Ferrer! Lumppua vai laatua?
Katselin aikani kuluksi Ferrerin sivuja ja huomasin että vähintäänkin joka toinen oli samaa sarjaa mitä näistä kiinalakaupoista saa tilattua, Suskihan hakee vaatteensa Ranskasta? Siitäkö ne provikat on laskettu noihin Ferrerin hintoihin? Onko AV mamat käyny kyseisessä liikkeessä ja mikä noiden vaatteiden laatu sit on?
Kommentit (111)
Ainakin näyttää lumpulta, ikään katsomatta, jos vaatteensa hakee sieltä. En voi ymmärtää, kuka ajattelee olevansa tyylikkään naisellinen tuon kaupan kuteissa? Naisellisuutta ei ole näyttää lumpulta, vaan pukeutua kauniisti leikattuihin, hyvää materiaalia oleviin vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te luulette, että ne H&M:n rytkyt, tai vaikka Stockan rytkyt tulevat? Suurin osa tulee Kiinasta. Kaikki liikkeet halvoista ketjuliikkeistä näihin "laatuliikkeisiin" teettävät vaatteensa kehitysmaissa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Mielummin tuen paljon duunia painavaa yksityisyrittäjää (esim. tämä Ferrerin omistaja), kuin monikansallista ketjua, joka vetää moninkertaisesti suuremmat profitit räteistään. Mitä sitten, vaikka tilaa mekkonsa Kiinasta ja myy niitä vaikka 80% voitolla? Verojen, tuontikulujen yms jälkeen tämä on tosin ihan mahdotonta, vaikka sisäänostohinta olisikin esim. 20% myyntihinnasta. Isot firmat tekee vielä isompaa profittia ja nää isot pomot, jotka rikastuu tällä ovat sijoittajia ja tyyppejä, jotka eivät paina hikitukassa duunia 247, toisin ku tää parjattu Suski.
P.S. en ole koskaan ostanut mitään Ferreristä, koska ei ole mun tyylisiä vaatteita, mutta arvostan suuresti putiikin omistajan omistautumista työlleen yksityisen yrittäjänä!
Komppaan! Symppaan sitä että joku tekee työnsä ja maksaa veronsa Suomeen (eikä pidä jotain sveitsiläistä hämärä-holdingyhtiötä, kuten Rovion Hed).
Kaikki nuo Aliexpress -sivuston tuotenostot n tarkoitettu nähdäkseni vain pilaamaan Penttilän kauppaa. Luultavasti kyseessä on kilpailija, jonka mielestä paras tapa on parjata vauva-foorumilla. Kasvokkain olisikin huomattavasti hankalampaa.
Ja ei, en ole Ferrerin asiakas, mutta on epäreilua hyökätä puskista.
Miten niin hyökätä puskista ja pilaamaan Penttilän kauppaa?
Nuo Alin ja Susannan tuotteethan ovat sataprosenttisesti identtisiä, miksi siitä ei saisi puhua?
Yhdellä kommentilla asiasta mainitseminen olisi ollut asian esille tuomista. Useampi kommentti kertoo siitä, että joku haluaa esittää toisen huonossa valossa.
Mikä mielensäpahottajien kokoontumisajo täälä on käynnissä? lähinnä ihmiset valittaneet kun hinta-laatusuhde ei kohtaa. Kukaan ei oo arvostellut S.P yrittäjänä tai kyseenlaistanut kuluja tai veronmaksua.
...jatkakaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te luulette, että ne H&M:n rytkyt, tai vaikka Stockan rytkyt tulevat? Suurin osa tulee Kiinasta. Kaikki liikkeet halvoista ketjuliikkeistä näihin "laatuliikkeisiin" teettävät vaatteensa kehitysmaissa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Mielummin tuen paljon duunia painavaa yksityisyrittäjää (esim. tämä Ferrerin omistaja), kuin monikansallista ketjua, joka vetää moninkertaisesti suuremmat profitit räteistään. Mitä sitten, vaikka tilaa mekkonsa Kiinasta ja myy niitä vaikka 80% voitolla? Verojen, tuontikulujen yms jälkeen tämä on tosin ihan mahdotonta, vaikka sisäänostohinta olisikin esim. 20% myyntihinnasta. Isot firmat tekee vielä isompaa profittia ja nää isot pomot, jotka rikastuu tällä ovat sijoittajia ja tyyppejä, jotka eivät paina hikitukassa duunia 247, toisin ku tää parjattu Suski.
P.S. en ole koskaan ostanut mitään Ferreristä, koska ei ole mun tyylisiä vaatteita, mutta arvostan suuresti putiikin omistajan omistautumista työlleen yksityisen yrittäjänä!
Komppaan! Symppaan sitä että joku tekee työnsä ja maksaa veronsa Suomeen (eikä pidä jotain sveitsiläistä hämärä-holdingyhtiötä, kuten Rovion Hed).
Kaikki nuo Aliexpress -sivuston tuotenostot n tarkoitettu nähdäkseni vain pilaamaan Penttilän kauppaa. Luultavasti kyseessä on kilpailija, jonka mielestä paras tapa on parjata vauva-foorumilla. Kasvokkain olisikin huomattavasti hankalampaa.
Miten niin hyökätä puskista ja pilaamaan Penttilän kauppaa?
Nuo Alin ja Susannan tuotteethan ovat sataprosenttisesti identtisiä, miksi siitä ei saisi puhua?Yhdellä kommentilla asiasta mainitseminen olisi ollut asian esille tuomista. Useampi kommentti kertoo siitä, että joku haluaa esittää toisen huonossa valossa.
täällä on usempi kommentoija ja asiallisesti täällä on mielipiteitä sanottu ja komppailtu kun vertaa muihin ketjuihin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin näyttää lumpulta, ikään katsomatta, jos vaatteensa hakee sieltä. En voi ymmärtää, kuka ajattelee olevansa tyylikkään naisellinen tuon kaupan kuteissa? Naisellisuutta ei ole näyttää lumpulta, vaan pukeutua kauniisti leikattuihin, hyvää materiaalia oleviin vaatteisiin.
Ai siksikö suomalaiset pukeutuu Tarjoustalo-tyylisesti? C'moon, ruotsalaiset pukeutuvat tyylikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siksikö suomalaiset pukeutuu Tarjoustalo-tyylisesti? C'moon, ruotsalaiset pukeutuvat tyylikkäästi.
En tiedä ootko Korsosta vai Kontulasta mutta muualla katukuvassakin näkyy kauniita,tyylikkäästi pukeutuneita tyttöjä/naisia (JOTKA ON VARMAAN OSA AV MAMMOJA) jotka ei oo tyrkyn näköisiä.. 😘
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täällä ei mun mielestä oo pilaamassa hänen bisneksiään sanomalla että saat halvemmalla kun itse tilaat Kiinasta...
En usko, etteikö jollain olisi ketunhäntä kainalossa. Tuskin kellään on aidosti aikaa katsoa koko AliExpressin tarjontaa ja ihan sattumalta tietää Ferrerin valikoiman.
On tainnu käydä niin, että Penttilä on tilannut, kyllä AliExpressiltä ja kilpailija/kilpailijan tuttava on mennyt katsomaan valikoiman ja tuotekoodit. Tuotekoodeista on hyvin mahdollisesti selvinnyt alkuperä ja sitä ketjua tässä nyt nostetaan innolla.
Jos sää tilaat paljon vaateita netistä ja osaat käyttää googlen käänteistäkuvahakua ja näät suskin sivuilla tavaraa mikä on samaa
mitä alilla niin se on enemmän tiedonhakua kuin tyhmyyttä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täällä ei mun mielestä oo pilaamassa hänen bisneksiään sanomalla että saat halvemmalla kun itse tilaat Kiinasta...
En usko, etteikö jollain olisi ketunhäntä kainalossa. Tuskin kellään on aidosti aikaa katsoa koko AliExpressin tarjontaa ja ihan sattumalta tietää Ferrerin valikoiman.
On tainnu käydä niin, että Penttilä on tilannut, kyllä AliExpressiltä ja kilpailija/kilpailijan tuttava on mennyt katsomaan valikoiman ja tuotekoodit. Tuotekoodeista on hyvin mahdollisesti selvinnyt alkuperä ja sitä ketjua tässä nyt nostetaan innolla.
Voi luoja :D
https://www.aliexpress.com/item/10-Meters-30CM-Tinfoil-Oilpaper-Aluminu…
Eikun hattuja väsäilemään!
Vierailija kirjoitti:
Jos sää tilaat paljon vaateita netistä ja osaat käyttää googlen käänteistäkuvahakua ja näät suskin sivuilla tavaraa mikä on samaa
mitä alilla niin se on enemmän tiedonhakua kuin tyhmyyttä :)
Wau :) Jollain todella ON liikaa aikaa. Sen lisäksi, ettet pidä kyseisistä vaatteista, niin etsit netistä mistä ne on mahdollisesti ostettu. Onnitteluni!
Vastaavaa siis mitä ByPias tekee, ostaa halvalla "Ranskasta" ja myy kalliilla täällä. Älkää menkö halpaan! Kauppa se on mikä kannattaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noita tuotteita ole mitenkään vaikea löytää Aliexpressistä. Esim. löysin alilta saman käsikorun mikä on Ferrerin sivuilla hakusanoilla "leather rhinestone bracelet".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei en ole Suskin kilpailija, minulla on vain yksinkertaisesti tylsää ja tykkään surffailla alilla. Olen kyllä samaa mieltä tuosta mitä sanoit sijoittajista ja ketjuliikkeistä jotka teettävät vaatteensa halpatuotantomaissa. Ei minulle silti olisi mikään ongelma kysyä Suskilta kasvokkain tästä hänen hinnoittelustaan ja tuotteiden alkuperästä.
Itse en surffaile Aliexpressillä, mutta ihailen Penttilän ja Niina Kurkisen kaltaisia yrittäjiä. Vuokrat eivät ole varmasti halvimpia Helsingin keskustassa. Vaatepuolella ei ole varmastikaan helppoa rahaa tarjolla, varsinkin kun ulkomaiset verkkokaupat toimittavat Suomeen ja asiakas etsii halvimpia diilejä.
Muistan kyllä lukeneeni, että Penttilä käy Ranskassa työmatkoilla. Kysymys kuuluu: onko hän missään yhteydessä sanonut vaatteiden olevan ranskalaisia/ Ranskassa valmistettuja? Onhan V. Keskinenkin tehnyt liikematkoja ympäri maailmaa, mutta ei kukaan ole tarttunut hänen kauppansa made in China -tavaroiden alkuperään. Hinnoitteluun vielä sen verran, että voit varmasti perustaa samanlaisen liikkeen Helsingin ydinkeskustaan, jos on mielestäsi helppoa rahaa.
Niina Kurkisen ja Suski Penttilän vaatebisnekset ovat kuin yö ja päivä. Toinen myy aitoja luksustuotteita ja vaatteita, toinen taas halpaa kiinakamaa joissa joskus saattaa roikkua luksusbrändin hintalappu ihan vaan vahingossa.
Mun kaverit ihaili ja osti näitä vaatteita jo vuosia sitten.
Oli kuulemma laatua... Itse matkailin aika paljon jo tuolloin ja mielestäni kiinakaupoissa ympäri maailmaa oli ihan samaa rytkyä...
En tietysti voinut tätä sanoa ääneen, koska kaverit olisivat suuttuneet.
Jokainen tykkää mistä tykkää. Onko sillä niin väliksi mistä vaatteet tulee.
Itse ostan vaatteet merkkiin katsomatta. Hintaa joudun hieman katsomaan.
Nykyään en Ferrerin tuotteista tiedä mitään, koska en ole ko. kaupassa vuosiin käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hyvä että ihmiset on tutustunut tarjontaan! Kaikki alishoppaajat alkaa käydä ferreris kokeilemas tuotteita ennenku tilaa alista vastaavan itelle!
Hei tuo oli jo loukkaavaa! Shoppailen alilla mutta en ikinä ostaisi Ferrer-tyylisiä mauttomia pissislumppuja!
Mä en osta noita jo ihan sen perusteella kuknka esim.Tuksu niitä "mainostaa"... Onhan siellä muitakin "julkkuja" ja wannabeitä.
Hinnat on ihan naurettavat.
Ja se iso lööppi juttu niistä "väärännimilapunvaatteista", vittu! Akka jää siis anteeksi, tämä yrittäjänkukkanen jää ihan verekseltään kiinni ja sitten alkaa selitystoimisto töihin..😂😂🤣🤣
Varsinkaan tuon jäljitelmämyynnin jälkeen en ole viitsinyt edes ikkunan takana käydä.
Ja kyllä, muut liikket seuraavat toisiaan ja näköjään ihan aiheesta.....
Facebook-sivuille 29. elokuuta lisätyissä mekkokuvissa malleina ei ole kyllä eläviä ihmisiä, tai sitten Photoshop on laulanut ihan antaumuksella. Tai ehkä olen persjalkaisena katkera siitä, että jollain on puolitoistametriset jalat ja 20 senttinen vyötärö.
WT-slut-style. Tosiaan Aliexpressistä saa vastaavat horo-vaatteet 90% halvemmalla. Susanna on varmasti ihmisenä oikein sydämellinen ja ihana mutta valitettavasti aika on ajanut vaateliikkeensä ohi. Kunniamaininnan annan Susannalle siitä, että on pitänyt lapsensa pois julkisuudesta! Se, kun nykyaikana AV-mammoille, bloggareille ja julkkiksille tuntuu olevan täysi mahdottomuus.
Vierailija kirjoitti:
"Mekko Sheysell nyt 49e ovh 69e"
"Mekko St.Trpoez nyt 49e ovh.99e ALE"
"Mekko Hawaji 99e nyt 49e ALE"
Mites noi perusasiat kuten verkkokaupan tuotteiden nimien kirjoittaminen oikein?...
Noi niiden myyntikuvathan on ihan järkkyjä 😂😂😂
Jumalauta, kun et saa edes osaa suurennettua, että näkyis kunnolla rättien malli. Sitten noi vänkyrät esittää vielä vaatteet niin huonosti, että kahvit lens näytölle kun katsoi noita...
Ei kukaan, siis kukaan itseään kunnioittava myy vaatteita tuollaisilla kuvilla!
Herranjumala siis....
Ja täällä joku sivulla kolme kävi itkemässä kunnianloukkauksista liikettä kohtaa.
Anteeksi mitä?
Kuville ei siis saa nauraa vai?
Hypätköön pituutta.