Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinulle kaikista tärkeintä?

Vierailija
06.09.2017 |

Kerro se tänne! Niin jaetaan yhdessä meidän ajatuksia tänne!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

syli

Vierailija
2/29 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää ja antaa muidenkin elää, vaikken aina ymmärtäsikään aivan jokaisen muun eläjän valintoja ja tekemisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi, mies, koti ja lemmikit.

Vierailija
4/29 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma perhe, johon kuuluu kaksi ihanaa lasta ja lemmikit hugo hauva ja nuppukissa :)! Tietysti mun aviomies !<3:)

Vierailija
5/29 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenrauha! Sitä vaan ei tämän meidän suvun piirissä tunnu saavan...

Vierailija
6/29 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hyvinvointi on kaikkein tärkeintä.

Vierailija
7/29 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, mies, koti.

Mut ei niin saa sanoa. Pitää olla syvemmät ajatukset, mut olenkin typerä kotiäiti.

Vierailija
8/29 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiset ja se että on pysynyt ilman kulkutauteja.

Vierailija
9/29 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeni ja minä itse. 

Vierailija
10/29 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää ja toimia elämän kaikissa tilanteissa omien arvojen mukaan.

Vierailija
11/29 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavuus, rehellisyys ja lojaalisuus läheisiä kohtaan.

Vierailija
12/29 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/29 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koti

Vierailija
14/29 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien toteuttaminen (=perhe, urat, koti, elämänlaatu...)

Vierailija
15/29 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus, merkitykselliset ihmissuhteet.

Vierailija
16/29 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveys

Vierailija
17/29 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenrauha ja rakkaus. Kaikki muu on elämän heittelyä. Pinnallisemmalla tasolla sanoisin, että tärkeimmältä tuntuu perhe :)

Vierailija
18/29 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus. Nykyisin olen kyllä välillä tyytyväinen, mutta en onnellinen. Elämä ei ole sellaista kuin haluaisin. Haluaisin olla myös peloton ja itsevarma sekä rauhallinen ihminen, joka ei murehtisi jo etukäteen kaikkea. Myös positiivisuus ja anteeksi anto itselle olisi tärkeää. Haluaisin antaa itselleni rauhan ja sanoa, että ne asiat jotka tapahtuivat eivät olleet omaa syytäsi ja joku muukin olisi varmaan toiminut samalla lailla ja ollut yhtä vaikeassa tilanteessa kuin sinäkin. Tämä liittyy varsinkin kiusaamiseen. Yritän takoa päähäni, ettei varmasti kukaan muukaan olisi tiennyt miten toimia ja olisi elänyt sen ajan samalla lailla kuin minäkin. Eli alistunut. Jos olisin tapellut vastaan niin kiusaaminen olisi vain yltynyt ja niin kävikin. Vanhemmille ja koulussa kertominen ei auttanut. Tietysti minun olisi pitänyt kieltäytyä menemästä sinne, koska se vaikuttaa vielä tänäänkin. Olisi pitänyt tehdä päätös, ettei anna omaa elämäänsä tuhottavaksi.Mutta ei sekään olisi ollut  helppoa, kun vanhemmilla oli asenne ettei saanut olla heikko tai välittää mistään sanomisista.  Toivon niin, että olisin tehnyt päätöksen, etten mene enää sinne. Olisin varmasti todella erilainen ihminen,  nyt olen vain kalpea varjo siitä mitä tahtoisin olla. Kai minäkin täältä vähitellen ylös pääsen, mutta paljon aikaa menee hukkaan.Kiitos teille kaikille, jotka suhtautuvat kiusaamiseen vakavasti, te pelastatte lapsenne elämän. Hän kiittää vielä teitä.

Vierailija
19/29 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla lähellä Jumalaa. Tämä toivon mukaan näkyy rakkautena läheisiäni ja kaikkia muitakin ihmisiä kohtaan.

Vierailija
20/29 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisten perustarpeiden täyttymisen ohella minulle olisi tärkeintä kokea oikeudenmukaisuutta, yhteenkuuluvuutta ja arvostusta. Jos niihin ei ole mahdollisuutta, niin haluaisin olla rauhassa muilta ihmisiltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan