Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopeasti: miksi nainen haluaisi minut?

Vierailija
06.09.2017 |

Tuli yhteydenotto eräältä naiselta ja yritän selvittää onkohan koira haudattuna.
Kertokaa mahdollisia syitä lähestymiseen.

Itsestäni sen verran että olen paljon ko. naista vanhempi, hirveän näköinen, rahaton ja asun "slummissa". Lisäksi olen huono puhumaan ja juttuni ovat tylsiä.
En oikeasti liioittele pahasti.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume. Nyt.

Vierailija
22/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten kävi. Minä ainakin katsoisin tilanteen läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi meitä suomalaisia. Netti täynnä triidejä joissa ihmiset valittelevat yksinäisyyttään ja sitten kun joku ottaa yhteyttä toiseen ihmiseen se on ongelma. Yksinäiset piruparat ja kilttimiehet vetää kalsarikännejä kotisohvalla, mutta onneksi ei täydy olla inhimillisiä kontakteja. Voihan sosiaaliset suhteet olla kevyitä, ei ainoat vaihtoehdot ole munkinelämä tai avioliitto  ja viisi lasta.

Vierailija
24/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku juoni! Itse kävin treffeillä entisen koulukaverin kanssa, jota en ole nähnyt noin 20 vuoteen. Hän ykskaks lisäsi minut kaveriksi, ei viestitellyt yli kuukauteen. Sitten tuli treffipyyntö.

Stalkkasin tietoja fbstä, vaikutti samalta kuin ennen, hyvin säilynytkin. Treffit meni ihan kivasti vaikkei synkannytkaan. Lopulta seuraavana päivänä selvisi että hän on 10-vuotiaan tytön yh-äiti... koitti saada minusta elättäjää tms. Ei kiitos!

Treffit ei vielä tarkoita mitään. Eikä kenenkään elättäjäksi joudu automaattisesti. Moni yh käy ihan normaalisti töissä, tiesitkö. Kuulostaa hassulta että mies ei halua edes käydä treffeillä kivannäköisen naisen kanssa. Ja vielä vanha koulukaveri.

ohis

Hmm 20 vuoteen ei mitään kontaktia, sitten katsomaan La La Landia ja romanttinen illallinen. Ei edes kouluaikoina ollut mitään peliä. Ja hän on ns ikiopiskelija joka ei vielä 35-vuotiaanakaan ole valmistunut tai tehnyt muuta kuin pari kk määräaikaisia hanttihommia. Salailee vielä että on lapsi, facessa vaan omia biletyskuvia, ei mitään mainintaa lapsesta.

Eihän se ole sen lapsen fb. Eikä treffeihin liity lapset joten.. Minäkin olen käynyt treffeillä parin vanhan koulukaverin kanssa, ja on hassua kuinka hyvin joidenkin kanssa tulee toimeen nyt aikuisena, vaikka silloin lapsena ei oltu kavereita.

Ap: lle sanon että jos ei sinulla kerran ole mitään menetettävää niin katso nyt edes kertaalleen että mikä mamma se on.

Siis ihan noin romanttisilla treffeillä? Katsomassa romanttisen leffan jne? Kyllä oli mun mielestä vähän outoa suoraan sanottuna. Varsinkaan kun edes koulussa ei ollut mitään, edes silmäpeliä. Eikä olla oltu nähty vilaukseltakaan 20v. En nyt ole varma etsikö elättäjää, muttei synkannut niin en toisille lähtenyt.

Vierailija
25/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen välttämättä tiedä itsekään miksi. Kiinnostuminen ja ihastuminen ei ole aina omasta tahdosta kiinni. Yhtäkkiä sitä vain näkee toisen ihmisen uudessa valossa. Vastaa viestiin avoimin mielin, älä mieti mahdollisia taka-ajatuksia.

Jostain olen lukenut että naiset eivät yleensä kiinnostu tuosta vaan ja ehdottomasti. Naiset kuulemma miettivät aina kaikkea muutakin samalla.

Vierailija
26/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen välttämättä tiedä itsekään miksi. Kiinnostuminen ja ihastuminen ei ole aina omasta tahdosta kiinni. Yhtäkkiä sitä vain näkee toisen ihmisen uudessa valossa. Vastaa viestiin avoimin mielin, älä mieti mahdollisia taka-ajatuksia.

Jostain olen lukenut että naiset eivät yleensä kiinnostu tuosta vaan ja ehdottomasti. Naiset kuulemma miettivät aina kaikkea muutakin samalla.

Mäkin olen kuullut että miehet voivat ihastua ensisilmäyksellä ja naiset ovat varaantuneempia. Keittiöbiologian mukaan ainakin ihan uskottavaa. En tiedä sitten.

Vierailija
27/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvakuume. Nyt.

Haha, en usko kenenkään naisen haluavan näitä geenejä jälkikasvulleen ja elareitakaan olisi turha odottaa kovin ruhtinaallisesti.

AP

Vierailija
28/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku juoni! Itse kävin treffeillä entisen koulukaverin kanssa, jota en ole nähnyt noin 20 vuoteen. Hän ykskaks lisäsi minut kaveriksi, ei viestitellyt yli kuukauteen. Sitten tuli treffipyyntö.

Stalkkasin tietoja fbstä, vaikutti samalta kuin ennen, hyvin säilynytkin. Treffit meni ihan kivasti vaikkei synkannytkaan. Lopulta seuraavana päivänä selvisi että hän on 10-vuotiaan tytön yh-äiti... koitti saada minusta elättäjää tms. Ei kiitos!

Treffit ei vielä tarkoita mitään. Eikä kenenkään elättäjäksi joudu automaattisesti. Moni yh käy ihan normaalisti töissä, tiesitkö. Kuulostaa hassulta että mies ei halua edes käydä treffeillä kivannäköisen naisen kanssa. Ja vielä vanha koulukaveri.

ohis

Hmm 20 vuoteen ei mitään kontaktia, sitten katsomaan La La Landia ja romanttinen illallinen. Ei edes kouluaikoina ollut mitään peliä. Ja hän on ns ikiopiskelija joka ei vielä 35-vuotiaanakaan ole valmistunut tai tehnyt muuta kuin pari kk määräaikaisia hanttihommia. Salailee vielä että on lapsi, facessa vaan omia biletyskuvia, ei mitään mainintaa lapsesta.

Eihän se ole sen lapsen fb. Eikä treffeihin liity lapset joten.. Minäkin olen käynyt treffeillä parin vanhan koulukaverin kanssa, ja on hassua kuinka hyvin joidenkin kanssa tulee toimeen nyt aikuisena, vaikka silloin lapsena ei oltu kavereita.

Ap: lle sanon että jos ei sinulla kerran ole mitään menetettävää niin katso nyt edes kertaalleen että mikä mamma se on.

Siis ihan noin romanttisilla treffeillä? Katsomassa romanttisen leffan jne? Kyllä oli mun mielestä vähän outoa suoraan sanottuna. Varsinkaan kun edes koulussa ei ollut mitään, edes silmäpeliä. Eikä olla oltu nähty vilaukseltakaan 20v. En nyt ole varma etsikö elättäjää, muttei synkannut niin en toisille lähtenyt.

Aluksi ollaan käyty kahvilla tai yksillä. Seuraavat treffit ovat olleet pidempiä. Toisen kanssa juttu jäi kaveritasolle. Toisen kanssa tuli puolen vuoden suhde. Edelleen ollaan ystäviä vaikka suhde loppui.

Vierailija
29/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko käsitystä, jonka mukaan naisen mieli on kuin laskukone, joka vertailee mahdollisten kumppanien hyötyjä ja haittoja, suhteuttaa nämä omaan viehättävyyteensä ja tekee ratkaisunsa sen perusteella?

En sano, että se olisi aivan tuulesta temmattu, mutta riippuu todella paljon naisesta ja naisen elämäntilanteesta, mitä hän miehestä hakee ja mitä asioita "laskukone" pitää arvokkaina. Ehkä AP:ssä on jotain sellaisia ominaisuuksia, jotka (tiedostamatta) ovat herättäneet naisen kiinnostuksen.

Vierailija
30/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti sentään teitä miehiä!!! En nyt yhtään ihmettele miksi sain naisena pakit työkaverimieheltä jonka kanssa meillä oli pitkään silmäpeliä ja puolin ja toisin ihastumista. Kysyin miestä kahville ja mies kieltäytyi ja vastasi hyvin epämääräisesti että töissä kuitenkin puhun hänen heikkouksistaan yms... Olin ihan että mitä hittoa?! Miten työpaikka tähän nyt liittyy? Myöhemmin kuulin kautta rantain että mies oli pohtinut ettei hänellä olisi ollut minulle mitään annettavaa?! Ei voi käsittää teidän miesten ajatuksenjuoksua! Älä ajattele että ei voisi olla sinusta kiinnostunut! Itse kerran ihastuin mieheen pelkän äänen ja puhetavan perusteella eli aina on mahdollista. Kato ihmeessä mitä tämä tie tarjoaa äläkä surkuttele! Myöhemmin kadut jos vastaat kieltävästi..

Vierailija
31/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kätevä käsistäsi? Siis meinaan, että osaat korjata rikki menneitä tavaroita, vaihtaa lampun, sulakkeen, vuotavan vesihanan, koota kirjahyllyn, vaihtaa auton ajovalot jne.

Vierailija
32/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla ihan vaan väärä numero? 😂

Vierailija
33/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Mistä tiedät, ettei tämä nainen ollut sinuun kouluaikana ihastunut ja olet ollut mielessä kaikki nämä vuodet? Itsellä on mielessäni montakin kouluaikaista kaveria (miestä), joista olin kiinnostunut ja olisi kiva tietää mitä heille kuuluu. Olen nyt 57 v  ja vielä kiinnostaa mihin suuntaan heillä on elämä mennyt. Silmäpeliin asti kenenkään kanssa en uskaltautunut, saati pitemmälle.

Vierailija
34/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli yhteydenotto eräältä naiselta ja yritän selvittää onkohan koira haudattuna.

Kertokaa mahdollisia syitä lähestymiseen.

Itsestäni sen verran että olen paljon ko. naista vanhempi, hirveän näköinen, rahaton ja asun "slummissa". Lisäksi olen huono puhumaan ja juttuni ovat tylsiä.

En oikeasti liioittele pahasti.

Ihminen voi olla charmikas silti vaikka jutut tylsiä.  Ja päinvastoin.

Vierailija
35/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku nainen ottaa sinuun yhteyttä, se ei vielä merkitse että hän "haluaisi sinut".

Ei varmasti mutta jotakin outoa tässä nyt on. Miksi ottaa yhteyttä? Minulla ei oikeasti ole mitään annettavaa eikä vietävää.

AP

Voit saada pildströmiä,eikö se riitä?

Vierailija
36/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujo piimä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Mistä tiedät, ettei tämä nainen ollut sinuun kouluaikana ihastunut ja olet ollut mielessä kaikki nämä vuodet? Itsellä on mielessäni montakin kouluaikaista kaveria (miestä), joista olin kiinnostunut ja olisi kiva tietää mitä heille kuuluu. Olen nyt 57 v  ja vielä kiinnostaa mihin suuntaan heillä on elämä mennyt. Silmäpeliin asti kenenkään kanssa en uskaltautunut, saati pitemmälle.

Minua kyllä kiinnostaisi nähdä erästä entistä koulukaveria ja elämäni ensimmäistä ihastusta,nimen googlaamalla ei lötynyt kuin jotain tosi vanhoja urheilutuloksia.

Vierailija
37/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin liikkeelle siitä että kiinnostaako se nainen sinua millään lailla? Jos ei niin mitäs siinä miettimään, sanot vaan että ei kiinnosta.

Vierailija
38/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajaan yhteyttä ottanut voisin olla vaikka minä. Lähetin viestin, kun sulla on maailman ihanimmat silmät! Tunnut tosi symppikseltä, vaikkei paljoa ole juteltukaan. Ikäero ei haittaa yhtään, eikä sitä nyt niin paljon sentään ole. Ja miten niin asut slummissa? Höpöhöpö. Laita ihmeessä viestiä, tästä voisi tulla elämää suurempi  tarina!

Vierailija
39/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kovin kivoja nuo tytöt. Tulevat pippeliin kiinni :(

Vierailija
40/41 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti sentään teitä miehiä!!! En nyt yhtään ihmettele miksi sain naisena pakit työkaverimieheltä jonka kanssa meillä oli pitkään silmäpeliä ja puolin ja toisin ihastumista. Kysyin miestä kahville ja mies kieltäytyi ja vastasi hyvin epämääräisesti että töissä kuitenkin puhun hänen heikkouksistaan yms... Olin ihan että mitä hittoa?! Miten työpaikka tähän nyt liittyy? Myöhemmin kuulin kautta rantain että mies oli pohtinut ettei hänellä olisi ollut minulle mitään annettavaa?! Ei voi käsittää teidän miesten ajatuksenjuoksua! Älä ajattele että ei voisi olla sinusta kiinnostunut! Itse kerran ihastuin mieheen pelkän äänen ja puhetavan perusteella eli aina on mahdollista. Kato ihmeessä mitä tämä tie tarjoaa äläkä surkuttele! Myöhemmin kadut jos vastaat kieltävästi..

Miehet omaksuvat osansa jo pieninä varsin hyvin. On alfat ja sitten muut.

Iso osa miehistä ei ikinä saa tytöiltä ja naisilta mitään vastakaikua tai kiinnostuksen osoituksia. Tällöin on luonnollista, ettei edes usko kenenkään voivan olla kiinnostunut vaikka joku nainen osoittaisikin kiinnostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi