotain. Juu ei kiitos, seuraava!