Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun kysyn mieheltä, että mitä hän haluaisi tänään syödä, niin vastaus on että "jotain nopeaa". Mitä se on??

Vierailija
06.09.2017 |

Meillä on siis kotityöt jaettu vähän silleen, että minä hoidan aina ruoat ja hän vastaavasti parit muut jutut, koska hän ei osaa kokata. No ihan ok. Mutta minulta loppuu aina ideat, että mitä tehdä ruoaksi. Kysyn usein mieheltä, että mitä hänen tekisi tänään mieli syödä, ja vastaus on joka ikinen kerta, että "no jotain nopeaa". Kun kysyn mitä se nopea olisi, niin hän vastaa, että "no en tiiä päätä sä". Ääähh!! Mitä "nopeaa" voisin tehdä kun hän kuulemma taas tänään haluaa jotain nopeaa. Ja nopeudella siis tarkoittaa sitä, että minulta ei mene sen tekemiseen kauaa aikaa eikä vaivaa eikä energiaa. Apua? Jotain nopeaa?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa makkaraa ja ranuja.

Vierailija
2/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfetamiinia, kannattaa puuttua asiaan ennen kuin tulee oikeita ongelmia ja viihdekäyttö riistäytyy käsistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syötiin tänään kylmäsavulohipastaa: Laita pastavesi kiehumaan, paista kylmäsavulohi, lisää mausteet ja ruokakerma, keitä pasta, sekoita kaikki keskenään. Salaatinkin kerkee tehdä pastan kiehumista odottaessa.

Vierailija
4/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaa makkaraa ja ranuja.

Ehkä välillä, mutta ei kai nyt joka päivä? Ap.

Vierailija
5/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että ei ole väliä, kunhan se on syötävää. Tiiätkö mikä on nopeeta? Tekee edellisenä iltana valmiiksi ja heittää mikroon.

Nopeeta on broileriwokki, purkkihernari, makaronilaatikko, pihvi ja salaatti, pitaleivät broilerilla ja avocadolla, pastat, paistettu lohi ja perunamuusi...

Vierailija
6/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastat ja wokit on nopeita, samoin keitot ja ruokaisat salaatit.

Vierailija
7/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä syötiin tänään kylmäsavulohipastaa: Laita pastavesi kiehumaan, paista kylmäsavulohi, lisää mausteet ja ruokakerma, keitä pasta, sekoita kaikki keskenään. Salaatinkin kerkee tehdä pastan kiehumista odottaessa.

Nyt mua naurattaa kun ap:n mies seuraavalla kerralla vastaiskin näin yksityskohtasesti:) Kyllä mä kanssa epäilen noita nakkeja ja ranuja tms.

Vierailija
8/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amfetamiinia, kannattaa puuttua asiaan ennen kuin tulee oikeita ongelmia ja viihdekäyttö riistäytyy käsistä.

Ei se minullakaan ole yli viiden vuoden aikana mihinkään riistäytynyt. Turhaa löpinää.

Vierailija
9/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se osaa kokata, miten se siis tietäisi mikä on nopeata valmistaa? Sama kuin kysyisi sokealta joko liikennevalot vaihtui vihreäksi.

Vierailija
10/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se osaa kokata, miten se siis tietäisi mikä on nopeata valmistaa? Sama kuin kysyisi sokealta joko liikennevalot vaihtui vihreäksi.

Siksi kysynkin nyt teiltä.

Ap.

Vierailija
11/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkukiusaus tai joku muu kiusaus. No okei se kypsyy tunnin, mutta eihän sille paljon tarvitse tehdä - ainekset sekaisin ja uuniin.

Vierailija
12/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tarkottaa tolla nopeudella lähinnä sitä että se ruoka on pöydässä silloin kun on nälkä eikä tarvi nälissään odotella tuntitolkulla kun rouva kokkaa.

Vierailija
13/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se minullakaan ole yli viiden vuoden aikana mihinkään riistäytynyt. Turhaa löpinää.

Minulla meinasi riistäytyä jo vuoden aktiivisen katupartioinnin jälkeen pahasti. Nyt partioin ihan natuna ehkä vähän efeä, mutta jos tulee joku tosi tilanne on mulla varmuuden vuoksi vähän metaa että saa kunnon taistelu innon päälle.

Vierailija
14/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usain Boltia?

Vierailija
15/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kysynkin nyt teiltä.

Ap.

Ja me neuvomme sinua. Älä kysy mieheltä mitä se haluaa koska se ei tiedä sitä itsekään. Tee ruokaa josta itse pidät ja jota tykkäät kokata.

p.s. opeta se mies kokkaamaan. Ihan söpöä hääriä kodinhengettärenä keittiössä nuorena ja seurustelun alkutaipaleella, mutta kohta se alkaa vituttaa ettei toinen laita tikkua ristiin ruuanlaiton eteen.

Vierailija
16/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sama kuin se joku ravintola lasten ruokalistan kanssa. Laita vaikka jääkaapin oveen valmis lista:

Ihan sama = uunibroileria ja riisiä

Jotain hyvää = makkarakastike ja perunamuusi

Jotain nopeaa = tonnikalakastike ja spagetti

Kunhan jotain = eineshernekeitto

Päätä sinä = lähdetään ulos syömään.

Vierailija
17/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tarkottaa tolla nopeudella lähinnä sitä että se ruoka on pöydässä silloin kun on nälkä eikä tarvi nälissään odotella tuntitolkulla kun rouva kokkaa.

No minulla on tapa tehdä ruokia pitkään, siis hitaita ruokia, en ole koskaan oppinut tekemään sellaista nopeaa ruokaa kun tykkään kokota. Mutta ilmeisesti miekkonen kärsii siitä että joutuu kaksi tuntia haistelemaan hyviä tuoksuja nälkäisenä ja vain odottamaan. Ap.

Vierailija
18/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa viettää sun kanssa aikaa sen sijaan, että raataisit keittiössä. <3

Vierailija
19/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit ei varmaan nyt tykkää, mutta eläimet juoksevat aika nopeasti pakoon metsästäjää, jos vain suinkin pääsevät. Eli anna miehelle paketillinen lihaa. Ei tartte paistaa jos kerran nopeasti pitää saada.

Vierailija
20/46 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akka kiinni hellaan, ettei harhaannu koko ajan touhuamaan muuta ja päivällinen viivästyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän