Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopeasti: miksi nainen haluaisi minut?

Vierailija
06.09.2017 |

Tuli yhteydenotto eräältä naiselta ja yritän selvittää onkohan koira haudattuna.
Kertokaa mahdollisia syitä lähestymiseen.

Itsestäni sen verran että olen paljon ko. naista vanhempi, hirveän näköinen, rahaton ja asun "slummissa". Lisäksi olen huono puhumaan ja juttuni ovat tylsiä.
En oikeasti liioittele pahasti.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti sentään teitä miehiä!!! En nyt yhtään ihmettele miksi sain naisena pakit työkaverimieheltä jonka kanssa meillä oli pitkään silmäpeliä ja puolin ja toisin ihastumista. Kysyin miestä kahville ja mies kieltäytyi ja vastasi hyvin epämääräisesti että töissä kuitenkin puhun hänen heikkouksistaan yms... Olin ihan että mitä hittoa?! Miten työpaikka tähän nyt liittyy? Myöhemmin kuulin kautta rantain että mies oli pohtinut ettei hänellä olisi ollut minulle mitään annettavaa?! Ei voi käsittää teidän miesten ajatuksenjuoksua! Älä ajattele että ei voisi olla sinusta kiinnostunut! Itse kerran ihastuin mieheen pelkän äänen ja puhetavan perusteella eli aina on mahdollista. Kato ihmeessä mitä tämä tie tarjoaa äläkä surkuttele! Myöhemmin kadut jos vastaat kieltävästi..

Miehet omaksuvat osansa jo pieninä varsin hyvin. On alfat ja sitten muut.

Iso osa miehistä ei ikinä saa tytöiltä ja naisilta mitään vastakaikua tai kiinnostuksen osoituksia. Tällöin on luonnollista, ettei edes usko kenenkään voivan olla kiinnostunut vaikka joku nainen osoittaisikin kiinnostusta.

Ihmisillä on elämässä usein montakin paikkaa uuteen alkuun, jossa roolit jaetaan uudestaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän