Lahja-apua! Teinien vanhemmat, tykkäisivätkö teidän teinit tällaisista villasukista?
Ajattelin siis aloittaa neulomisen joulun hyväntekeväisyyskeräyksiä varten ja tehdä muutamat villasukat ja lapaset teineille. Mielellään sellaiset jotka olisivat saajasta oikeasti kivat, vaikka makuja on tietty monia. Minusta tällaiset Converse-tossujen näköiset villasukat olisivat kivat, mutta tykkäisivätköhän teinit näistä vai onko nolot tms? https://www.novitaknits.com/fi/fi/neuleohjeet/tennarisukat-novita-7-vel…
Kommentit (7)
En tiedä, milloin käyttäisivät? Kotona ovat paljain jaloin. Hauskat nuo äidin mielestä on.
On nolot. Ihan "perus" villasukkia mieluummin, yksivärisiä tai esim. raidallisia, hillityillä väreillä.
Kiitos vastauksista, teen sit ihan tavalliset sukat mieluummin. Itse olen ollut teinistä asti villasukkien suurkuluttaja, mutta meitä on tietysti erilaisia. Sukat voi aina myydä pois jos ei itsellä ole käyttöä.. T: ap
Mun mielestä kivat ehkä vähän pienemmälle lapselle tai aikuiselle. Teineistä suurin osa haluaa vaan olla taviksia, eikä erottua massasta.
Mun äiti neuloi tytölle tuollaiset muutama vuosi sitten, tyttö oli ehkä 13v. Silloin tykkäsi ja kyllä edelleen ne jalassa silloin tällöin kotona hiihtelee, mutta useammin käyttää perusmallisia.
Ihanaa kun joku osaa ja viitsii! Meillä teinit tykkäävät ihan yksivärisistä sukista, tai pienellä kuvioinnilla. Lähes aikuisen tyttäreni lempisukat ovat kirpparilta ostetut sammaleenvihreät sukat, joissa on valkoisella jotain muurikuviota. Uskomattoman kauniit ja kestävät sukat, en ymmärrä että joku on luopunut niistä kirpparille.
En itse osaa neuloa sukkia, joten ostan kaikki villasukat käsityöläisiltä tai kirpputorilta.
En olisi välittänyt. Villasukista kivoimmat olivat ihan perusmalliset kivassa värissä, mutta niitäkin olisi riittänyt yhdet tai kahdet, ei yhdet joka joulu. Nykyteinit taitaa vielä vähemmän käyttää villasukkia tai lapasia, kun ei niillä pysty näpräämään älypuhelinta ja villasukka ei mene lenkkareihin.