Mies, toivoisitko että vaimosi olisi hieman hoikempi ja paremmassa kunnossa kuin mitä hän tällä hetkellä on?
Ja tässä ketjussa ei sitten tarvita niitä hää- ja äitienpäivälässytyksiä: "rakastan sinua juuri tuollaisena (rehevänä) kuin olet!"
Kommentit (5)
En toivo, mun nainen on huippukunnossa!
Toivon vaimolleni terveyttä ja jaksamista arjen pyörteissä.
Todellakin. Alkaa vaimolla olla sellainen pahkurainen peppu kun läskiä on niin paljon. Ei enää näytä peppu edes treenitrikoot jalassa tasaisen pyöreältä. Valittelee, että pitäsi laihduttaa ja huokailee välillä vatsaansa ruokailun jälkeen. Toivottavasti heräisi pian ja alkaisi muuttamaan elintapojaan hoikemman rungon toivossa. Yritän houkutella ulkoilemaan ja liikkumaan ja tuon kaupasta paljon kasviksia ja salaattia sekä teen niistä ruokaa usein. Vaimo tykkää käydä aika usein mäkkärissä ja hesessä ja pizzalla. Juo myös viikottain suuret määrät lonkeroa. Käyttää kahvissa aina pari kolme lusikallista sokeria ja on perso kaikelle makealle.
En ole itsekään mikään adonis, mutta harrastan salitreenausta ja lenkkeilyä viikottain. Vatsaa löytyy, mutta vielä mielestäni suhteellisen sopusuhtainen, koska olen muutenkin harteikas ja lihaksikas. En myöskään koko ajan valittele ja tuo esiin epäkohtiani vaan pyrin olemaan sujut itseni kanssa ja teen tarvittaessa muutoksia elintapoihini jos hoousut alkaa kiristää liikaa.
Tuo vaimon vatsan huokailu ja lihavuuden valittelu ärsyttää ehkä eniten. Joskus tekisi mieli töksäyttää sanoa, että niin olet aika tukevassa kunnossa eikä kannattaisi ahtaa itseensä noin paljon hiilareita ja rasvaa.
Toivon, mutta ei liene minun asiani ainakaan kommentoida siitä kenellekkään.
No tottakai toivoisin.