Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koululaisten vanhemmat! laittaisitteko lapsenne kielikerhoon?

Vierailija
04.04.2006 |

Monet vanhemmat ovat olleet pettyneitä kuntien kielitarjontaan peruskouluissa.

Jos lapsesi koulussa olisi mahdollista pitää kielikerhoa esim. kerran viikossa koulun jälkeen, olisitko valmis laittamaan lapsesi tällaiseen ja mitä olisit valmis maksamaan siitä kuukaudessa? Olettaen tietysti, että lasta kiinnostaisi tällainen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on nuo kerhot maksaneet, joissa jotkut olette olleet (siis lapset)?

Onko teillä käsitystä siitä, kuka on kerhon vetäjälle maksanut palkan?

Vierailija
2/4 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapseni ovatkjn kielikoulussa ja olen itsekin asunut lapsena ulkomailla, joten en ehkä ole ihan perustapaus



veikkaan että moni sanoo haluavansa mutta käytännössä ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä sitten viitsinyt pakottaakaan... Ei muutenkaan ole ollut kovin suosittu, taitaa olla joku 3 lasta siinä kerhossa...

Vierailija
4/4 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olisi sijainnut aika kaukana ja hankalaan aikaan. Ehkä siitä olisi pikemminkin tullut riesa kuin ilo meille kaikille... Harmi! Toivottavasti koululaisena tulee uusi mahdollisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi