Mikä on pahinta mitä sinulle on sanottu?
Tapa itsesi - ex mies
Solukasa - todella entinen tuttava kuolleesta lapsestani 2 päivää kuoleman jälkeen
Kommentit (44)
"hyi v*ttu, sun ei pitäis syödä enää yhtään enempää!"
Joku random nuori mies kadulla. Olen siis reippaasti ylipainoinen ja mulla on syömishäiriö
Ei noin nuorella naisella kuulukaan olla timanttisormusta.
-mummi
Varmaa kade mun nuoruudelle.
Leikittiin 60-luvun alussa veljen kanssa pihalla ja aivan siinä tontin vieressä meni yleinen tie. Eräs kylähullu ajelee pyörällä lähemmäs, pysähtyy ja totetaa meille kylmän viileästi:
"Teidän koko perhe pitäis tappaa, saatanan ahneet porvarit" ja jatkoi sitten kylmän viileästi matkaansa.
Tällä miehellä oli tunnetusti mielenterveysongelmia ja hän oli kateellinen meille, kun meillä oli kylän ainoa länsivalmisteinen traktori ja televisio!
Tää voisi olla kuin Metsamanin kertomaa, mutta tapahtui Pohjois-Pohjanmaalla 60 vuotta sitten. Tämä jätti minuun pysyvän turvattomuuden tunteen ja kärsin edelleen univaikeuksista sekä painajaisista, joissa sukulaisilleni tehdään pahaa. Vaikka tämä hullu on ollut haudassa yli 40 vuotta, välttelen yhä myös kotipuolessa käyntiä kuin ruttoa.
Kunpa ei oltaisi ikinä tavattukaan. Puoliso sanoi näin riitelyn yhteydessä, ja jäi kyllä kaivelemaan pahasti vaikka tuosta on jo monta vuotta.